Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin miehen pyykkien pesun, ja nyt odottelen koska hänellä loppuu bokserit.

Vierailija
31.05.2026 |

Pitkä stoori, joten koettakaa kestää. 

Meillä on lapsia ja takana yhteisiä vuosia paljon.

Nyt kuitenkin oon herännyt tähän epätasa-arvoon siivoustöissä kotona. 

Siivoan vessat, saunan, kylppärin, pyykit, voihan lakanat keittiön, teen ruuan 95%, ajan välillä nurmikkoa ja osallistun myös talon remontteihin. Teen töitä 5-6pv/vk.. 

Kun pyydän apua vastaus on "Ne on teidän sotkuja, ei mun" (Esim. Kylppärin viemärin pesu)

Ja nyt hän ei esimerkiksi siivoa enää tiskipöydällä tiskejä koneeseen koneen tyjentämisen jälkeen, koska "En siivoa muiden jälkiä" 

Oon pyytänyt, että veikkaisin pyykit ja väittää niin tehneensä, mutta eipä ole ikinä sitä oma-aloitteisesti tehnyt, vaikka pyykkikorit on ollut MONTA päivää keskellä olohuoneen pöytää, että hän ne varmana näkee.. 

Joten päätin, että en enää pese hänen pyykkejä, tai vaihda hänelle lakanoita vuoteeseen. Odottelen, että koska tulee ensimmäiset kommentit, että bokserit on loppu, kun ei hän edes tiedä mihin lokeroihin tulee mitäkin ainetta.. 

Kommentit (248)

Vierailija
241/248 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. 

Vierailija
242/248 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli jo ensimmäisellä sivulla ohje:

"Anna miehelle kertakäyttöastiat... " jne.

ANNA

Pitääkö nekin antaa ihan hänelle käteen. Hän ei siis osaa itse niitä hankkia? Hienoa opastusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/248 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta tätä ketjua, kerron että olen kokeillut tätä: ei mitään vaikutusta, eikä mies huomannut edes mitään. Kun bokserit loppuivat, se pesi pyykkiä väärällä ohjelmalla ja erivärisiä sekaisin ja kutisti samalla yhden villavaatteen. Kokeilin myös miehen pyykkien jättämistä narulle, eikä silläkään ollut mitään vaikutusta. Pyykit olivat narulla koko kesän ja osaan paidoista tuli homepilkkuja. Joitain yksittäisiä vaatteita se haki narulta, mutta missään vaiheessa ei tullut herätystä ottaa kaikkia. Kesän lopussa viimein sanoin että kannattaisi hakea pyykit ja niin se hakikin, ja jätti kasan seuraavan puolen vuoden ajaksi makuuhuoneeseen.

Nämä on siis aivan turhia kokeiluja. 

Vierailija
244/248 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä ja sillä oli paljon tiskejä aina likaisia astioita keittiössä ja kysyi minulta että voisinko tiskata. Sanoin sille että jokainen aikuinen tiskaa itse. Lopetin tapailun heti. huonoin kumppani on sellaine joka ei osaa pitää asuntoaan ja keittiötä siistinä. Aloin tapailla yhtä toista mmiestä ja sillä oli aina keittiö siisti ja tiskit tiskattu vaikka mies oli työtön.

Siis lopetit oikeasti tapailun vain sen takia että mies pyysi sinua tiskaamaan? 😀

Niin juuri. Onko sinulla oppimishäiriö, kun joudut toistamaan kirjoituksen sisällön etkä edes osaa tehdä sitä pään sisäisesti, vai ihan perinteisestä tyhmyydestäkö on kyse?

Vierailija
245/248 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen töitä kotoa käsin.

Laitan työaikana tai ennen tuskikoneen ja pyykinpesukoneen päälle, esim aamulla tiskikone päälle, ruokatunnilla tyhjennän. Robotti-imuri pyörii itsekseen. 
Yhtä lailla teen ruuat, voin edellisenä iltana laittaa about valmiiksi ja ip uuniin.

Pyykit pesen tiistaisin. Joka 2 ti petivaatteet ja joka 2 ti vaatteet. Itse pitää likaiset toimittaa pyykkikoppaan

Vierailija
246/248 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta tätä ketjua, kerron että olen kokeillut tätä: ei mitään vaikutusta, eikä mies huomannut edes mitään. Kun bokserit loppuivat, se pesi pyykkiä väärällä ohjelmalla ja erivärisiä sekaisin ja kutisti samalla yhden villavaatteen. Kokeilin myös miehen pyykkien jättämistä narulle, eikä silläkään ollut mitään vaikutusta. Pyykit olivat narulla koko kesän ja osaan paidoista tuli homepilkkuja. Joitain yksittäisiä vaatteita se haki narulta, mutta missään vaiheessa ei tullut herätystä ottaa kaikkia. Kesän lopussa viimein sanoin että kannattaisi hakea pyykit ja niin se hakikin, ja jätti kasan seuraavan puolen vuoden ajaksi makuuhuoneeseen.

Nämä on siis aivan turhia kokeiluja. 

Miehen voi pistää suoraankin puhalle, jos on niin vajaaälyinen kuin miehesi. Ei tuosta ihmistä tule.

Vierailija
247/248 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä ja sillä oli paljon tiskejä aina likaisia astioita keittiössä ja kysyi minulta että voisinko tiskata. Sanoin sille että jokainen aikuinen tiskaa itse. Lopetin tapailun heti. huonoin kumppani on sellaine joka ei osaa pitää asuntoaan ja keittiötä siistinä. Aloin tapailla yhtä toista mmiestä ja sillä oli aina keittiö siisti ja tiskit tiskattu vaikka mies oli työtön.

Siis lopetit oikeasti tapailun vain sen takia että mies pyysi sinua tiskaamaan? 😀

Sinulla on usein tapana tiskata ja siivota naisystäviesi luona heidän sotkujaan?

Vierailija
248/248 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kuukausi pesemättä boksereita. Eikä ole muka vieläkään loppuneet. Mitään ei ole mies sanonut, ja itse hän ei ole niitä pessyt.. 

Hyi hitto! 

En olisi tämmöistä uskonut. 

No, katotaan kuinka käy kun lähtee toka kk käyntiin. 

-AP-