Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KRIISI!!!

Vierailija
15.05.2007 |

tajusin täs, et en oo elänyt ollenkaan niin kuin tähän miltei 30 ikään mennessä ois pitänyt.

en oo ajanut ajokorttia

en oo ollut ikinä palkkatöissä

ja luoja tiedä mistä kaikesta muusta oon paitsi jäänyt...

sen siitä saa kun tekee liudan mukuloita... on nää vuodet vaan mennyt niin kovin huomaamatta...

onko kohtalotovereita??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujeni mukaan pitäisi olla 4

Vierailija
2/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se onni ja autuus tulee ajokortista tai työpaikasta. Ole onnellinen perheestäsi, viisi lasta, hieno saavutus! Ehdit vielä totettaa jos haluat nuo saavuttamattomat asiat..viisikymppisetkin vielä opiskelevat ja ajavat ajokortteja esim. Paavo Lipponen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mun elämä jotenkin tuntuu kiusaavan muita...

oon saanut kuulla miten kunnon ihmiset käy töissä, eikä omaan työttömyyteen oikein tunnu riittävän vastaukseksi et on 5 lasta..

ja ajokorttikin kuulemma kuuluu joka aikuisella olla...

et oonhan mä sit osan mielestä ainakin täys lusmu, joka elää veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
4/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy kenelle olet vatsahaavalääkkeet velkaa ja kenen näiden arvostelijan elämää se eritoten lämmittäisit jos ajelisit joka aamu töihin? Sitten ne kadehtisivat sitäkin.

Vierailija
5/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuskin se onni ja autuus tulee .... työpaikasta.

Vierailija
6/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut ajaa autoa. Mulla on kaksi lasta, ansiotyössä tosin olen ollut, en kuitenkaan ns. oman alan töissä. Opiskellut olen ammatin jota en tule koskaan harjoittamaan, plus kaikkea mielenkiintoista, ei mihinkään tähtäävää opiskelua. En ole saanut/hakenut opintotukea. Olen kotona lasten kanssa, joista nuorempi jo 4v. En nosta työttömyyskorvausta. Nyt on sama fiilis kuin sinulla, että " en ole aikuinen koska minulla ei ole tutkintoa, ajokorttia, omia tuloja, jne" . Niinpä olenkin miettinyt ainakin osa-aikaista opiskelua ensi syksystä lähtien, ja ajokortinkin ajamista (painostuksesta tosin) ehkä tässä parin vuoden sisään. Elämä ei ole ohi, se alkoi sytymästä ja jatkuu vain kuolemaan saakka. Siinä välillä voi tehdä vaikka mitä, ihan missä järjestyksessä haluaa!

Vierailija
7/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllä se silti vaivaa ja kiusaa, kun saa kuulla säännöllisin väliajoin olevansa jotenkin huono..

Vierailija
8/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" toivottavasti kovin moni ei ala ajatella näin...

Vierailija:

Tuskin se onni ja autuus tulee .... työpaikasta."

Olen itse ehdottomasti sitä mieltä, että kaikkien PITÄÄ olla yhteiskunnalle hyödyllisiä (jollain lailla) ja että useimpien on hyvä käydä töissä. Itselläni on hyvin urasuuntautunut identiteetti ja teen paljon töitä yliopistouralla, vaikka palkka jääkin vähiin. Silti ja siksi olen sitä mieltä, että onni ja autuus ei tosiaankaan tule työpaikasta - joka niin ajattelee on tuomittu masennukseen ja/tai burnoutiin. Liian vaarallista ajattelua oman hyvinvoinnin kannalta! Kyllä onni on tultava jostaain muualta, ja mielellään monen asian summasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan