Miksi nuoret naiset valmistujaisjuhlissaan pistää päälle liian seksikkään mekon?
En siis ymmärrä. Eilen Hesassa kaduilla täynnään mitä kauniimpaa nuorta naista. Monella ylioppilas lakki päässä tai muu. Mutta miksi mekko pitää olla niin helvetin antava? Siis ei jää mielikuvitukselle mitään tilaa, kun tissit törröttää esillä ja mekko nuolee vartaloa niin että melkein sama olla alasti. Ja sama koskee jo nuorempiakin. Tähänkä on menty? Ennen valmistujaisjuhla oli kaunis ja kunniakas juhla. Nyt enemmänkin kilpailu siitä kellä on pornoin vaate päällä ja pisimmät lemppari ripset.
Ei tämmönen 70 luvulla syntynyt mies enää tätä ymmärrä. Ilmankos nuoret voi niin huonosti nykyään. Kun pitää olla " täydellinen " kostokroppa.
Kommentit (639)
Minun mielestäni kaikki saavat pitää lyhyitä mekkoja, jos haluavat. Miksi sellaisia edes valmistettaisiin, jos ei saisi pitää niitä. Nuoret on kauniita, niille sopivat kaikenlaiset vaatteet.
Vähemmän arvostelua ja ihmiset voivat paremmin. Eikö niin? Pidettäväksi ne lyhyet mekot on tehty ja topit.
Vierailija kirjoitti:
Jospa nuoret naiset haluavat pukeutumisellaan varmistaa tulevansa nussituksi tai raiskatuksi. Nuorilla naisilla on usein mielessä seksi kuten vastaavasti miehilläkin.
Mitäpä jos sä lähtisit hoitoon jos ei sulle muuta tullut mieleen!?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni kaikki saavat pitää lyhyitä mekkoja, jos haluavat. Miksi sellaisia edes valmistettaisiin, jos ei saisi pitää niitä. Nuoret on kauniita, niille sopivat kaikenlaiset vaatteet.
Mammat haluavat lapsilta kieltää sen mitä ovat itse tehneet nuorena. Kateutta kun oma keho on muuttunut.
Ollaanhan sitä uimarannallakin bikineissä.
Mikä se biisi oli. Tyttö kävelee rannalle bikineissä ja naiset katsoo kieroon.
Se jossa laulettiin että "enhän minä ole täällä ketään iskemässä"?
No eihän se juhlapukeutuminen toki tarkoita sitä että hyvä maku pitää unohtaa. On nättiä lyhyttä, ja tiukkaa pukeutumista ja sitten on roisin näköistä lyhyttä ja tiukkaa pukeutumista. Se on sitten jo tyylisilmästä kiinni, että kummalle puolelle kallistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni kaikki saavat pitää lyhyitä mekkoja, jos haluavat. Miksi sellaisia edes valmistettaisiin, jos ei saisi pitää niitä. Nuoret on kauniita, niille sopivat kaikenlaiset vaatteet.
Mammat haluavat lapsilta kieltää sen mitä ovat itse tehneet nuorena. Kateutta kun oma keho on muuttunut.
Ho hoijaa taas,minä en anna tyttäreni pitää minivaatteita josta paikat vilkkuu koska välitän omasta lapsestani jos sinä et välitä niin anna mennä vaikka alasti kylille ja toistele mielessäsi että nuori ja nätti on oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret saavat pitää mitä vaatteita haluavat. Nuoret on kauniita. Heille juuri sopivat lyhyet mekot jne.
Kukin pitäköön mitä vaatteita haluavat. Ja tämä on minun keski-ikäisen naisen mielipide.
Lisäisin vielä, että milloin niitä lyhyitä mekkoja sitten pidetään, jos ei nuorena?
Minun mieleståni kyllä kaikki saavat pitää mitä vaatteita haluavat. Just tollanen jatkuva ihmisten arvostelu aiheuttaa ihmisille pahaa oloa. Pitää mitä vaatteita haluatte kaikki ihmiset Suomessa.
Lyhyt mekko joo muttakun nuoret pitää sellaisia vermeitä josta vilkkuu paikat mielestäni se ei ole sitä vapautta tai suvaitsevaisuutta ettei anna mennä juhliin puolialasti. On olemassa myös nättejä lyhyitä mekkoja josta ei vilku paikat mutta jotka on kuitenkin sopivia juhlaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni kaikki saavat pitää lyhyitä mekkoja, jos haluavat. Miksi sellaisia edes valmistettaisiin, jos ei saisi pitää niitä. Nuoret on kauniita, niille sopivat kaikenlaiset vaatteet.
Mammat haluavat lapsilta kieltää sen mitä ovat itse tehneet nuorena. Kateutta kun oma keho on muuttunut.
Ho hoijaa taas,minä en anna tyttäreni pitää minivaatteita josta paikat vilkkuu koska välitän omasta lapsestani jos sinä et välitä niin anna mennä vaikka alasti kylille ja toistele mielessäsi että nuori ja nätti on oikeus.
Suurin osa ylioppilaista on 19...20 -vuotiaita. Arveletko heidän kysyvän lupaa pukeutumiselleen vanhemmiltaan?
Onpa täällä järkyttävän paljon WT - ihmisiä tässä ketjussa. Puolustavat mautonta pukeutumista, "huoravaatteita".
Hyi hitto!
Onhan se näin keskiksen näkökulmasta vähän liikaa, jos sekä ylä- että alapäätä meinaa vilkkua. En käyttänyt itse nuorenakaan noin paljastavia vaatteita, en olisi oloani tuntenut mukavaksi sellaisissa, vaikka kropan puolesta silloin parikymppisenä olisi voinut hyvin moisia vaatteita käyttääkin. Muutenkin tuli ahdisteltua, että eipä sitä tahallisesti huvittanut tilannetta pahentaakaan.
Nykyään ilmapiiri on eri. Ahdistelu tunnistetaan ja tuomitaan paremmin. Nuoret ovat vähemmän estyneitä kroppansa suhteen. Pukeutukoot mihin tykkäävät. Tyydyn kauhistelemaan tätimäisesti hiljaa mielessäni, että eikö tule kylmä tuollaisissa vetimissä, kun tuuli vaan viheltää reisivaossa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä järkyttävän paljon WT - ihmisiä tässä ketjussa. Puolustavat mautonta pukeutumista, "huoravaatteita".
Hyi hitto!
Wt ihmiset juurikin itse kyttäävät muiden pukeutumista arvioiden sen huorahtavaksi.
Suvun kovin nuorten kritisoija on suvun ikisinkku täti. Tänä vuonna häntä ei kutsuttu juhliin.
Naiset? Nuo ovat jotain 18-vuotiaita lol
Kiva olisi kaunis kesämekko (lyhyt tai pitempi, löysästi istuva) ja siihen 'lyhyt' jakku (voi olla myös neulottu) ja kivat korkokengät tai sandaletit (naisten sandaalit) ei kuitenkaan mitkään Crocsit.
Naiset pukeutuvat enemmän ja enemmän viettelevästi, koska kilpailu laatumiehistä on kiristynyt kiristymistään vuosien saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret saavat pitää mitä vaatteita haluavat. Nuoret on kauniita. Heille juuri sopivat lyhyet mekot jne.
Kukin pitäköön mitä vaatteita haluavat. Ja tämä on minun keski-ikäisen naisen mielipide.
Lisäisin vielä, että milloin niitä lyhyitä mekkoja sitten pidetään, jos ei nuorena?
Minun mieleståni kyllä kaikki saavat pitää mitä vaatteita haluavat. Just tollanen jatkuva ihmisten arvostelu aiheuttaa ihmisille pahaa oloa. Pitää mitä vaatteita haluatte kaikki ihmiset Suomessa.
Lyhyt mekko joo muttakun nuoret pitää sellaisia vermeitä josta vilkkuu paikat mielestäni se ei ole sitä vapautta tai suvaitsevaisuutta ettei anna mennä juhliin puolialasti. On olemassa myös nättejä lyhyitä mekkoja josta ei vilku paikat mutta jotka on kuitenkin sopivia juhlaan
Nuoren aikuisen oma valinta mitkä paikat vilkkuu.
Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.
Lisäisin vielä, että milloin niitä lyhyitä mekkoja sitten pidetään, jos ei nuorena?
Minun mieleståni kyllä kaikki saavat pitää mitä vaatteita haluavat. Just tollanen jatkuva ihmisten arvostelu aiheuttaa ihmisille pahaa oloa. Pitää mitä vaatteita haluatte kaikki ihmiset Suomessa.