Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset valmistujaisjuhlissaan pistää päälle liian seksikkään mekon?

Vierailija
31.05.2026 |

En siis ymmärrä. Eilen Hesassa  kaduilla täynnään mitä kauniimpaa nuorta naista. Monella ylioppilas lakki päässä tai muu. Mutta miksi mekko pitää olla niin helvetin antava? Siis ei jää mielikuvitukselle mitään tilaa, kun tissit törröttää esillä ja mekko nuolee vartaloa niin että melkein sama olla alasti. Ja sama koskee jo nuorempiakin. Tähänkä on menty? Ennen valmistujaisjuhla oli kaunis ja kunniakas juhla. Nyt enemmänkin kilpailu siitä kellä on pornoin vaate päällä ja pisimmät lemppari ripset. 

Ei tämmönen 70 luvulla syntynyt mies enää tätä ymmärrä. Ilmankos nuoret voi niin huonosti nykyään. Kun pitää olla " täydellinen " kostokroppa.

Kommentit (639)

Vierailija
621/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että pojille tulisi ahdasta alapäässä.

Vierailija
622/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaikkien rivoin mekko laitetaan kesän alkamisen kunniaksi ja näyttää muutkin pukevan kuin vastavalmistuneet juhlijat, oppineet äideiltään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Kyse on siitä että täysi-ikäinen saa pukeutua miten itse haluaa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo, se on heidän oma ongelma, kukaan ei pakota katsomaan.

Eli saa kulkea perse ja rinnat paljaana, jos haluaa?

Nyt puhutaan vaatteista. Sinä puhut alastomuudesta. Se on ihan laillakin kielletty, se alastomuus julkisesti.

Vierailija
624/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla tyylitaju ei aina ole vielä kovin kehittynyttä. Ei vielä eroteta, miten mihinkin tilaisuuteen pukeudutaan. Kyllä se siitä. Nuoruus ja hulluus. 

Vierailija
625/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alas on menty. Niin miehet kuin naiset.

Jokainen sukupolvi on sanoo samaa, ja samalla unohtaa mitä on itse nuorena tehnyt.

Totta, aika kultaa muistot.

Kyllä ennen tuli ihan oikeasti huutia ja huutoa jos törppöili juhlissa. Ei haluttu hävetä esim omien lasten käytöstä. Mitäs vikaa siinä on että on jotain odotuksia ja standardeja asioiden suhteen? Ovatko nämäkin nyt hirveää sortoa ja ahdasmielistä rajoittamista kun pyydetään toiselta asiallisuutta käytöksessä ja tyylissä?

Henkilön keskenkasvuisen lapsellisuudenhan tuo vain paljastaa.

Vierailija
626/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu mitä toiset pukee päälleen? Onko ongelmiakin? 

Kyllä se vähän kuuluu kun ulkona pitää kuitenkin silmät auki kulkea!

 

Älä nyt ala selittämään, että naiset pukeutuvat "vain itseään varten"...LOL! :D

Suurin osa ihmisistä kulkee ongelmitta, eikä tuijota naisten tissejä. Ainoastaan goonereille tämä on ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
627/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-asuista voikin hypätä rippipukuihin. Kun tytöille hankkii niitä rippimekkoja, niin älkää hankkiko olkaimettomia. On tullut useamman kerran nähtyä, kuinka siellä juhlissa sitä mekkoa jatkuvasti ny'itään rinnuksista ylöspäin. Olisi varmaan mukavampi juhlia ilman, että kokoajan tuntuisi mekko valuvan alas.

Vierailija
628/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alas on menty. Niin miehet kuin naiset.

Jokainen sukupolvi on sanoo samaa, ja samalla unohtaa mitä on itse nuorena tehnyt.

Totta, aika kultaa muistot.

Kyllä ennen tuli ihan oikeasti huutia ja huutoa jos törppöili juhlissa. Ei haluttu hävetä esim omien lasten käytöstä. Mitäs vikaa siinä on että on jotain odotuksia ja standardeja asioiden suhteen? Ovatko nämäkin nyt hirveää sortoa ja ahdasmielistä rajoittamista kun pyydetään toiselta asiallisuutta käytöksessä ja tyylissä?

Henkilön keskenkasvuisen lapsellisuudenhan tuo vain paljastaa.

Standardit muututtava ajanmyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
629/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää naiset nyt, että kun mies näkee teini ikäisen minimekkotytön pikkikoroissa, niin sillä alkaa mulkku seisoa. Ei se muualle katsele, koska se katsominen kiihottaa. Tämän takia miehille sattuu peräänajo kolareita hellepäivinä. Välttäkää tytöt provosoivaa pukeutumista. Se antaa väärän viestin miehille.

Ei muuta kun hoitoon, jos kulli hallitsee miehen elämää noin paljon.

Ei tarvitse hoitoa, juuri silloin mies on elämänsä kunnossa kun seisoo koko ajan. 4-kymppisellä miehellä ei juurikaan kiinnosta. Vaimo lähtee siinä vaiheessa testaamaan viehätysvoimaansa nuorempien miesten kanssa.

Vierailija
630/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää naiset nyt, että kun mies näkee teini ikäisen minimekkotytön pikkikoroissa, niin sillä alkaa mulkku seisoa. Ei se muualle katsele, koska se katsominen kiihottaa. Tämän takia miehille sattuu peräänajo kolareita hellepäivinä. Välttäkää tytöt provosoivaa pukeutumista. Se antaa väärän viestin miehille.

Ei muuta kun hoitoon, jos kulli hallitsee miehen elämää noin paljon.

Ei tarvitse hoitoa, juuri silloin mies on elämänsä kunnossa kun seisoo koko ajan. 4-kymppisellä miehellä ei juurikaan kiinnosta. Vaimo lähtee siinä vaiheessa testaamaan viehätysvoimaansa nuorempien miesten kanssa.

Pervoilla stondaa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
631/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee ne naisten ihonmyöntäiset "peppu"trikoot kaupoissa. En halua nähdä naisten muotoja mennessäni ruokakauppaan. Olen siis itse nainen. Voisitteko vähän naiset ajatella ?! Kuvitelkaa vaikka jos miehet alkais laittaa tuollaisia päälle, ei varmasti tulisi sanomista? Ainiin, mutta voitte tehdä mitä vaan koska olette nainen? No ei se mene noin, nyt on sitäpaitsi tasa-arvon aika!

Muo häiritsee miesten ihonmyötäiset pyöräilyshortsit! Pakko on pyöräillä ja niitä tuijotella...

Vierailija
632/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alas on menty. Niin miehet kuin naiset.

Jokainen sukupolvi on sanoo samaa, ja samalla unohtaa mitä on itse nuorena tehnyt.

Totta, aika kultaa muistot.

No tällaista aikaa kun mitä elämme nyt , ei ole vielä ollut. On mennyt niin tyrkyksi kun vaan voi. Sairasta!

 

N 55v

Niin, mitään aikaa ei olla ennen eletty, ennekuin se eletään. Ja koskaan ei ole ollut aikaa, jolloin nykynuorisoa ei oltais moitittu. Et sikäli tämäkin ilmiö on eletty kyl ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
633/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muoti on tällä hetkellä sellainen. Lisäksi ihan vaan yleinen ilmapiiri on muuttunut suvaitsevammaksi, eikä tarvitse enää peittää itseään, jos ei niin halua tehdä. Pukeutumisesta on tullut sallivampaa, kunpa ihmisetkin muuttuisivat sellaisiksi.

Miksi? Se että julkisista tiloista/paikoista on tehty yhdenlainen yleinen makuuhuone, missä kukin nyt kulkee päällään minkä kankaanpalan nyt on sattunut löytämään, niin ei ole yksinkertaisesti tuonut mitään hyvää tähän yhteiskuntaan. 

No tuo ongelma on ihan oman pääsi sisäinen, et ajattelet heti makuuhuonetouuhuja, kun näet vähäpukeisen naisen. En varmaan käy uimahalleissa ym. rannoilla koskaan. 

Vierailija
634/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu mitä toiset pukee päälleen? Onko ongelmiakin? 

Kyllä on ongelma katella miten tissivaoilla yritetään saada vastasukupuolen huomiota. Aina vaan menee mauttomammaksi ja säälittävämmäksi. SE on se ongelma.

Vähän nyt tyylikkyyttä, ryhtiä, naaman ilmettä ystävällisemmäksi hymyllä ja älykkyyttä kiintoisaan keskusteluun!!

Onko se huomio siis sinulta pois? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
635/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu mitä toiset pukee päälleen? Onko ongelmiakin? 

Kyllä se vähän kuuluu kun ulkona pitää kuitenkin silmät auki kulkea!

 

Älä nyt ala selittämään, että naiset pukeutuvat "vain itseään varten"...LOL! :D

Eilen ajoin ruuhka-aikaannbussilla kaupunkiin ja takaisin. En osaa sanoa yhdenkään muun kulkijan vaatteita yhtään mitään. Ja ihan silmät auki toimitin tämän retken.

Vierailija
636/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi olla noin tyhmä?

Vierailija
637/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs hauku, AP teki ihan oikean havainnon. 

Vierailija
638/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpäs hauku, AP teki ihan oikean havainnon. 

A-P trollas.

Vierailija
639/639 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Looking at cleavage is like looking at the sun. You don't stare at it. It's too risky. You get a sense of it and then you look away."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan