Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset valmistujaisjuhlissaan pistää päälle liian seksikkään mekon?

Vierailija
31.05.2026 |

En siis ymmärrä. Eilen Hesassa  kaduilla täynnään mitä kauniimpaa nuorta naista. Monella ylioppilas lakki päässä tai muu. Mutta miksi mekko pitää olla niin helvetin antava? Siis ei jää mielikuvitukselle mitään tilaa, kun tissit törröttää esillä ja mekko nuolee vartaloa niin että melkein sama olla alasti. Ja sama koskee jo nuorempiakin. Tähänkä on menty? Ennen valmistujaisjuhla oli kaunis ja kunniakas juhla. Nyt enemmänkin kilpailu siitä kellä on pornoin vaate päällä ja pisimmät lemppari ripset. 

Ei tämmönen 70 luvulla syntynyt mies enää tätä ymmärrä. Ilmankos nuoret voi niin huonosti nykyään. Kun pitää olla " täydellinen " kostokroppa.

Kommentit (639)

Vierailija
561/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Miksi tuo ukko niitä nuoria naisia katselee silleen?

Vierailija
562/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella kauniilla naisella lyhyehkö helma, alla stay-upit leveällä pitsillä, eikä muuta (tai korkeintaan niukat pitsistringit)

Setämies tykkää ja av-mama kadehtii/paheksuu, NAM!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Kyse on siitä että täysi-ikäinen saa pukeutua miten itse haluaa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo, se on heidän oma ongelma, kukaan ei pakota katsomaan.

Eli saa kulkea perse ja rinnat paljaana, jos haluaa?

Vertaat pukeutumisen ja paljaana olon? Onko sulla kaikki muumit laaksossa?

Tässäkin ketjussa on käynyt ilmi miten joku oli laittanut stringit ja minihame, ja rullaportaissa alhaalla oleva ( se joka kirjoitti viestin)  oli nähnyt koko paljaan perseen. Saman olen itse kokenut.  Ja jos on läpinäkyvä paita päällä , ilman rintsikoita niin rinnathan näkyy kokonaan. Tai jos rinnat pursuaa puserosta ulos. 

 

Niin on aivan sama asia kun kävelisi ilman vaatteita!

 

On tullut nähtyä vähän kaikkea,  T. N 55, Helsingistä

Miksi katselet muitten perseitä jos se kerran niin pahasti sua ahdistaa??

Vierailija
564/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Minua, naimisissa olevaa heteronaista 55v , häiritsee myöskin tuollainen mauton , huorahtava pukeutuminen!

Miksi se häiritsee sinua niin paljon että on pakko nimitellä muita huoriksi? Lapsuus traumoja käsittelemättä?

Nimesin vaatteet huorahtaviksi, en käyttäjää suoraan huoraksi!!

Seli seli, katso peiliin… sulla on joku ongelma.

Vierailija
565/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Kyse on siitä että täysi-ikäinen saa pukeutua miten itse haluaa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo, se on heidän oma ongelma, kukaan ei pakota katsomaan.

Eli saa kulkea perse ja rinnat paljaana, jos haluaa?

Vertaat pukeutumisen ja paljaana olon? Onko sulla kaikki muumit laaksossa?

Tässäkin ketjussa on käynyt ilmi miten joku oli laittanut stringit ja minihame, ja rullaportaissa alhaalla oleva ( se joka kirjoitti viestin)  oli nähnyt koko paljaan perseen. Saman olen itse kokenut.  Ja jos on läpinäkyvä paita päällä , ilman rintsikoita niin rinnathan näkyy kokonaan. Tai jos rinnat pursuaa puserosta ulos. 

 

Niin on aivan sama asia kun kävelisi ilman vaatteita!

 

On tullut nähtyä vähän kaikkea,  T. N 55, Helsingistä

Miksi katselet muitten perseitä jos se kerran niin pahasti sua ahdistaa??

No kuule, ei tarvitse erityisesti katsoa kun niitä hierotaan väkisin silmille, oksettavaa! Pitäisikö kulkea silmät kiinni? 

Vierailija
566/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Minua, naimisissa olevaa heteronaista 55v , häiritsee myöskin tuollainen mauton , huorahtava pukeutuminen!

Miksi se häiritsee sinua niin paljon että on pakko nimitellä muita huoriksi? Lapsuus traumoja käsittelemättä?

Nimesin vaatteet huorahtaviksi, en käyttäjää suoraan huoraksi!!

Seli seli, katso peiliin… sulla on joku ongelma.

Katso ittees vaan. Taitaa ongelma olla sinulla. Taidat itse pukeutua halpamaisesti, ja sen takia totuus häiritsee sinua. Osuin arkaan paikkaan, ilmeisesti! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
567/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se nyt vaan niin on että...juu kaunis ja nuori saa olla , niukat vaatteet juu mutta missä asiayhteydessä? Hei haloo, YO juhla tms valmistujaisjuhla on arvokas tilaisuus , eikä silloin mennä noutamaan todistusta rehtorilta niin että rinnat pursuaa 

ulos. Tai kun nousee rappusia hakemaan todistusta niin saa kiskoa mekkoa alas koko ajan ja silti näkyy siis ihan liikaa!!  Ihan tulee myötähäpeä kun reksikin oli vaikeana. Jos illalla pukeutuu noin, oli se syy mikä hyvänsä ( eli tehdä muut kateelliseksi tai tehdä vaikutus johonkin mielitiettyyn tai nauttii kropastaan itsensä takia,kun vielä sellainen on ) niin pitää muistaa se fakta , että monet eri kulttuurista tulevat miehet näkee sen eri tavalla. Se on vähän kuin burger kingin ruoka valmis - piippari. Antaa viestin että " täällä ois valmista". Sitten tulee kauhu ,kun joku sormeilee tai jopa raaskaa. Ja sen jälkeen tulee se olo, että oliko tämä minun vika kun näin pukeuduin? Veikkaan et monet ei edes ilkeä sanoa että on sormeilu koska pitää sitä omana syynään. Katuu hirveästi jälkeen päin. Ja onhan meillä näitä omiakin , mm. se Tuomas Salminen . Tosin siinä ei tainnut olla tytöllä niukasti päällä. Mutta you get the point. Maailma ei ole valmis ja turvallinen kaikille, siksi fiksua minimoida itselleen tapahtuva rikos järkevällä pukeutumisella. En sano että pitää säkkiin pukeutua vaan järkevästi. Mielestäni se on vaan fiksua , nainen on kuitenkin aina miestä heikompi ja tapahtunutta ei saa enää tekemättömäksi.

Vierailija
568/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt lytätä taas! Kun nuo on kuitenkin niitä harvoja hetkiä tässä kylmässä ja pimeässä maassa, jossa ihanat taviksetkin saa pukeutua ja meikata näyttävästi ja jopa esitellä vartaloaan. 

Eli Pate 58v saa kulkea munasillaan, esittelemässä vartaloaan , kevään kunniaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
569/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorella kauniilla naisella lyhyehkö helma, alla stay-upit leveällä pitsillä, eikä muuta (tai korkeintaan niukat pitsistringit)

Setämies tykkää ja av-mama kadehtii/paheksuu, NAM!

Tämä! Eikä niitä ylioppilasneitosia tarvitse kuolata, puhumattakaan muusta. Kaunista on aina kiva katsella, on se sitten maalaus, luonto, auto, ihminen tai mikä vaan...

Vierailija
570/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Minua, naimisissa olevaa heteronaista 55v , häiritsee myöskin tuollainen mauton , huorahtava pukeutuminen!

Miksi se häiritsee sinua niin paljon että on pakko nimitellä muita huoriksi? Lapsuus traumoja käsittelemättä?

Nimesin vaatteet huorahtaviksi, en käyttäjää suoraan huoraksi!!

Seli seli, katso peiliin… sulla on joku ongelma.

Katso ittees vaan. Taitaa ongelma olla sinulla. Taidat itse pukeutua halpamaisesti, ja sen takia totuus häiritsee sinua. Osuin arkaan paikkaan, ilmeisesti! 

Kutsuiko äiti sinua huoraksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
571/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Minua, naimisissa olevaa heteronaista 55v , häiritsee myöskin tuollainen mauton , huorahtava pukeutuminen!

Miksi se häiritsee sinua niin paljon että on pakko nimitellä muita huoriksi? Lapsuus traumoja käsittelemättä?

Nimesin vaatteet huorahtaviksi, en käyttäjää suoraan huoraksi!!

Seli seli, katso peiliin… sulla on joku ongelma.

Katso ittees vaan. Taitaa ongelma olla sinulla. Taidat itse pukeutua halpamaisesti, ja sen takia totuus häiritsee sinua. Osuin arkaan paikkaan, ilmeisesti! 

Kutsuiko äiti sinua huoraksi?

Voi kuinka epätoivoinen oletkaan!

Vierailija
572/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Kyse on siitä että täysi-ikäinen saa pukeutua miten itse haluaa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo, se on heidän oma ongelma, kukaan ei pakota katsomaan.

Eli saa kulkea perse ja rinnat paljaana, jos haluaa?

Vertaat pukeutumisen ja paljaana olon? Onko sulla kaikki muumit laaksossa?

Tässäkin ketjussa on käynyt ilmi miten joku oli laittanut stringit ja minihame, ja rullaportaissa alhaalla oleva ( se joka kirjoitti viestin)  oli nähnyt koko paljaan perseen. Saman olen itse kokenut.  Ja jos on läpinäkyvä paita päällä , ilman rintsikoita niin rinnathan näkyy kokonaan. Tai jos rinnat pursuaa puserosta ulos. 

 

Niin on aivan sama asia kun kävelisi ilman vaatteita!

 

On tullut nähtyä vähän kaikkea,  T. N 55, Helsingistä

Miksi katselet muitten perseitä jos se kerran niin pahasti sua ahdistaa??

Miksi naiset kulkevat pelkkä naru pervaossa, sehän on epämiellyttävää. Siis haluavat näyttää paljaan pyllyn, perin pervoa🤫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
573/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se nyt vaan niin on että...juu kaunis ja nuori saa olla , niukat vaatteet juu mutta missä asiayhteydessä? Hei haloo, YO juhla tms valmistujaisjuhla on arvokas tilaisuus , eikä silloin mennä noutamaan todistusta rehtorilta niin että rinnat pursuaa 

ulos. Tai kun nousee rappusia hakemaan todistusta niin saa kiskoa mekkoa alas koko ajan ja silti näkyy siis ihan liikaa!!  Ihan tulee myötähäpeä kun reksikin oli vaikeana. Jos illalla pukeutuu noin, oli se syy mikä hyvänsä ( eli tehdä muut kateelliseksi tai tehdä vaikutus johonkin mielitiettyyn tai nauttii kropastaan itsensä takia,kun vielä sellainen on ) niin pitää muistaa se fakta , että monet eri kulttuurista tulevat miehet näkee sen eri tavalla. Se on vähän kuin burger kingin ruoka valmis - piippari. Antaa viestin että " täällä ois valmista". Sitten tulee kauhu ,kun joku sormeilee tai jopa raaskaa. Ja sen jälkeen tulee se olo, että oliko tämä minun vika kun näin pukeuduin? Veikkaan et monet ei edes ilkeä sanoa että on sormeilu koska pitää sitä omana syynään. Katuu hirveästi jälkeen päin. Ja onhan meillä näitä omiakin , mm. se Tuomas Salminen . Tosin siinä ei tainnut olla tytöllä niukasti päällä. Mutta you get the point. Maailma ei ole valmis ja turvallinen kaikille, siksi fiksua minimoida itselleen tapahtuva rikos järkevällä pukeutumisella. En sano että pitää säkkiin pukeutua vaan järkevästi. Mielestäni se on vaan fiksua , nainen on kuitenkin aina miestä heikompi ja tapahtunutta ei saa enää tekemättömäksi.

Tulihan se sieltä, klassinen selitys että mies ei kullille mitään voi ja kaikki on uhrin syytä.

Vierailija
574/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Minua, naimisissa olevaa heteronaista 55v , häiritsee myöskin tuollainen mauton , huorahtava pukeutuminen!

Miksi se häiritsee sinua niin paljon että on pakko nimitellä muita huoriksi? Lapsuus traumoja käsittelemättä?

Nimesin vaatteet huorahtaviksi, en käyttäjää suoraan huoraksi!!

Seli seli, katso peiliin… sulla on joku ongelma.

Katso ittees vaan. Taitaa ongelma olla sinulla. Taidat itse pukeutua halpamaisesti, ja sen takia totuus häiritsee sinua. Osuin arkaan paikkaan, ilmeisesti! 

Kutsuiko äiti sinua huoraksi?

Voi kuinka epätoivoinen oletkaan!

Eli kutsui, kuule terapia on auttanut monia, ei sun tarvitse muita haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
575/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko amistypyköillä myöskatuhuoran vetimet päällä juhlissa. Aina puhutaan vain yo-juhlista. Välillä toki rippijuhlista, mikä on vielä kiusallisempaa-alaikäinen pentu esittelee tissinalkujaan sukulaismiehille ja muille halukkaille ja koikkelehtii korkkareissa persekannikat vilkkuen. 

Vierailija
576/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tapakasvatuksen puutetta. Stringit, stayupit ja alushousuttomuus ovat olleet ja ovat edelleen ihan ok sen verran pitkän helman alla, ettei kukaan joudu niitä vastentahtoisesti katselemaan. Nykyään ei vaan tajuta mikä on yksityisasia (pillut ja pyllyt) ja mikä julkista. Muuttui somen myötä.

Vierailija
577/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alas on menty. Niin miehet kuin naiset.

Vierailija
578/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alas on menty. Niin miehet kuin naiset.

Naisena totean että kyllä naiset huomattavasti enemmän.

Vierailija
579/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alas on menty. Niin miehet kuin naiset.

Jokainen sukupolvi on sanoo samaa, ja samalla unohtaa mitä on itse nuorena tehnyt.

Vierailija
580/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ne naisten ihonmyöntäiset "peppu"trikoot kaupoissa. En halua nähdä naisten muotoja mennessäni ruokakauppaan. Olen siis itse nainen. Voisitteko vähän naiset ajatella ?! Kuvitelkaa vaikka jos miehet alkais laittaa tuollaisia päälle, ei varmasti tulisi sanomista? Ainiin, mutta voitte tehdä mitä vaan koska olette nainen? No ei se mene noin, nyt on sitäpaitsi tasa-arvon aika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi