Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret naiset valmistujaisjuhlissaan pistää päälle liian seksikkään mekon?

Vierailija
31.05.2026 |

En siis ymmärrä. Eilen Hesassa  kaduilla täynnään mitä kauniimpaa nuorta naista. Monella ylioppilas lakki päässä tai muu. Mutta miksi mekko pitää olla niin helvetin antava? Siis ei jää mielikuvitukselle mitään tilaa, kun tissit törröttää esillä ja mekko nuolee vartaloa niin että melkein sama olla alasti. Ja sama koskee jo nuorempiakin. Tähänkä on menty? Ennen valmistujaisjuhla oli kaunis ja kunniakas juhla. Nyt enemmänkin kilpailu siitä kellä on pornoin vaate päällä ja pisimmät lemppari ripset. 

Ei tämmönen 70 luvulla syntynyt mies enää tätä ymmärrä. Ilmankos nuoret voi niin huonosti nykyään. Kun pitää olla " täydellinen " kostokroppa.

Kommentit (639)

Vierailija
461/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, jaa, jospa tyttäresi pukeutuisi säkkiin ja tuhkaan, ap!

Vierailija
462/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aplla on likainen mieli. 

Raiskauksen syy on aina vain tekijässä. Mikään ei oikeuta väkivaltaan. 

Mihin paljastavalla pukeutumisella pyritään? Katsoa ei saisi, imarrella ei saisi (hyi yök mene pois siitä limanuljaska!) vielä vähemmän elehtiä että nyt on muodot kivasti tarjottimella kaikille nautittaviksi.

Mitä ihmettä siis?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja, uniikki setähiutale (Suomen venäjämielinen uusnatsisto  eli PS)

Vierailija
464/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eilen meni tyttö jalkakäytävällä ja pakko sanoa, että rinnat näkyi puvusta.

No mitä sä valitat??

 

- Shaft -

Vierailija
465/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, jaa, jospa tyttäresi pukeutuisi säkkiin ja tuhkaan, ap!

Eli ei sullakaan Idiootille tuu mieleen sellaista asiaa että voi valita muutakin kuin säkin tai olemalla puolialasti? Ei tietenkään idiootti kun olet. 

Vierailija
466/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta miten täälläkin fantasioidaan nuoriin naisiin kohdistuvasta seksuaaliväkivallasta vain koska pukeutuvat, kuten nuoret yleensäkin pukeutuvat, eli ajasta jättäneitä tätiä ja setiä provosoiden. Ennen se oli lävistys, joskus iholla vilkkuva tatutointi, viimeiset 20 vuotta paljastavat mekot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
467/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei erota omia tunneimpulssejaan muiden tekemisistä.

Naiset nyt vain on seksikkäitä, etkä sinä liity siihen asiaan mitenkään, ap. 

Sun homma on osata käsitellä omat tunteesi omassa päässäsi. Pitää limanäppisi ja -kielesi kurissa.

Millä oikeudella sinäkin haukut Ap,n täysin totuudenmukaista aloitusta?  Komppaan Ap,ta täysin! 

 

T. 70- luvun nainen

Vierailija
468/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielensäpahoittaja, uniikki setähiutale (Suomen venäjämielinen uusnatsisto  eli PS)

Voin luoja sattuuko kovasti olla noin tyhmä? Onks sun vanhemmat sukua toisilleen??? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
469/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eilen meni tyttö jalkakäytävällä ja pakko sanoa, että rinnat näkyi puvusta.

Suosittelepa sukusi neidoille rintojen poistamista!

Vierailija
470/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta miten täälläkin fantasioidaan nuoriin naisiin kohdistuvasta seksuaaliväkivallasta vain koska pukeutuvat, kuten nuoret yleensäkin pukeutuvat, eli ajasta jättäneitä tätiä ja setiä provosoiden. Ennen se oli lävistys, joskus iholla vilkkuva tatutointi, viimeiset 20 vuotta paljastavat mekot. 

Liian lyhyet mekot since the 1960s.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
471/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei erota omia tunneimpulssejaan muiden tekemisistä.

Naiset nyt vain on seksikkäitä, etkä sinä liity siihen asiaan mitenkään, ap. 

Sun homma on osata käsitellä omat tunteesi omassa päässäsi. Pitää limanäppisi ja -kielesi kurissa.

Millä oikeudella sinäkin haukut Ap,n täysin totuudenmukaista aloitusta?  Komppaan Ap,ta täysin! 

 

T. 70- luvun nainen

Millä oikeudella sinä arvostelet musliminaisten pukeutumista?

Vierailija
472/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, jaa, jospa tyttäresi pukeutuisi säkkiin ja tuhkaan, ap!

Eli ei sullakaan Idiootille tuu mieleen sellaista asiaa että voi valita muutakin kuin säkin tai olemalla puolialasti? Ei tietenkään idiootti kun olet. 

Jospa sinäkin pukeutuisit musliminaisten tapaan, ei tulisi valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
473/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia, mitä palstalla vihataan miehiä enemmän on nuoret naiset. 

 

Jos ei ymmärrä nykyajan tapoja, tietää auttamattomasti olevansa vanha. 

Näin tekoälyn aikakaudella ihmisten tyhmyys häikäisee, jospa vaan oliskin takaisin vanhat hyvät tavat, etiketin tuntemus, kunnioitus yms yms. Mut liikaa vaadittu tälle uudelle sukupolvelle. 

Vierailija
474/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, jaa, jospa tyttäresi pukeutuisi säkkiin ja tuhkaan, ap!

Eli ei sullakaan Idiootille tuu mieleen sellaista asiaa että voi valita muutakin kuin säkin tai olemalla puolialasti? Ei tietenkään idiootti kun olet. 

Jospa sinäkin pukeutuisit musliminaisten tapaan, ei tulisi valittamista.

Ja jos pukeutuisi brkhaan mistä vilkkuisivat nilkat, nämä samat sedät ja tädit paheksuisivat sitäkin ja ajattelisivat, että sietääkin rskata. Niin se sairas mieli toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
475/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nauratti kun tulin ylös kauppakeskuskuksen rulliksia ja yläpuolella käveli nuorehko nainen ihan mini-minihameessa niin että alhaalta katsottuna näkyi ihan kokonaan paljas perse. oli vissiin stringit. ei varmaan ollut osannut ajatella että alaviistostakin voi joku nähdä.

Etkö ennen ole pesettä moukka nähnyt????   

Vierailija
476/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei erota omia tunneimpulssejaan muiden tekemisistä.

Naiset nyt vain on seksikkäitä, etkä sinä liity siihen asiaan mitenkään, ap. 

Sun homma on osata käsitellä omat tunteesi omassa päässäsi. Pitää limanäppisi ja -kielesi kurissa.

Millä oikeudella sinäkin haukut Ap,n täysin totuudenmukaista aloitusta?  Komppaan Ap,ta täysin! 

 

T. 70- luvun nainen

Millä oikeudella sinä arvostelet musliminaisten pukeutumista?

?????

Vierailija
477/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, jaa, jospa tyttäresi pukeutuisi säkkiin ja tuhkaan, ap!

Eli ei sullakaan Idiootille tuu mieleen sellaista asiaa että voi valita muutakin kuin säkin tai olemalla puolialasti? Ei tietenkään idiootti kun olet. 

Jospa sinäkin pukeutuisit musliminaisten tapaan, ei tulisi valittamista.

Ja jos pukeutuisi brkhaan mistä vilkkuisivat nilkat, nämä samat sedät ja tädit paheksuisivat sitäkin ja ajattelisivat, että sietääkin rskata. Niin se sairas mieli toimii.

Tätä juuri tarkoitin. Aina pitää olla joku niin sanotusti hampaissa.

Vierailija
478/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ihmettele naisten pukeutumista hijabiin ja niqabiin? Sekö on soveliasta, että seksualisoi naiskehon miehen katseelta? Ja seurauksena ukot sitten raiskii menemään. 

Kannattaisi kritisoida sitä pukeutumista joka johtaa turvallisuusongelmiin. Vertaapa seksuaalirikos- tai ahdistelutilastoja maittain ja pohdi sitten mikä pukeutuminen on epäsopivaa.

Voisitteko vihdoin kertoa miksi huivi on ultimaattinen vapaus johon ei saa missään nimessä puuttua mutta paljastavaa pukeutumista saa? Miksei se ehdoton VAPAUS nyt pädekään? Miksi ap pelkää muiden valintoja? 

Vierailija
479/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nauratti kun tulin ylös kauppakeskuskuksen rulliksia ja yläpuolella käveli nuorehko nainen ihan mini-minihameessa niin että alhaalta katsottuna näkyi ihan kokonaan paljas perse. oli vissiin stringit. ei varmaan ollut osannut ajatella että alaviistostakin voi joku nähdä.

Etkö ennen ole pesettä moukka nähnyt????   

No hitto, kuuluuko sun mielestä persettä ja sukupuolielimiä näyttää julkisesti? Se on lisäksi rikollista; sivillisyyden loukkaaminen !

 

T.eri

Vierailija
480/639 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut kenestäkään, joka pistää mekon päälle juhlissaan. Tavallisesti juhliin pukeudutaan kotona.