Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret naiset valmistujaisjuhlissaan pistää päälle liian seksikkään mekon?

Vierailija
31.05.2026 |

En siis ymmärrä. Eilen Hesassa  kaduilla täynnään mitä kauniimpaa nuorta naista. Monella ylioppilas lakki päässä tai muu. Mutta miksi mekko pitää olla niin helvetin antava? Siis ei jää mielikuvitukselle mitään tilaa, kun tissit törröttää esillä ja mekko nuolee vartaloa niin että melkein sama olla alasti. Ja sama koskee jo nuorempiakin. Tähänkä on menty? Ennen valmistujaisjuhla oli kaunis ja kunniakas juhla. Nyt enemmänkin kilpailu siitä kellä on pornoin vaate päällä ja pisimmät lemppari ripset. 

Ei tämmönen 70 luvulla syntynyt mies enää tätä ymmärrä. Ilmankos nuoret voi niin huonosti nykyään. Kun pitää olla " täydellinen " kostokroppa.

Kommentit (639)

Vierailija
521/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret saavat pitää mitä vaatteita haluavat. Nuoret on kauniita. Heille juuri sopivat lyhyet mekot jne.

Kukin pitäköön mitä vaatteita haluavat. Ja tämä on minun keski-ikäisen naisen mielipide.

Lisäisin vielä, että milloin niitä lyhyitä mekkoja sitten pidetään, jos ei nuorena?

Minun mieleståni kyllä kaikki saavat pitää mitä vaatteita haluavat. Just tollanen jatkuva ihmisten arvostelu aiheuttaa ihmisille pahaa oloa. Pitää mitä vaatteita haluatte kaikki ihmiset Suomessa.

Vierailija
522/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kaikki saavat pitää lyhyitä mekkoja, jos haluavat. Miksi sellaisia edes valmistettaisiin, jos ei saisi pitää niitä. Nuoret on kauniita, niille sopivat kaikenlaiset vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän arvostelua ja ihmiset voivat paremmin. Eikö niin? Pidettäväksi ne lyhyet mekot on tehty ja topit. 

Vierailija
524/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa nuoret naiset haluavat pukeutumisellaan varmistaa  tulevansa nussituksi tai raiskatuksi. Nuorilla naisilla on usein mielessä seksi kuten vastaavasti miehilläkin.

Mitäpä jos sä lähtisit hoitoon jos ei sulle muuta tullut mieleen!?

Vierailija
525/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kaikki saavat pitää lyhyitä mekkoja, jos haluavat. Miksi sellaisia edes valmistettaisiin, jos ei saisi pitää niitä. Nuoret on kauniita, niille sopivat kaikenlaiset vaatteet.

Mammat haluavat lapsilta kieltää sen mitä ovat itse tehneet nuorena. Kateutta kun oma keho on muuttunut.

Vierailija
526/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanhan sitä uimarannallakin bikineissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
527/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se biisi oli. Tyttö kävelee rannalle bikineissä ja naiset katsoo kieroon.

Se jossa laulettiin  että "enhän minä ole täällä ketään iskemässä"?

Vierailija
528/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se juhlapukeutuminen toki tarkoita sitä että hyvä maku pitää unohtaa. On nättiä lyhyttä, ja tiukkaa pukeutumista ja sitten on roisin näköistä lyhyttä ja tiukkaa pukeutumista. Se on sitten jo tyylisilmästä kiinni, että kummalle puolelle kallistuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
529/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kaikki saavat pitää lyhyitä mekkoja, jos haluavat. Miksi sellaisia edes valmistettaisiin, jos ei saisi pitää niitä. Nuoret on kauniita, niille sopivat kaikenlaiset vaatteet.

Mammat haluavat lapsilta kieltää sen mitä ovat itse tehneet nuorena. Kateutta kun oma keho on muuttunut.

Ho hoijaa  taas,minä en anna tyttäreni pitää minivaatteita josta paikat vilkkuu koska välitän omasta lapsestani jos sinä et välitä niin anna mennä vaikka alasti kylille ja toistele mielessäsi että nuori ja nätti on oikeus.

Vierailija
530/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret saavat pitää mitä vaatteita haluavat. Nuoret on kauniita. Heille juuri sopivat lyhyet mekot jne.

Kukin pitäköön mitä vaatteita haluavat. Ja tämä on minun keski-ikäisen naisen mielipide.

Lisäisin vielä, että milloin niitä lyhyitä mekkoja sitten pidetään, jos ei nuorena?

Minun mieleståni kyllä kaikki saavat pitää mitä vaatteita haluavat. Just tollanen jatkuva ihmisten arvostelu aiheuttaa ihmisille pahaa oloa. Pitää mitä vaatteita haluatte kaikki ihmiset Suomessa.

Lyhyt mekko joo muttakun nuoret pitää sellaisia vermeitä josta vilkkuu paikat mielestäni se ei ole sitä vapautta tai suvaitsevaisuutta ettei anna mennä juhliin puolialasti. On olemassa myös nättejä lyhyitä mekkoja josta ei vilku paikat mutta jotka on kuitenkin sopivia juhlaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
531/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kaikki saavat pitää lyhyitä mekkoja, jos haluavat. Miksi sellaisia edes valmistettaisiin, jos ei saisi pitää niitä. Nuoret on kauniita, niille sopivat kaikenlaiset vaatteet.

Mammat haluavat lapsilta kieltää sen mitä ovat itse tehneet nuorena. Kateutta kun oma keho on muuttunut.

Ho hoijaa  taas,minä en anna tyttäreni pitää minivaatteita josta paikat vilkkuu koska välitän omasta lapsestani jos sinä et välitä niin anna mennä vaikka alasti kylille ja toistele mielessäsi että nuori ja nätti on oikeus.

Suurin osa ylioppilaista on 19...20 -vuotiaita. Arveletko heidän kysyvän lupaa pukeutumiselleen vanhemmiltaan? 

Vierailija
532/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä järkyttävän paljon WT - ihmisiä tässä ketjussa. Puolustavat mautonta pukeutumista, "huoravaatteita".

 Hyi hitto! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
533/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se näin keskiksen näkökulmasta vähän liikaa, jos sekä ylä- että alapäätä meinaa vilkkua. En käyttänyt itse nuorenakaan noin paljastavia vaatteita, en olisi oloani tuntenut mukavaksi sellaisissa, vaikka kropan puolesta silloin parikymppisenä olisi voinut hyvin moisia vaatteita käyttääkin. Muutenkin tuli ahdisteltua, että eipä sitä tahallisesti huvittanut tilannetta pahentaakaan.

Nykyään ilmapiiri on eri. Ahdistelu tunnistetaan ja tuomitaan paremmin. Nuoret ovat vähemmän estyneitä kroppansa suhteen. Pukeutukoot mihin tykkäävät. Tyydyn kauhistelemaan tätimäisesti hiljaa mielessäni, että eikö tule kylmä tuollaisissa vetimissä, kun tuuli vaan viheltää reisivaossa.

Vierailija
534/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä järkyttävän paljon WT - ihmisiä tässä ketjussa. Puolustavat mautonta pukeutumista, "huoravaatteita".

 Hyi hitto! 

Wt ihmiset juurikin itse kyttäävät muiden pukeutumista arvioiden sen huorahtavaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
535/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun kovin nuorten kritisoija on suvun ikisinkku täti. Tänä vuonna häntä ei kutsuttu juhliin.

Vierailija
536/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset? Nuo ovat jotain 18-vuotiaita lol

Vierailija
537/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olisi kaunis kesämekko (lyhyt tai pitempi, löysästi istuva) ja siihen 'lyhyt' jakku (voi olla myös neulottu) ja kivat korkokengät tai sandaletit (naisten sandaalit) ei kuitenkaan mitkään Crocsit. 

Vierailija
538/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pukeutuvat enemmän ja enemmän viettelevästi, koska kilpailu laatumiehistä on kiristynyt kiristymistään vuosien saatossa.

Vierailija
539/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret saavat pitää mitä vaatteita haluavat. Nuoret on kauniita. Heille juuri sopivat lyhyet mekot jne.

Kukin pitäköön mitä vaatteita haluavat. Ja tämä on minun keski-ikäisen naisen mielipide.

Lisäisin vielä, että milloin niitä lyhyitä mekkoja sitten pidetään, jos ei nuorena?

Minun mieleståni kyllä kaikki saavat pitää mitä vaatteita haluavat. Just tollanen jatkuva ihmisten arvostelu aiheuttaa ihmisille pahaa oloa. Pitää mitä vaatteita haluatte kaikki ihmiset Suomessa.

Lyhyt mekko joo muttakun nuoret pitää sellaisia vermeitä josta vilkkuu paikat mielestäni se ei ole sitä vapautta tai suvaitsevaisuutta ettei anna mennä juhliin puolialasti. On olemassa myös nättejä lyhyitä mekkoja josta ei vilku paikat mutta jotka on kuitenkin sopivia juhlaan 

Nuoren aikuisen oma valinta mitkä paikat vilkkuu.

Vierailija
540/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.