Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset valmistujaisjuhlissaan pistää päälle liian seksikkään mekon?

Vierailija
31.05.2026 |

En siis ymmärrä. Eilen Hesassa  kaduilla täynnään mitä kauniimpaa nuorta naista. Monella ylioppilas lakki päässä tai muu. Mutta miksi mekko pitää olla niin helvetin antava? Siis ei jää mielikuvitukselle mitään tilaa, kun tissit törröttää esillä ja mekko nuolee vartaloa niin että melkein sama olla alasti. Ja sama koskee jo nuorempiakin. Tähänkä on menty? Ennen valmistujaisjuhla oli kaunis ja kunniakas juhla. Nyt enemmänkin kilpailu siitä kellä on pornoin vaate päällä ja pisimmät lemppari ripset. 

Ei tämmönen 70 luvulla syntynyt mies enää tätä ymmärrä. Ilmankos nuoret voi niin huonosti nykyään. Kun pitää olla " täydellinen " kostokroppa.

Kommentit (639)

Vierailija
541/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Kyse on siitä että täysi-ikäinen saa pukeutua miten itse haluaa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo, se on heidän oma ongelma, kukaan ei pakota katsomaan.

Vierailija
542/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Minua, naimisissa olevaa heteronaista 55v , häiritsee myöskin tuollainen mauton , huorahtava pukeutuminen!

Vierailija
544/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Minua, naimisissa olevaa heteronaista 55v , häiritsee myöskin tuollainen mauton , huorahtava pukeutuminen!

Niinkö häiritsee? Minua häiritsee äärimmäisen paljon muiden arvostelu huoriksi. Millainen ihminen niin tekee? 

Vierailija
545/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Minua, naimisissa olevaa heteronaista 55v , häiritsee myöskin tuollainen mauton , huorahtava pukeutuminen!

Niinkö häiritsee? Minua häiritsee äärimmäisen paljon muiden arvostelu huoriksi. Millainen ihminen niin tekee? 

En kirjoittanut että on hu ora, vaan että vaatetus on huo rahtava!!!!!

Vierailija
546/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetajua ja arvokkaan juhlan kunnioittamista minäkin toivoisin. Kyllä osalla on sellaisia mekkoja, että sopisivat paremmin johonkin playboy-paatin orgioihin kuin koulun päättäjäisiin. 

Ylioppilaat ovat kuitenkin edes täysi-ikäisiä kaikki. Näitä asuja näkee joka vuosi muutamia myös alakoulun kevätjuhlassa, kun 12-13 vuotiaat tytöt koikkelehtivat korkokengissään ja nyhtävät minimekon helmaa alemmas. Näissä tilanteissa aina ajattelen, että eikö kotona oikeasti vanhemmat voi hiukan ohjata pukeutumisessa. Että alakoulun kevätjuhlaan ei pukeuduta kuin yökerhoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
547/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Minua, naimisissa olevaa heteronaista 55v , häiritsee myöskin tuollainen mauton , huorahtava pukeutuminen!

Niinkö häiritsee? Minua häiritsee äärimmäisen paljon muiden arvostelu huoriksi. Millainen ihminen niin tekee? 

Jep, mietin samaa. Jotain ongelmaa on jos näkee eri tavalla pukeutuvat naiset huzuina tms. ja pitää puhua pahaa niistä ihmisistä selän takana.

Se on sitä naisvihaa selkeimmillään. Harmi että tätä vaatetukseen liittyvää naisvihaa tulee tosi paljon etenkin naisten suunnalta! 🙄

Vierailija
548/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis missä tollasia liian seksikkäitä mekkoja näkyy?

 

 

Täytyy heti mennä tarkistaan,ei tämmöinen ole normaalia.

 

t. Veijo 55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
549/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen huono taloustilanne johtuu pitkälle siitä, että Suomi on maailman SOSIAALITOIMISTO numero yksi. Tästä ei puhuta, koska ei haluta sisällissotaa. Kehitysmaalaiset tulevat Suomeen vain OLESKELEMAAN ja KELA=PANKKI rahoittaa heidän elämänsä, somalit, irakit sun muut välttelevät armeijaa, ei mitään velvotteita pelkkää etua vaan. Tervetuloa Suomeen, saat kaiken, suomalainen käy töissä ja haluaa maksaa ilmaisen elämäsi. Kysyn nyt suomalainen sinulta, koska mittasi täyttyy, minun on täyttynyt jo aikoja sitten. 

Vierailija
550/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen huono taloustilanne johtuu pitkälle siitä, että Suomi on maailman SOSIAALITOIMISTO numero yksi. Tästä ei puhuta, koska ei haluta sisällissotaa. Kehitysmaalaiset tulevat Suomeen vain OLESKELEMAAN ja KELA=PANKKI rahoittaa heidän elämänsä, somalit, irakit sun muut välttelevät armeijaa, ei mitään velvotteita pelkkää etua vaan. Tervetuloa Suomeen, saat kaiken, suomalainen käy töissä ja haluaa maksaa ilmaisen elämäsi. Kysyn nyt suomalainen sinulta, koska mittasi täyttyy, minun on täyttynyt jo aikoja sitten. 

Tuliko väärään ketjuun??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
551/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena mulle sama miten muut pukeutuu. Mutta kokemuksesta tiedän, että on helkkarin epämukava olla, jos pitää korjailla vaatetta koko ajan. Miten sillai voi pitää hauskaa jos huomio on sen minihameen alasvetelyssä ja siinä ettei tissit pullahda ulos jos vähän kumartuu? Tosi rasittavaa. Luulisin, että siksi hauskanpidon ammattilaiset eli opiskelijat käyttää haalareita.

Vierailija
552/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Kyse on siitä että täysi-ikäinen saa pukeutua miten itse haluaa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo, se on heidän oma ongelma, kukaan ei pakota katsomaan.

Eli saa kulkea perse ja rinnat paljaana, jos haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
553/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vanhemmat myös miltei kannustavat nuoriaan alkamaan OF-sisällöntuottajiksi, kun nyt maailma on niin liberaali. Ap on kalkkis :)

Vierailija
554/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Kyse on siitä että täysi-ikäinen saa pukeutua miten itse haluaa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo, se on heidän oma ongelma, kukaan ei pakota katsomaan.

Eli saa kulkea perse ja rinnat paljaana, jos haluaa?

Vertaat pukeutumisen ja paljaana olon? Onko sulla kaikki muumit laaksossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
555/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tällainen kritiikki liian paljastavaa pukeutumista kohtaan kuulostaa lähinnä muslimimaiden meiningiltä.

Vierailija
556/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Minua, naimisissa olevaa heteronaista 55v , häiritsee myöskin tuollainen mauton , huorahtava pukeutuminen!

Miksi se häiritsee sinua niin paljon että on pakko nimitellä muita huoriksi? Lapsuus traumoja käsittelemättä?

Vierailija
557/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Kyse on siitä että täysi-ikäinen saa pukeutua miten itse haluaa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo, se on heidän oma ongelma, kukaan ei pakota katsomaan.

Eli saa kulkea perse ja rinnat paljaana, jos haluaa?

Kyllä ja vagina saa näkyä ja häpyhuulet myös. Ei ihme, että nämä tietyistä maista tulevat tykkäävät väkisin maata näitä Suomi tyttöjä. Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
558/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmät tyrkyttävät tissejä pillua ainoita joita heillä on annettavana. 

Vierailija
559/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Kyse on siitä että täysi-ikäinen saa pukeutua miten itse haluaa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo, se on heidän oma ongelma, kukaan ei pakota katsomaan.

Eli saa kulkea perse ja rinnat paljaana, jos haluaa?

Vertaat pukeutumisen ja paljaana olon? Onko sulla kaikki muumit laaksossa?

Tässäkin ketjussa on käynyt ilmi miten joku oli laittanut stringit ja minihame, ja rullaportaissa alhaalla oleva ( se joka kirjoitti viestin)  oli nähnyt koko paljaan perseen. Saman olen itse kokenut.  Ja jos on läpinäkyvä paita päällä , ilman rintsikoita niin rinnathan näkyy kokonaan. Tai jos rinnat pursuaa puserosta ulos. 

 

Niin on aivan sama asia kun kävelisi ilman vaatteita!

 

On tullut nähtyä vähän kaikkea,  T. N 55, Helsingistä

Vierailija
560/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kysehän oli tilannetajusta eikä niinkään pukeutumisesta. Kaikille asuille on paikkansa. Jos katsojille tulee kiusaantunut olo ja myötähäpeä toisen puolesta, niin siitä tietää että asu ei ole tilaisuuden mukainen.

Sinustako on ok, että 50-60v mies on vihainen siitä että teinityttöjen mekot ovat "niin helvetin antavia"? Patoutuneisuus ja ahdistavat seksuaaliset ajatukset tuossa suututtaa eikä nuorten naisten mekot.

Minua, naimisissa olevaa heteronaista 55v , häiritsee myöskin tuollainen mauton , huorahtava pukeutuminen!

Miksi se häiritsee sinua niin paljon että on pakko nimitellä muita huoriksi? Lapsuus traumoja käsittelemättä?

Nimesin vaatteet huorahtaviksi, en käyttäjää suoraan huoraksi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme