Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7404)
Vierailija kirjoitti:
Onpa mukavaa, että minulla näkyy NRK-kanavat, voin illalla seurata Norjan juhlintaa suorassa lähetyksessä.
Lol. Mitä.ihmettä ne juhlii siellä? Ihan yhtä paljon mm- ja em-kisamitaleita ku Suomella.
Olen katsonut highlighteja ko. matsista eikä niissä puhuta mitään mistään pallo-osumasta kentän yläpuolella olevaan kaapeliin. Pelkät maalit ja muutamat muut jännät tilanteet lähinnä maalien edustoilta näytetään niissä. Myrsky vesilasissa...
En tiennyt että Suomikin pärjää jalkapallossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut highlighteja ko. matsista eikä niissä puhuta mitään mistään pallo-osumasta kentän yläpuolella olevaan kaapeliin. Pelkät maalit ja muutamat muut jännät tilanteet lähinnä maalien edustoilta näytetään niissä. Myrsky vesilasissa...
Kyllähän se noissa iltapäivälehdissä olevissa videoissa selvästi näkyy, että pallo muutti suuntaa todella kummallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Darling Haaland<3 Tänään Oslo juhlii, olisinpa siellä.
Katsopa täältä
https://www.nrk.no/fotballvm2026/norges-vm-helter-er-pa-vei-hjem-_-flye…
Flightradar nimesi lennon uudelleen, "Ro Ro Ro Ro Airlines"
Kuningas Haraldin vastaanotto Kuninkaanlinnassa on siirtynyt tunnilla, alkaa 21.00 Suomen aikaa. Koneen pitäisi uusimman tiedon mukaan laskeutua 20.06 Suomen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen innoissani että Norja putosi. Jes, oikein meni!
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Tyhmempää olla Norjan puolella, koska ovat huijareita.
Toivon finaaliksi Espanja-Argentiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantia kannattava ei ole yhtään sen tyhmempi kuin Norjaa kannattava.
T.eri
Jonkun joukkueen putoamisesta intoileva sen sijaan on tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Infantino väläyttää ajatusta, että jatkossa MM-kisoissa pelaisi 64 valtiota. Infantino perustelee ehdotusta sillä, että jos pienemmille maille ei anneta mahdollisuutta pelata isoissa kisoissa, niiltä puuttuu myöskin kannusteet kehittyä.
Onhan tuo ihan täysin relevantti argumentti, että useammat pienemmät maat saisivat mahdollisuuden päästä kisoihin ja sitä kautta he myös alkaisivat panostaa jalkapalloon enemmän. Toisin kuin monet muut tässäkin ketjussa, minä en halua ruveta turhanpäiten viisastelemaan rahalla tai milläkään muulla vaan haluan pysyä asiallisena ja järkevänä. Ja pienen maiden kannaltahan tuo on siis tosi perusteltu ja ymmärrettävä ehdotus, jota kannattaa ehdottomasti harkita.
Vierailija kirjoitti:
Infantino väläyttää ajatusta, että jatkossa MM-kisoissa pelaisi 64 valtiota. Infantino perustelee ehdotusta sillä, että jos pienemmille maille ei anneta mahdollisuutta pelata isoissa kisoissa, niiltä puuttuu myöskin kannusteet kehittyä.
Onhan tuo ihan täysin relevantti argumentti, että useammat pienemmät maat saisivat mahdollisuuden päästä kisoihin ja sitä kautta he myös alkaisivat panostaa jalkapalloon enemmän. Toisin kuin monet muut tässäkin ketjussa, minä en halua ruveta turhanpäiten viisastelemaan rahalla tai milläkään muulla vaan haluan pysyä asiallisena ja järkevänä. Ja pienen maiden kannaltahan tuo on siis tosi perusteltu ja ymmärrettävä ehdotus, jota kannattaa ehdottomasti harkita.
Infantinon ehdotus on aivan naurettava, kisoilta putoaa pohja täysin pois, kun sinne tulee lisää maita, jotka ovat todella huonoja. MM-kisojen pitäisi olla parhaimpien maiden kohtaaminen ja täynnä upeita otteluita, ei mikään lohdutuspalkinto huonoille joukkueille päästä joskus mukaan kisoihin, jolloin ottelut putoavat potkupallon tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaukseni on, että Ranska ja Argentiina ovat taas loppuottelussa. Ja tällä kertaa Ranska voittaa.
Oslossa jo paljon porukkaa, vaikka joukkue laskeutuu 50 km päähän lentokentälle vasta 15 minuutin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Infantinon ehdotus on aivan naurettava, kisoilta putoaa pohja täysin pois, kun sinne tulee lisää maita, jotka ovat todella huonoja. MM-kisojen pitäisi olla parhaimpien maiden kohtaaminen ja täynnä upeita otteluita, ei mikään lohdutuspalkinto huonoille joukkueille päästä joskus mukaan kisoihin, jolloin ottelut putoavat potkupallon tasolle.
Ainoa hyvä asia tuossa on että lohko kolmosten vertailu jää pois.
Yli 100 000 ihmistä seurannut netissä Norjan joukkueen lentokonetta. Nyt laskeutuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaukseni on, että Ranska ja Argentiina ovat taas loppuottelussa. Ja tällä kertaa Ranska voittaa.
Näinhän siinä taitaa käydä.
Olisin halunnut Englanti -Ranska- ottelun loppuun enkä Argentiinaa joka on mielikuvitukseton ja agressiivinen joukkue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantia kannattava ei ole yhtään sen tyhmempi kuin Norjaa kannattava.
T.eri
Jonkun joukkueen putoamisesta intoileva sen sijaan on tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Ei ole ystäväiseni, jos ja kun joukkueen putoaminen tarkoitti oman suosikki joukkueen selviämistä jatkoon. Sinun rakas Norjasi ei ole kaikille se ainoa oikea..
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommentti Infantinon ehdotukseen
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-mm-2026/a/726f02ca-274e-45fa-8ffe-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän siinä taitaa käydä.
Olisin halunnut Englanti -Ranska- ottelun loppuun enkä Argentiinaa joka on mielikuvitukseton ja agressiivinen joukkue.
Messikin on niin boooring. En jaksa katsoa sitä enää. Toivottavasti tippuvat.
Darling Haaland<3 Tänään Oslo juhlii, olisinpa siellä.