Miksi nuoret naiset valmistujaisjuhlissaan pistää päälle liian seksikkään mekon?
En siis ymmärrä. Eilen Hesassa kaduilla täynnään mitä kauniimpaa nuorta naista. Monella ylioppilas lakki päässä tai muu. Mutta miksi mekko pitää olla niin helvetin antava? Siis ei jää mielikuvitukselle mitään tilaa, kun tissit törröttää esillä ja mekko nuolee vartaloa niin että melkein sama olla alasti. Ja sama koskee jo nuorempiakin. Tähänkä on menty? Ennen valmistujaisjuhla oli kaunis ja kunniakas juhla. Nyt enemmänkin kilpailu siitä kellä on pornoin vaate päällä ja pisimmät lemppari ripset.
Ei tämmönen 70 luvulla syntynyt mies enää tätä ymmärrä. Ilmankos nuoret voi niin huonosti nykyään. Kun pitää olla " täydellinen " kostokroppa.
Kommentit (639)
tajunneet että alapäällä onkin muu tarkoitus kuin pissaaminen tyrkky tisseillä saa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
tajunneet että alapäällä onkin muu tarkoitus kuin pissaaminen tyrkky tisseillä saa huomiota.
Sitten huomio ei aina kelpaakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alas on menty. Niin miehet kuin naiset.
Jokainen sukupolvi on sanoo samaa, ja samalla unohtaa mitä on itse nuorena tehnyt.
Totta, aika kultaa muistot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alas on menty. Niin miehet kuin naiset.
Jokainen sukupolvi on sanoo samaa, ja samalla unohtaa mitä on itse nuorena tehnyt.
Totta, aika kultaa muistot.
No tällaista aikaa kun mitä elämme nyt , ei ole vielä ollut. On mennyt niin tyrkyksi kun vaan voi. Sairasta!
N 55v
Ookkonää nää vähän vähäjärkinen päästäsi ?
Vierailija kirjoitti:
Muoti on tällä hetkellä sellainen. Lisäksi ihan vaan yleinen ilmapiiri on muuttunut suvaitsevammaksi, eikä tarvitse enää peittää itseään, jos ei niin halua tehdä. Pukeutumisesta on tullut sallivampaa, kunpa ihmisetkin muuttuisivat sellaisiksi.
Miksi? Se että julkisista tiloista/paikoista on tehty yhdenlainen yleinen makuuhuone, missä kukin nyt kulkee päällään minkä kankaanpalan nyt on sattunut löytämään, niin ei ole yksinkertaisesti tuonut mitään hyvää tähän yhteiskuntaan.
KAI SINÄKIN OLET LAPSI OLLUT KOULUIKÄISENÄ ???
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee ne naisten ihonmyöntäiset "peppu"trikoot kaupoissa. En halua nähdä naisten muotoja mennessäni ruokakauppaan. Olen siis itse nainen. Voisitteko vähän naiset ajatella ?! Kuvitelkaa vaikka jos miehet alkais laittaa tuollaisia päälle, ei varmasti tulisi sanomista? Ainiin, mutta voitte tehdä mitä vaan koska olette nainen? No ei se mene noin, nyt on sitäpaitsi tasa-arvon aika!
Ootko sairas päästäsi ???
AP:lle täydet pisteet, trollas molemmat osapuolet. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa, että vanha ukko tiirailee nuorison tissejä. 🤮
Miten niin tiiraili? Näki, kun on silmät olemassa.
Ei ne nuoret naiset huomaa ukkoja. Sen huomaa, mikä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, toivottavasti työpaikkapukeutumisen koodisto tulee ainakin selväksi. Siellä ei vilautella vaikka olisi kesällä yli 30 astetta. Siellä pidetään säädylliset työvaatteet päällä. Edes ylänappia ei avata. Tämä se voi joskus tulla vielä nuorille kuin märkä rätti päin näköä. Firmat on näistä pykälistä tarkkoja.
Minulla oli työkaveri, noin 50 vuotias nainen, jonka isojen rintojen vakoa me muut jouduttiin katsomaan. No otti itseensä kun sai neuvoa että täällä pukeudutaan vähän peittävämmin. Kyllä jo työhaastattelussa tuli selväksi ettei esitellä itseään siellä työpaikassa. Toinen työkaveri oli vähän alle 30 eikä tajunnut vaikka pomo kysyi "etkö ole vieläkään löytänyt puseroa päälle, kulki siis Capri leggingsit jaloissa ja tiukka toppi päällä töissä asiakaspalvelussa
Vierailija kirjoitti:
KAI SINÄKIN OLET LAPSI OLLUT KOULUIKÄISENÄ ???
Tottakai, mutta mitä tekemistä sillä on mauttomien vaatteiden kanssa??
On sama kun jos kysyisi että; etkö sinä ole ollut vauva , vauvaikäisenä?
Vierailija kirjoitti:
YLE xPopin eilinen lähetys: Kyllä hävetti artisti Mintun pukeutuminen (ja koko show, ja voiko tuota enää pukeutumiseksi sanoa?). Nuoriso tietysti ottaa sitten näistä mallia.
Minttu. 🤮
Vierailija kirjoitti:
AP:lle täydet pisteet, trollas molemmat osapuolet. 🤣
Ei satavarmasti ole trolli, tämä on todellisuutta! Hyvä Ap että otit asian puheeksi!
N 55v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ,onko 18-19 vuotias vielä " lapsi " eikä ymmärrä olevansa liian seksikäs?
15-17v "lapsi" ei ymmärrä olevansa liian seksikäs on samaa tasoa väitteenä kuin että 15-17v "lapsi" kantaa mukanaan tappavaa asetta eikä ymmärrä että lyönti sillä tappaa :D
Kyllä se vain niin on, että ihminen, joka ei muista millaista on olla nuori, on niin vanha, ettei hän selvästikään muista miten viatonta aikaa nuoruus oli ja kuinka paljon oma ymmärrys maailmasta on sen jälkeen kasvanut ja kypsynyt.
Lapsuus oli viatonta mutta 90-luvulla eletty nuoruus eli teini-ikä kaikkea muuta. Nuoret tiesi ja tietää edelleen tasan tarkkaan mitä tekevät. Se, ettei sen seurauksia osata välttämättä ajatella, on sitten toinen juttu.
Äitien pitäisi osata neuvoa paremmin. Nyt ei eletä enää siinä Suomessa missä bussipysäkille roiskeläppämekossa sammuneelta tytöltä pahimmiltaan joku rappioalkoholisti pummaisi tupakkaa.
Kyllä tyttöjä ennenkin ahdisteltiin, etenkin hyvännäköisiä / paljastavasti pukeutuneita sellaisia.
Se ahdistelu oli kuitenkin pelkkää huutelua. Puskaraiskauksia ei ollut. Eikä myöskään katuryöstöjä. Niistä oli luettu vain lehdistä ulkomaan uutisista.
Sorry molempia oli. Niistä vain ei kehdattu tehdä rikosilmoituksia. Eikä ne olis mennyt läpi, koska silloin kaikki syytti naista. Ja jos tuli huhu, että kylällä oli joku raiskattu, niin kaikki kysyisi kuka raiskattiin. Festareilla tapahtui vaikka mitä. Ja sammuneen raiskaus, ei ollut silloin raiskaus.
Toisaalta nuorilla ei ollut mitään pöllittävää. Siksi ei katuryöstöjä ollut niin paljon.
Ja olen kasvanut porkkanafarkkujen aikaan. Housujen sisään tungettiin iso collari ja iso takki siinä päällä. Ei varmasti näkynyt paljasta pintaa tai vartalon myötäistä.
Minun äiti kasvoi 60-luvulla. Hameet oli tosi lyhyet kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
KAI SINÄKIN OLET LAPSI OLLUT KOULUIKÄISENÄ ???
Ei tässä puhuttu lapsista vaan täysi-ikäisistä naisista. Kaipa ne saa kulkea perse paljaana jos haluavat, jos kokevat sen voimaannuttavana. Mutta pitää kestää myös, että ukot tuijottavat. Rippikouluikäiset tytöt ovat sitten eri asia, heitä pitää aikuisten suojellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alas on menty. Niin miehet kuin naiset.
Jokainen sukupolvi on sanoo samaa, ja samalla unohtaa mitä on itse nuorena tehnyt.
Totta, aika kultaa muistot.
No tällaista aikaa kun mitä elämme nyt , ei ole vielä ollut. On mennyt niin tyrkyksi kun vaan voi. Sairasta!
N 55v
Olet elänyt 90-luvun. Silloin oli alusvaatteet päälysvaatteina. Korsetteja. Valkoiset Puserot oli ihan läpinäkyviä ja alla oli mustat rintaliivit. Ne siis piti näkyä. Hotpantsit tuli silloin. Nyt ne hotpantsit on niiden lyhyiden hameiden alla. Ennen ne oli housuina.
Vierailija kirjoitti:
Minun äiti kasvoi 60-luvulla. Hameet oli tosi lyhyet kuvissa.
Mutta ei koskaan niin lyhyet että perse näkyi, edes kumartuneena. Ei käytetty myöskään läpinäkyviä vaatteita, eikä rinnat pursuneet paidasta ulos, eli ei voi ihan verrata!
Tätä feminismi on saanut aikaan. On täyttä myrkkyä !
T. N 55v