Miksi nuoret naiset valmistujaisjuhlissaan pistää päälle liian seksikkään mekon?
En siis ymmärrä. Eilen Hesassa kaduilla täynnään mitä kauniimpaa nuorta naista. Monella ylioppilas lakki päässä tai muu. Mutta miksi mekko pitää olla niin helvetin antava? Siis ei jää mielikuvitukselle mitään tilaa, kun tissit törröttää esillä ja mekko nuolee vartaloa niin että melkein sama olla alasti. Ja sama koskee jo nuorempiakin. Tähänkä on menty? Ennen valmistujaisjuhla oli kaunis ja kunniakas juhla. Nyt enemmänkin kilpailu siitä kellä on pornoin vaate päällä ja pisimmät lemppari ripset.
Ei tämmönen 70 luvulla syntynyt mies enää tätä ymmärrä. Ilmankos nuoret voi niin huonosti nykyään. Kun pitää olla " täydellinen " kostokroppa.
Kommentit (639)
Ennen piti raottaa pikkareita jos halus nähdä tytön pyllyn, nyt pitää raottaa pyllyä jos haluaa nähdä pikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Ennen piti raottaa pikkareita jos halus nähdä tytön pyllyn, nyt pitää raottaa pyllyä jos haluaa nähdä pikkarit.
😄👍🏻
Aika sexy mekko oli yhdellä. Minimekko pitsihelmalla, piikkikorot, huulipunaa. Vain tissit puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt lytätä taas! Kun nuo on kuitenkin niitä harvoja hetkiä tässä kylmässä ja pimeässä maassa, jossa ihanat taviksetkin saa pukeutua ja meikata näyttävästi ja jopa esitellä vartaloaan.
Eli Pate 58v saa kulkea munasillaan, esittelemässä vartaloaan , kevään kunniaksi?
Miksei saisi, elämme tasaarvon aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu mitä toiset pukee päälleen? Onko ongelmiakin?
Kyllä on ongelma katella miten tissivaoilla yritetään saada vastasukupuolen huomiota. Aina vaan menee mauttomammaksi ja säälittävämmäksi. SE on se ongelma.
Vähän nyt tyylikkyyttä, ryhtiä, naaman ilmettä ystävällisemmäksi hymyllä ja älykkyyttä kiintoisaan keskusteluun!!
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän arvostelua ja ihmiset voivat paremmin. Eikö niin? Pidettäväksi ne lyhyet mekot on tehty ja topit.
Just joo nuorille, jotka eivät tajua tuota jujua vielä.
Paree olisi jos kävisivät esim värianalyysissa, pitäisivät ryhtinsä kunnossa ja liikkuisivat kropan kuntoon unohtamatta ÄO:ta!
No miettikää vaikka tänään kiekon mm kansalais- juhla . Johan siellä artisti nimeltä OLGA oli lähes alasti. Tissit niin esillä ja tarkoituksella pikku housut vilkkaa koko ajan niin että alhaalta päin katsova ei voi mitenkään olla huomaamatta. Ja ei siinä mitään ,jos oiskin joku aikuisten juhla mutta kun koko kansan jossa suuri osa on lapsia ja nuoria. Tosi hyvä roolimalli niille. Piude ja tissit esille nii kyllä TV julkisuus on taattu! Lapset ottaa niin nopeasti vaikutteita tommosesta.AP ihan on oikeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneet ja varakkaat ihmiset eivät pue po...novaatteita juhlaan eikä arkeen. Ehkä se on yhteiskunnan rahvaan tapa ja käsitys juhlapukeutumisesta.
No juu, tunsin ennen kyllä yhden väitelleen lääkärin, joka pukeutui hyvinkin pieniin vaatteisiin. Myös Hanna Wassin värikäs tyyli tulee mieleen.
Suomessa on ilmainen koulutus jota kautta myös rahvas pääsee kiinni koulutukseen. Ei siinä samalla anneta tapa- ja tyylikoulutusta, mikä myös joillakin ihmisillä näkyy hyvin selvästi.
Kun hollituvan väki pääsee salin puolelle ei heistä kuoriudu herrasväkeä vaan tuovat tapansa mukanaan.
Mihin kuuluu myös kauhea mölinä siitä, että ei muka saisi pukeutua kuten haluaa.
Tottakai saa, mutta täytyy ymmärtää, että miten sivistyneemmät ihmiset sen tulkitsevat ja mitä johtopäätöksiä siitä vetävät.
Sivistynyt ei huorittele muita.
Sivistynyt kyllä näkee, että hutsun alkuja ovat ja kääntää pään poispäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo eilen meni tyttö jalkakäytävällä ja pakko sanoa, että rinnat näkyi puvusta.
Anteeksi, mutta miten naisihminen pystyy piilottamaan rintansa, ettei ne näkyisi. Ei edes me mummoikäiset.
Burkaanko naisten nykyään pitäisi pukeutua ja huovi päähän.
Yrittäkää nyt päättää, miten naisten pitäisi pukeutua. Ei saisi näkyä tissit, eikä paljasta pintaa,.mutta silti halutaan kieltää ulkomaisilta naisilta huivin käyttö, vai tarkoittaako tämä, että suomalaiset naiset siirtyisi huiviin ja burkaan.
Kirjoittaja ei nyt ihan sitä ajanut takaa, miten sinä sen ymmärrät. Koetahan nyt älytä mistä tässä oikein on kyse. Eli miksi niitä pitää näytellä vieraille miehille?
Naiset saavat (ja olisi mukavakin jos pitäisivät) pitää seksikkäitä mekkoja, jos haluavat ja varsinkin jos vartalo on kunnossa. Ja naiset ovat mielestäni reilusti parikymppisiä ja siitä ylöspäin.
Näkyi ylioppilastsirbulalla aivan ihana valkoinen stringipylly niukan kangaskaistalehelman alta, SLURRRPPPS 😋
-SETÄ 😍-
Vierailija kirjoitti:
Niin ,onko 18-19 vuotias vielä " lapsi " eikä ymmärrä olevansa liian seksikäs?
Todennäköisesti. Tämä on se kohta, kun vanhemmat sitten perinteisesti opastaa.
Missä vaiheessa ymmärrät että sinun ei ole pakko pervoilla ja päästä jalkoihin katsella nuoria tyttöjä? Katso muualle jos niin paljon lasten/nuorten pukeutuminen häiritsee ja sen jälkeen hakeudu hoitoon, pedari.
Vuodesta toiseen joku pervo ulisee muiden vaatevalinnoista...
Sama Treellä. Aivan uskomattoman prnon näköisiä teinejä. Mua surettaa ja ihmetyttää miksi nuoret naiset pukeutuvat noin
Ymmärtäkää naiset nyt, että kun mies näkee teini ikäisen minimekkotytön pikkikoroissa, niin sillä alkaa mulkku seisoa. Ei se muualle katsele, koska se katsominen kiihottaa. Tämän takia miehille sattuu peräänajo kolareita hellepäivinä. Välttäkää tytöt provosoivaa pukeutumista. Se antaa väärän viestin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää naiset nyt, että kun mies näkee teini ikäisen minimekkotytön pikkikoroissa, niin sillä alkaa mulkku seisoa. Ei se muualle katsele, koska se katsominen kiihottaa. Tämän takia miehille sattuu peräänajo kolareita hellepäivinä. Välttäkää tytöt provosoivaa pukeutumista. Se antaa väärän viestin miehille.
Ei muuta kun hoitoon, jos kulli hallitsee miehen elämää noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu mitä toiset pukee päälleen? Onko ongelmiakin?
Kyllä se vähän kuuluu kun ulkona pitää kuitenkin silmät auki kulkea!
Älä nyt ala selittämään, että naiset pukeutuvat "vain itseään varten"...LOL! :D
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää naiset nyt, että kun mies näkee teini ikäisen minimekkotytön pikkikoroissa, niin sillä alkaa mulkku seisoa. Ei se muualle katsele, koska se katsominen kiihottaa. Tämän takia miehille sattuu peräänajo kolareita hellepäivinä. Välttäkää tytöt provosoivaa pukeutumista. Se antaa väärän viestin miehille.
Minua kiihottaa enemmän farkut ja niissä leveä vyö (yli 5cm).
Kyllä, " alamäki" alkoi jo silloin, mutta siitä se on sitten mennyt rajusti alaspäin. Eteenkin viimeiset 15 vuodet!
N 55v