Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7404)
Onko Cristiano Ronaldo lopettanut nyt virallisesti uransa? Onko miehellä edes sopimusta Saudi-Arabiaan ensi kaudeksi? Nyt on pelannut tuolla niin onko kuitenkin asunut ainakin osittain Espanjassa tai ainakin lapset Espanjassa? Kahden nuorimman lapsen äiti ja ainoat lapset, joilla on biologinen äiti elämässään on espanjalainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Cristiano Ronaldo lopettanut nyt virallisesti uransa? Onko miehellä edes sopimusta Saudi-Arabiaan ensi kaudeksi? Nyt on pelannut tuolla niin onko kuitenkin asunut ainakin osittain Espanjassa tai ainakin lapset Espanjassa? Kahden nuorimman lapsen äiti ja ainoat lapset, joilla on biologinen äiti elämässään on espanjalainen.
Ei ole lopettanut ja maajoukkueen uusi valmentaja sanoi, että joukkueessa on paikka Ronaldolle, jos hän itse sitä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lopettanut ja maajoukkueen uusi valmentaja sanoi, että joukkueessa on paikka Ronaldolle, jos hän itse sitä haluaa
Tyhmä valmentaja, narsisti ollut +10 iso taakka Portugalille...
Vierailija kirjoitti:
Ronaldolla sopimus seuransa kanssa ensi kaudesta.
https://www.thenationalnews.com/sport/football/2025/06/26/ronaldo-new-c…
Minusta Cristiano Ronaldon kannattaisi lopettaa. Hän on ainutlaatuinen persoona jalkapallossa ja koko maailmassa ja hänellä on ollut ainutlaatuinen ura. Sitä ei kukaan vie häneltä pois. Mutta hän on 41-vuotias eikä voi enää olla parhaimmillaan. Haaland, Bellingham ym. ovat peliesityksillään, taidoillaan ja persoonillaan vieneet hänen paikkansa parrasvaloissa ja sosiaalisen median tähtinä ja lisää tällaisia lahjakkuuksia tulee oikealta ja vasemmalta.
Lopetettuaan pelaamisen CR voisi tukea poikansa uraa ja juniorijoukkueita vaikka eri puolilla maailmaa, siinä tekemistä "eläkepäiville".
Vierailija kirjoitti:
Norjan maalivahti oli aivan lohduton pelin jälkeen. Ilmeisesti vaimo ja lapset lohduttivat siinä kentän reunan yli. Varmasti jää jossiteltavaa pelistä, mutta ilman sen huipputorjuntoja Brasiliaa vastaan ei Norja edes olisi päässyt seuraavaan vaiheeseen.
Norjan tappio oli monen asian summa.
Niinpä. Parin vuoden päästä EM-kisat, odotan että Norja pääsee kolmen parhaan joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen peliä olin hieman enemmän Norjan joukoissa, mutta Englannin voittokaan ei tuntunut hassummalta. Nyt tuntuu aika paskalta tuon tuomaroinnin takia ja koska Norja ei ollut mitenkään huonompi.
No, tämä oli harjoitusta isoissa kisoissa ja kahden vuoden päästä em-kisoissa Norja voi olla kova luu.
Ranskaa olen koko ajan kannattanut mestariksi, koska on ollut pelillisesti paras. Tiistaina lähes finaalin tasoinen peli edessä.Minuakin harmittaa eniten tuo tuomarointi. Jos olisi tullut ihan reilu häviö niin ei siinä mitään, mutta ärsyttää tällaiset pelit mistä jää jossiteltavaa epämääräisen tuomaroinnin jne. takia.
Norja töpeksi ihan itse voittonsa. Siinä kahdella yhtä vastaan tilanteesta olisi pitänyt tehdä mutta tyyppi jäätyi tai yritti ottaa kunnian tehdä maali, ei syöttänyt täysin vapaana olevalle haalandille. Haaland olisi 95% varmuudella iskenyt norjalle maalin ja voiton normaali peliajalla ja varmistanut ainakin rp kisan ja ehkä siitä välieräpaikan.
Mitä nyt taas? Eihän Haaland ollut vapaana, ja siksi ei syöttöä voinut pelata. Eikö kukaan ole katsonut peliä ennen kommentointia?
Miten se ei ollut vapaana? Olihan siinä puolustaja toki ja maalivahti, mutta kyllähän se olisi ollut oikea ratkaisu syöttää pallo viistosti Haalandin jalkaan eikä yrittää viedä sitä boksin sivulle tai reunalle ja "cross".
Joukkuetoverilla oli samaan aikaan liikaa aikaa miettiä miten toimisi ja kuitenkin liian vähän aikaa toteuttaa se.
No, Norja on ulkona eikä tuo tilanne ole ainoa syy.
Keskityshän se cross oli.
Onpa mukavaa, että minulla näkyy NRK-kanavat, voin illalla seurata Norjan juhlintaa suorassa lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistiksi en sanoisi, mutta kyllähän fakta on, että 41-vuotias on jo yli-ikäinen ja olisi jo korkea aika "eläköityä". Aniharva tuon ikäisenä enää pelaa, tai muutenkaan urhellee maajoukkuetasolla.
CR7 näkee itse olevansa edelleen primessa ja ei aio lopettaa, uusi valmentaja on samanlainen jees-mies kuin edeltäjänsä ja varmaan juuri siksi valittu tehtävään. Ronaldolla on avauskokoonpanon paikka aina auki yli 10v sitten annetuilla näytöillä, sääliksi käy muita Portugalilaisia huippupelaajia, kun joutuvat vetämään tuollaista kivirekeä ja eivät tule ikinä voittamaan mitään maajoukkueessa.
Olen edelleen innoissani että Norja putosi. Jes, oikein meni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen peliä olin hieman enemmän Norjan joukoissa, mutta Englannin voittokaan ei tuntunut hassummalta. Nyt tuntuu aika paskalta tuon tuomaroinnin takia ja koska Norja ei ollut mitenkään huonompi.
No, tämä oli harjoitusta isoissa kisoissa ja kahden vuoden päästä em-kisoissa Norja voi olla kova luu.
Ranskaa olen koko ajan kannattanut mestariksi, koska on ollut pelillisesti paras. Tiistaina lähes finaalin tasoinen peli edessä.Minuakin harmittaa eniten tuo tuomarointi. Jos olisi tullut ihan reilu häviö niin ei siinä mitään, mutta ärsyttää tällaiset pelit mistä jää jossiteltavaa epämääräisen tuomaroinnin jne. takia.
Norja töpeksi ihan itse voittonsa. Siinä kahdella yhtä vastaan tilanteesta olisi pitänyt tehdä mutta tyyppi jäätyi tai yritti ottaa kunnian tehdä maali, ei syöttänyt täysin vapaana olevalle haalandille. Haaland olisi 95% varmuudella iskenyt norjalle maalin ja voiton normaali peliajalla ja varmistanut ainakin rp kisan ja ehkä siitä välieräpaikan.
Mitä nyt taas? Eihän Haaland ollut vapaana, ja siksi ei syöttöä voinut pelata. Eikö kukaan ole katsonut peliä ennen kommentointia?
Miten se ei ollut vapaana? Olihan siinä puolustaja toki ja maalivahti, mutta kyllähän se olisi ollut oikea ratkaisu syöttää pallo viistosti Haalandin jalkaan eikä yrittää viedä sitä boksin sivulle tai reunalle ja "cross".
Joukkuetoverilla oli samaan aikaan liikaa aikaa miettiä miten toimisi ja kuitenkin liian vähän aikaa toteuttaa se.
No, Norja on ulkona eikä tuo tilanne ole ainoa syy.
No siten että se puolustaja peitti sen syöttölinjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rolle vois kyllä käydä vielä Euroissa pyttyä nostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
CR7 näkee itse olevansa edelleen primessa ja ei aio lopettaa, uusi valmentaja on samanlainen jees-mies kuin edeltäjänsä ja varmaan juuri siksi valittu tehtävään. Ronaldolla on avauskokoonpanon paikka aina auki yli 10v sitten annetuilla näytöillä, sääliksi käy muita Portugalilaisia huippupelaajia, kun joutuvat vetämään tuollaista kivirekeä ja eivät tule ikinä voittamaan mitään maajoukkueessa.
Eurot voisi ainakin vielä oikeutetusti pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Englantia kannattava ei ole yhtään sen tyhmempi kuin Norjaa kannattava.
T.eri
Ronaldo tavoittelee 1000 maalia, puuttuu enää 24.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, ei portugalilla oikein ollut muita maalintekijöitä joukkueessa. Eikä Ronaldolle onnistuttu pelaamaan palloa kovin paljoa. Ei se tietenkään ole parhaiden päiviensä vedossa, mutta saattoi ansaita paikkansa joukkueessa silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistiksi en sanoisi, mutta kyllähän fakta on, että 41-vuotias on jo yli-ikäinen ja olisi jo korkea aika "eläköityä". Aniharva tuon ikäisenä enää pelaa, tai muutenkaan urhellee maajoukkuetasolla.
Se mitä muut tekevät ei tähän vaikuta. Suorituskyky vaikuttaa. Ronaldo edelleen Saudi-liigan paras maalintekijä ja on tehnyt maajoukkueessakin kohtalaisesti maaleja. Joo, totta kai saudiliiga on ihan eri asia kuin Euroliigat, mutta ei sielläkään nyt ihan muumio maaleja tee.
Norjan maalivahti oli aivan lohduton pelin jälkeen. Ilmeisesti vaimo ja lapset lohduttivat siinä kentän reunan yli. Varmasti jää jossiteltavaa pelistä, mutta ilman sen huipputorjuntoja Brasiliaa vastaan ei Norja edes olisi päässyt seuraavaan vaiheeseen.
Norjan tappio oli monen asian summa.