Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen helliminen ja aikuisimetys kiinnostaa

Vierailija
01.06.2026 |

Moikka :)

Kaikessa yksinkertaisuudessaan rakastan rintoja. Mulle parasta seksissä on aina ollut se kun voi hyvällä, suukotella ja imeä tissejä oikein pitkään ja hartaasti, ilman mitään kiirettä. Se on vaan niin ihanan intiimiä ja kiihottavaa. Etsinkin siis naista joka nauttii paljon kun hänen rintojaan huomioidaan, voisimme viettää yhdessä pitkiä ja mukavia hetkiä joissa nautimme toistemme lämmöstä. Mieluiten löytäisin vakituista seuraa jota voisin tavata usein samoissa merkeissä.

Oon 36-vuotias mies, persoonaltani iloinen, puhelias, huomioiva ja nauravainen. Asun Pirkanmaalla, mutta olisin valmis matkaamaan muutamankin tunnin päähän jos sopivaa seuraa löytyy.

Jos kiinnostuit ja uskot että tulisimme hyvin juttuun niin laita ihmeessä mailia veniuth34@gmail.com

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä etsit? 

Vierailija
2/25 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäistä etsit? 

Sanotaan haarukaksi vaikkapa 25-55, vaikka sopivanlaisen ihmisen kohdalla sen voikin hieman ohittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan, että mun rintoja imetään, hyväillään, puristellaan ja myös kouritaan. Ennen menkkoja rinnat on erityisen tuntoherkät ja silloin kaipaisin jatkuvaa kosketusta nimenomaan rinnoille. Tällä hetkellä käytän rinta-ja nännipumppuja saadakseni rintoihin kaipaamaani stimulaatioita.

Olis ihana saada sun kaltainen mies rintojeni kimppuun, mutta en taida uskaltaa ihan ventovierasta lähestyä. Haaveilla voi. 

Vierailija
4/25 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään intiimiyteen tietenkään ole kiire, voihan sitä jutella pitkät tovit ja miettiä sitten haluaisiko tavata ja nähdä eteneekö asiat siitä.

Vierailija
5/25 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujostuttaa silti. Samalla kiihottavaa ajatella että siellä on mies joka osais pitää naisen rintoja hyvänä.

Vierailija
6/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile ap miltä näytät. Naiselle on tärkeää että ulkonäkö ja habitus miellyttää. 

Vierailija
7/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile ap miltä näytät. Naiselle on tärkeää että ulkonäkö ja habitus miellyttää. 

Mulla on tummanruskeat silmät ja hiukset, ei partaa tai viiksiä. Oon pitkähkö, sopusuhtainen kroppa. Viesteillä tutustumisen jälkeen voi tietysti vaihtaa kuvia :)

Vierailija
8/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujostuttaa silti. Samalla kiihottavaa ajatella että siellä on mies joka osais pitää naisen rintoja hyvänä.

On pelkkä ajattelu ja haaveilukin mukavaa puuhaa! Rintojen hyväilyä ja imemistä tulee itse mietittyä melkein päivittäin.

Vierailija
9/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuririntainen kaunis bbw, ai että..

Semmoset luonnolliset vähän roikkuvat ja mahdollisimman suuret😋

Mukava nähdä etten oo ainoa tissimies

Vierailija
10/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa taitaa löytyä just tollaset rinnat. Joskus oon epävarma, ettei oma varustus oo kauheen viehättävä, kun suurina ne just hiukan roikkuvat. Mut hyvä kuulla ettei kaikki miehet viehätys pelkästään kiinteistä pallukoista. (Semmosia oon itelle joskus haaveillut, mutta aina oon kuitenkin mennyt sillä mitä on annettu, eli luomuna).

Vierailija
11/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pelkkä ajattelu ja haaveilukin mukavaa puuhaa! Rintojen hyväilyä ja imemistä tulee itse mietittyä melkein päivittäin.

Niin on ja kiihottavaa. Kyllä mua kieltämättä kiihottaa ajatus, että joku mies omistautuisi mun rintojen hellimiselle.

Vierailija
12/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa taitaa löytyä just tollaset rinnat. Joskus oon epävarma, ettei oma varustus oo kauheen viehättävä, kun suurina ne just hiukan roikkuvat. Mut hyvä kuulla ettei kaikki miehet viehätys pelkästään kiinteistä pallukoista. (Semmosia oon itelle joskus haaveillut, mutta aina oon kuitenkin mennyt sillä mitä on annettu, eli luomuna).

Suurien rintojen kuuluukin roikkua, sillon ne tuntuu parhailta käsissä kun niitä puristelee ja hieroo. Isot luomurinnat on juuri se mistä ite haaveilen :)

Usko pois, oot monille miehille juurikin unelma!

Vierailija
13/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on ja kiihottavaa. Kyllä mua kieltämättä kiihottaa ajatus, että joku mies omistautuisi mun rintojen hellimiselle.

Laita ihmeessä mailia veniuth34@gmail.com jos pelkkä juttelukin kiinnostaa sua! :)

Vierailija
14/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65v ja iiisot roikkuvat tyyliin maitotissit.

Itse en pidä niistä. Nuorena oli upeat.

Vierailija
15/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 65v ja iiisot roikkuvat tyyliin maitotissit.

Itse en pidä niistä. Nuorena oli upeat.

Isot maitotissit juurikin saa mut innostumaan. Olisi upeeta painaa pää syliin ja imeä.

Vierailija
16/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurien rintojen kuuluukin roikkua, sillon ne tuntuu parhailta käsissä kun niitä puristelee ja hieroo. Isot luomurinnat on juuri se mistä ite haaveilen :)

Totta, roikkumista ei voi estää, kun kokoa löytyy. Rintaliiveihin palaa paljon rahaa, sillä laadukkaat ja tukevat liivit maksavat paljon ja tykkään käyttää sellasia.

Ihan kuulla sun sanovan, että isot ja roikkuvatkin ovat miesten mieleen.  Mun rinnoissa riittää puristeltavaa.

Puristelen hellin niitä itsekin. 

Vierailija
17/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itselle uponnut koskaan kiinteät pallukat, olen aina pitänyt mahdollisimman suurista luomurinnoista mitä leipoa kaksin käsin samalla kun antaa nänneille kielihoitoa🙂

Mutta älä turhaan koe epävarmuutta niistä, väittäisin että suurin osa miehistä ilahtuu suurista luomurinnoista!

Vierailija
18/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, roikkumista ei voi estää, kun kokoa löytyy. Rintaliiveihin palaa paljon rahaa, sillä laadukkaat ja tukevat liivit maksavat paljon ja tykkään käyttää sellasia.

Ihan kuulla sun sanovan, että isot ja roikkuvatkin ovat miesten mieleen.  Mun rinnoissa riittää puristeltavaa.

Puristelen hellin niitä itsekin. 

Liivit ovat kyllä yksi niistä asioista joissa ei kannata säästellä, varsinkaan jos on isot rinnat.

Se näyttää niin upealta kun nainen itse pitelee kiinni rinnoistaan ja puristelee hellästi. Sytyn sen katselemisesta aivan välittömästi, tekee heti mieli itsekin puristella ja imeä.

Vierailija
19/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itselle uponnut koskaan kiinteät pallukat, olen aina pitänyt mahdollisimman suurista luomurinnoista mitä leipoa kaksin käsin samalla kun antaa nänneille kielihoitoa🙂

Mutta älä turhaan koe epävarmuutta niistä, väittäisin että suurin osa miehistä ilahtuu suurista luomurinnoista!

Kiitos kommentistasi. Se lämmittää mua naisena. 

On tärkeä kuulla, että mun kaltaiset rinnat on viehättävät. Yritän uskoa sen itsekin. Liivit päällä, kun ne on jotenkin ryhdissä ja hallinnassa oon niistä ylpeä, mut alastomana tarvitsen paljon vakuutuksia ja tekoja että uskon niiden kauneuteen.

Vierailija
20/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentistasi. Se lämmittää mua naisena. 

On tärkeä kuulla, että mun kaltaiset rinnat on viehättävät. Yritän uskoa sen itsekin. Liivit päällä, kun ne on jotenkin ryhdissä ja hallinnassa oon niistä ylpeä, mut alastomana tarvitsen paljon vakuutuksia ja tekoja että uskon niiden kauneuteen.

Luultavasti siinä kohtaa uskoisit kun viettäisimme pitkän tovin lähekkäin, huomaisit etten saa tarpeekseni niiden puristelusta ja suukottelusta. Painaisin mun kasvoni niitä vasten ja kertoisin nauttivani niiden pehmeydestä, huulet sinetöityisi vuorotellen kummankin nännin ympärille uudestaan ja uudestaan...