Miksi nuoret naiset valmistujaisjuhlissaan pistää päälle liian seksikkään mekon?
En siis ymmärrä. Eilen Hesassa kaduilla täynnään mitä kauniimpaa nuorta naista. Monella ylioppilas lakki päässä tai muu. Mutta miksi mekko pitää olla niin helvetin antava? Siis ei jää mielikuvitukselle mitään tilaa, kun tissit törröttää esillä ja mekko nuolee vartaloa niin että melkein sama olla alasti. Ja sama koskee jo nuorempiakin. Tähänkä on menty? Ennen valmistujaisjuhla oli kaunis ja kunniakas juhla. Nyt enemmänkin kilpailu siitä kellä on pornoin vaate päällä ja pisimmät lemppari ripset.
Ei tämmönen 70 luvulla syntynyt mies enää tätä ymmärrä. Ilmankos nuoret voi niin huonosti nykyään. Kun pitää olla " täydellinen " kostokroppa.
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Muoti on tällä hetkellä sellainen. Lisäksi ihan vaan yleinen ilmapiiri on muuttunut suvaitsevammaksi, eikä tarvitse enää peittää itseään, jos ei niin halua tehdä. Pukeutumisesta on tullut sallivampaa, kunpa ihmisetkin muuttuisivat sellaisiksi.
Eihän tuo niin kummastuttaisi jos olisi vain pienen osan valinta. Sitten muilla näkyisi perinteisempiä leninkejä tai käsivarsia peittäviä kotelomekkoja. Siis herkkää tai hienostunutta asukokonaisuutta.
Yhdenmukaistava tylsä ihon esittely tuossa yhteydessä ei ole muuta kuin mautonta, se ei ole edes seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
nauratti kun tulin ylös kauppakeskuskuksen rulliksia ja yläpuolella käveli nuorehko nainen ihan mini-minihameessa niin että alhaalta katsottuna näkyi ihan kokonaan paljas perse. oli vissiin stringit. ei varmaan ollut osannut ajatella että alaviistostakin voi joku nähdä.
🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢
Mun tytär ei halunnut liian paljastavaa mekkoa. Valitsi tummansinisen edestä polviin asti ulottuvan sifonkimekon, jossa oli V-pääntie ja halkiolliset hihat. Mustat avokkaat, joissa sopiva korko oli jalassa. Erottui edukseen niistä vesirajamekoista.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku oikeasti, että ap on mies?
Helposti.
Ette te niin vastustamattomia ole kuin kaikkivoipuudessanne kuvittelette.
Vierailija kirjoitti:
nauratti kun tulin ylös kauppakeskuskuksen rulliksia ja yläpuolella käveli nuorehko nainen ihan mini-minihameessa niin että alhaalta katsottuna näkyi ihan kokonaan paljas perse. oli vissiin stringit. ei varmaan ollut osannut ajatella että alaviistostakin voi joku nähdä.
Olen myös nähnyt viime vuosina ihan paljaitapilluja liukuportaissa. Ja roikkuvia perseikannikoita. Pukeutuvat joihinkin shortsinkaltaisiin viritelmiin, joissa haarakiila seilaa kuin juoppo öisellä merellä paljastaen "koko komeuden" takana hieman alempana tulevalle. Kenenkään miehen en pukeutumisellaan ole mulkkuaanja pallejaan nähnyt esittelevän, ellei jotakin kusella olevaa juoppoa lasketa.
Teinipimut tälläävät itsensä mauttomiksi tyrkyiksi ja sitten ulisevat äännekkäästi uhriutuen kun jonkun katse pysähtyy vähän pidemmäksi aikaa heidän tökeröön mauttomuuteensa?
Jokaisella on omanlaisensa kauneustaju. Kuka sen tyylikkyyden määrittelee? Minä olen uskova kristitty ja selvästi maailmankuvani vaikuttaa kauneustajuuni. Minulle esimerkiksi tatuoinnit tai hyvin tyrkky tyyli ei ole kaunista, mutta kenen mielestä se on, pukeutukoon niin. Tai jos hän haluaa vietellä miehiä niin hänellekin on paikkansa maailmassa. Maailma ei ole paratiisi vaan kirottu, joten peli henki on sen mukainen.
Vierailija kirjoitti:
nauratti kun tulin ylös kauppakeskuskuksen rulliksia ja yläpuolella käveli nuorehko nainen ihan mini-minihameessa niin että alhaalta katsottuna näkyi ihan kokonaan paljas perse. oli vissiin stringit. ei varmaan ollut osannut ajatella että alaviistostakin voi joku nähdä.
Tuollaiset kerjäävät tulla kuvatuksi. Pojat laittavat kameran hupakon hameen alle ja kuvat nettiin naaman kera. Laitontahan tuo on, mutta kyllä tuossa tietoisesti toimitaan niin, että mahdollistetaan tuo.
Äsken kun tulin kävelyltä kotiin, niin alaovella tuli vastaan n. 25 v nainen, jolle meinasin spontaanisti sanoa, että hei, alaosa unohtui. Yläosa oli siisti ja juhlava, mutta jaloissa ei ollut kuin sukkahousut. Ehkä tämä on sitten tämän päivän muotia.
Luuleeko joku oikeasti, että ap on mies?
En luule. En tunne miehiä, joilla ns hoivaava isällinen suhtautuminen naisiin, edes lapsiin. Tai edes ankaran halveksuva tyrkkytyyliä kohtaan (en oikein tiedä kumminko ap:n viesti tulkittava). On se mahdollista, mutta epätodennäköistä. Todennäköisempää on, että sellaista ilmenee naisilla.
Samaa ihmettelin. Toisaalta omissa ylioppilasjuhlissa leikkasin mekkoa avonaisemmaksi kaula-aukosta. Piti ommella rintaliiveihin lopulta kiinni. Oli sellainen haistakaa paska -meininki. Uuh, olen vapaa vihdoin! Aikaa on kulunut 28 vuotta lakkiaisista. Minulla oli hattukin väärinpäin ja join runsaasti alkoa. Nyky meininkiin olisin ollut omiani.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omanlaisensa kauneustaju. Kuka sen tyylikkyyden määrittelee? Minä olen uskova kristitty ja selvästi maailmankuvani vaikuttaa kauneustajuuni. Minulle esimerkiksi tatuoinnit tai hyvin tyrkky tyyli ei ole kaunista, mutta kenen mielestä se on, pukeutukoon niin. Tai jos hän haluaa vietellä miehiä niin hänellekin on paikkansa maailmassa. Maailma ei ole paratiisi vaan kirottu, joten peli henki on sen mukainen.
En usko pätkääkään että nämä erittäin paljastavasti pukeutuvat luulevat sen olevan " kaunista", vaan kyse on siitä että haluavat olla tyrkyllä ja seksikkäitä.
En myöskään katso hyvänä asiana että joku nainen " haluaa vietellä miehiä", ymmärrän sen irtoseksin harrastamisena, mikä on Jumalan tahdon / määräyksen vastaista. Seksi kuuluu vain ja ainoastaan miehen ja naisen väliseen avioliittoon.
Tämä on langennut maailma, mutta Raamatun Jumalaan ja Hänen ilmoitukseensa uskovat eivät pitäisi koskaan hyväksyä Jumalanvastaisia asioita.
T. Uskova
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi niiden vanhemmat sallii nuo mekot. Järkyttävää!
Ehkäpä heitä ei kiinnosta v-tun vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku oikeasti, että ap on mies?
En luule. En tunne miehiä, joilla ns hoivaava isällinen suhtautuminen naisiin, edes lapsiin. Tai edes ankaran halveksuva tyrkkytyyliä kohtaan (en oikein tiedä kumminko ap:n viesti tulkittava). On se mahdollista, mutta epätodennäköistä. Todennäköisempää on, että sellaista ilmenee naisilla.
Tunnetko tyttäriä kasvattaneita? Parikymppisten naisten isät ovat tosi konservatiiveja ainakin niiden naisten mielestä, nykyäänkin. Ei niitä pidä naisina kun on kasvattanut sellaisen, sanoi sekä oma ettänä tuttu tyttöjen isä.
Boomerit, lopettakaa se p ornon katselu niin silmät ei vaella nuorten tisseille ja takapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär ei halunnut liian paljastavaa mekkoa. Valitsi tummansinisen edestä polviin asti ulottuvan sifonkimekon, jossa oli V-pääntie ja halkiolliset hihat. Mustat avokkaat, joissa sopiva korko oli jalassa. Erottui edukseen niistä vesirajamekoista.
Siististi, klassisesti ja kauniisti (sopivan peittävästi) pukeutumalla erottuu joukosta. Olen itsekin sen nyt keski-ikäisenä tanttana huomannut. Nuorena pukeutuminen oli ajoittain paljastavaa, vaikka äiti yritti laittaa rajaa. Itse asiassa sen jälkeen kun muutin 19-vuotiaana omaan kotiin, pukeuduin jo paljn järkevämmin. Varmasti monella se on juuri 15-19 vuoden ikä, jolloin eniten ylilyöntejä tapahtuu.
Täällä oli ainakin ketjun alussa mietitty miksi nuorten pitää pukeutua näin. Onko kyse epäkypsyydestä, kokeilunhalusta vai seksikkyyden ja vartalon esittelystä? Minulla ainakin kyse oli naiivista halusta pukeutua erilaisiin vaatteisiin ja vaateyhdistelmiin. "Olisiko tämä hieno?" Epäkypsyyttä. Oli vaikea hahmottaa sitä, millainen vaikutus vaatevalinnoillani voi olla muihin ihmisiin ja miten muut voivat kokea ne ja minut. Se pukeutuminen oli siis hyvin individualistista. Siinä ei kuitenkaan ollut tippaakaan mitään selsikkyydenkorostamistarkoitusta. Joillain voi olla, mutta kaikilla ei. Tuon ikäinen on vielä lapsi.
Ainoa asia, mitä palstalla vihataan miehiä enemmän on nuoret naiset.
Jos ei ymmärrä nykyajan tapoja, tietää auttamattomasti olevansa vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär ei halunnut liian paljastavaa mekkoa. Valitsi tummansinisen edestä polviin asti ulottuvan sifonkimekon, jossa oli V-pääntie ja halkiolliset hihat. Mustat avokkaat, joissa sopiva korko oli jalassa. Erottui edukseen niistä vesirajamekoista.
Siististi, klassisesti ja kauniisti (sopivan peittävästi) pukeutumalla erottuu joukosta. Olen itsekin sen nyt keski-ikäisenä tanttana huomannut. Nuorena pukeutuminen oli ajoittain paljastavaa, vaikka äiti yritti laittaa rajaa. Itse asiassa sen jälkeen kun muutin 19-vuotiaana omaan kotiin, pukeuduin jo paljn järkevämmin. Varmasti monella se on juuri 15-19 vuoden ikä, jolloin eniten ylilyöntejä tapahtuu.
Täällä oli ainakin ketjun alussa mietitty miksi nuorten pitää pukeutua näin. Onko kyse epäkypsyydestä, kokeilunhalusta vai seksikkyyden ja vartalon esittelystä? Minulla ainakin kyse oli naiivista halusta pukeutua erilaisiin vaatteisiin ja vaateyhdistelmiin. "Olisiko tämä hieno?" Epäkypsyyttä. Oli vaikea hahmottaa sitä, millainen vaikutus vaatevalinnoillani voi olla muihin ihmisiin ja miten muut voivat kokea ne ja minut. Se pukeutuminen oli siis hyvin individualistista. Siinä ei kuitenkaan ollut tippaakaan mitään selsikkyydenkorostamistarkoitusta. Joillain voi olla, mutta kaikilla ei. Tuon ikäinen on vielä lapsi.
Ei ole lapsi ja saa itse päättää, jos et malta olla tuijottamatta niin vika on sinussa, terapia voisi auttaa.
Ap ei erota omia tunneimpulssejaan muiden tekemisistä.
Naiset nyt vain on seksikkäitä, etkä sinä liity siihen asiaan mitenkään, ap.
Sun homma on osata käsitellä omat tunteesi omassa päässäsi. Pitää limanäppisi ja -kielesi kurissa.
nauratti kun tulin ylös kauppakeskuskuksen rulliksia ja yläpuolella käveli nuorehko nainen ihan mini-minihameessa niin että alhaalta katsottuna näkyi ihan kokonaan paljas perse. oli vissiin stringit. ei varmaan ollut osannut ajatella että alaviistostakin voi joku nähdä.