Nico ranta-aholle haetaan toista 13 vuoden "kakkua", yli 24 vuotta olisi sitten tuomio ( toivottavasti oikeus toteutuu!)
Ennestään siis 11v 5kk tuomio ja nyt haetaan 13 lisäkakkua!
Siinä sitä on istumista vaikka Nico vaikuttaa linnassa viihtyvänsä.
Melko erilainen elämä hänellä verrattuna siihen että miljoonäriperheestä kasvanut rikollisuuteen.
Kurja vankilan ikkunasta tuijotella kesäistä kaupunkia vaikka olisikin miljoonikko!
Kommentit (26)
Eikä, lisäkakusta saa Suomessa paljousalennuksen.
Taitaa olla toiveajattelua kun Suomen oikeuslaitos kyseessä! Katiska2 oli käytännössä riskitön yritys koska niksua ei voi lain mukaan samasta rikoksesta tuomita niin, että tuomiot laskettaisiin yhteen.
Ei kai sieltä vankilan ikkunoista kaupunkia näe. Karun ulkoilupihan korkeintaan. Sitähän vois näyttää lappua kaverille että tuotko pyllyssä sitten huumeita seuraavalla visiitillä.
Uusi tuomio sisällytetään edelleseen tuomioon, niin on tehty aina.
Olen miettinyt tota Ranta-ahoa. Aina hymyilee ja iloinen, ihankuin elämässä oisi kaikki hyvin, vaikka sata vuotta pitäisi vankilassa istua. Niistä bisneksistään puhuu avoimesti (?) ja jotenkin innoissaan eikä pilvenhattaraakaan näy, vaikka kovia rikoksia tehnyt. Jotenkin outo tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tota Ranta-ahoa. Aina hymyilee ja iloinen, ihankuin elämässä oisi kaikki hyvin, vaikka sata vuotta pitäisi vankilassa istua. Niistä bisneksistään puhuu avoimesti (?) ja jotenkin innoissaan eikä pilvenhattaraakaan näy, vaikka kovia rikoksia tehnyt. Jotenkin outo tapaus.
Katiska-kirjan luettuani tuli vahva fiilis jostakin persoonallisuushäiriöstä.
Mikä ettei. Voihan kovia huumeita diilaavan trokarin katsoa olevan välillisesti vastuussa useista kuolemista.
Vierailija kirjoitti:
Murhasta selviää vähemmällä...
Aika monta ihmistä on murhattu Ranta-Ahon "bisneksien" takia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ettei. Voihan kovia huumeita diilaavan trokarin katsoa olevan välillisesti vastuussa useista kuolemista.
Moniko on kokkelista kuollut?
Harmi, ettei Suomessa ole oikeita elinkautisia, niinkuin muualla päin. 500 vuotta vaikka alkuun.
Tässä haetaan ennakkotapausta jossa taustalla ma- tut.
Valtavasti irakit ja sompanssit tuo huumeita maahan, serkkuja ja klaania joka maassa eurooppassa, hyvät yhteydet heillä.
Luvataan työpaikka Suomesta esim Wolt kunhan tuo repullisen huumeita Tornion kautta suomeen- rajalla ilmiö tunnetaan mutta ruskeita/ mustia ei saisi pidättää ja "prifiloida"
Kohta Suomen vankilat täynnä mustia/ ruskeita jotka istuvat maksimituomioita huumeista, näin on kaikkialla Euroopassa ja esiin Ruotsissa.
Eikö sillä ole mitään kuorolaulu harrastusta tai pitsinnypläys seuran jäsenkorttia joka vähentäisi tuomion kymmenesosaan?
Vierailija kirjoitti:
Sinuahan se risoo, kun joillakin menee paremmin ristikoiden takana kuin sinulla siellä kurjassa vapaudessasi!
Vierailija kirjoitti:
Tässä haetaan ennakkotapausta jossa taustalla ma- tut.
Valtavasti irakit ja sompanssit tuo huumeita maahan, serkkuja ja klaania joka maassa eurooppassa, hyvät yhteydet heillä.
Luvataan työpaikka Suomesta esim Wolt kunhan tuo repullisen huumeita Tornion kautta suomeen- rajalla ilmiö tunnetaan mutta ruskeita/ mustia ei saisi pidättää ja "prifiloida"
Kohta Suomen vankilat täynnä mustia/ ruskeita jotka istuvat maksimituomioita huumeista, näin on kaikkialla Euroopassa ja esiin Ruotsissa.
Ai sinne ne vihervassijen lemmikit lopulta päätyvät: ristikoiden toiselle puolelle.
Voi kyynel!
Tulisiko toiset 13 v sitten täysimääräisenä, kun ekasta tuomiosta istuu vain puolet ensikertalaisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuahan se risoo, kun joillakin menee paremmin ristikoiden takana kuin sinulla siellä kurjassa vapaudessasi!
Nico ehtii opiskella vaikka lähärin tutkinnon vielä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin linnassa?😆 Kiva kesä!
Se Nikon puolustukseksi ettei laittanut Sofiaa kärsimään pikkujutuista vaan otti itse kaiken vastaan.
Mä toivon todella, että lusisi pitkään. Saisi myös muutaman kerran kompastua portaissa ja kolhia niitä hammaslaminaattejaan. Mieluiten sellaiseen aikaan, ettei heti ole pääsyä hammaslääkäriin. Alinta saastaa koko jätkä!