Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (7574)

Vierailija
6981/7574 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä yksi päivä, että olin ehkä vähän hätäinen sen suhteen että Italian paras anti EM-kisoissa oli kansallislaulu. Kyllä se kun he läpsi toisiaan pers/auksille ja osoittivat muutenkin läheisyyttä aina piristi päivää. Italian lahja maapallolle on kyllä komeat jalkapalloilijat. Joku Tottikin. Huh huh

Joten kyllä vaikka Paraguain tilalle olisi voinut Italian laittaa.

Mielummin Ranskan, Espanjan tai VARgentiinan tilalle.

Vaikka kaikki noista jäisi kisojen ulkopuolelle, ei englanti silti voittaisi mitään. Huvittavaa.

Miten Englanti kuuluu tähän? Ei kiinnosta vähääkään Englannin menestys.

Vierailija
6982/7574 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu puoli tuntia ylen studion alkuun. Odotukset korkealla pelin suhteen. Tänään voi venyä 120mim ja rankkarit. Toivottasti nähdään paljon maaleja, ainakin kaksi ihan huippu ysiä vastakkain. Omat sympatiat menee Norjalle tänään.

Englanti on aina ollut mun suosikki mm kisoissa, mutta nyt kyllä täytyy kannustaa Norjaa, kävi miten kävi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6983/7574 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetetään nyt kaikki joukkotsemit Haalandille. Jä veska-öylätille.

Vierailija
6984/7574 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilaiset ovat treenanneet Inter Miamin tiloissa ja sir David Beckham käynyt heitä tapaamassa eilen.

Vierailija
6985/7574 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos kaikki Norjan matsit ovat tulleet YLEltä, on voinut kuunnella selostajaakin, kun ei ole ollut sitä järkyttävää Virkkusta huutamassa.

Vierailija
6986/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 pelaajaa syntynyt ranskassa...

Vierailija
6987/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa pikku osumat vaijeriin kun fifa fixaa

Vierailija
6988/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän VAR:n kautta edes pitäisi pystyä keltaista korttia antamaan, vaan ainoastaan punaisen. Mutta Messin joukkue saatiin jatkoon. Infantino, Trump, ja Milei ovat tyytyväisiä.

Vierailija
6989/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAR tuntuu ratkaisevan nämä pelit. 

Välillä vaan ei sitten katsota tilanteita VAR:ilta. 

Tässä tulee taas sama juttu, että miten pitkään aiemmin tapahtunut puhaltamaton tilanne vaikuttaa seuraavaan?

Vierailija
6990/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Mitä Suomi on nukyään Fifa rankingissa? En tiedä, mutta veikkaan että joku 150, ei ole asiaa MM-kisoihin.

Sijalla 72 ollut viimeksi. Kolme joukkuetta mm:ssä oli mukana huonommalla sijoituksella tällä kertaa (Uusi-Seelanti 85, Haiti 83 ja Curacao 82). 

Vierailija
6991/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argentiina muuten joka kerta ollut loppuottelussa kun päässyt välieriin asti. Kuudesta loppuottelupaikasta sille tullut kolme hopeaa (1930, 1990 ja 2014) sekä kolme kultaa (1978, 1986 ja 2022).

Englannilla ja Espanjalla on molemmilla vasta yksi mm-mitali ja molemmilla se ainoa on mestaruus (Englanti 1966 ja Espanja 2010). Ranskalla on kaikkiaan 6 mm-mitalia, 2 kultaa (1998 ja 2018), 2 hopeaa (2006 ja 2022) ja 2 pronssiakin (1958 ja 1986). 

Vierailija
6992/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, missä se sinun minua ja vasemmistoaktiiveja halveeranneen somekiusaajan anteeksipyyntö oikein viipyy? Et ymmärrä yhtään, kuinka väärin olet toisia kohdellut. Sinä olet itse se trollaava natiainen, joka ei osaa mitään muuta kuin loukata ja solvata toisia.

Trolli on täällä vain pilaamassa ketjua. Kommentoidaan vaan jalkapallosta ja jätetään trollit täysin huomioimatta.

Niin kai se sitten on parempi. Minulla meni tuon trollin ilkeilyt vähän liikaa tunteisiin. On paljon fiksumpaa jättää tuollaiset ääliöt ihan kokonaan huomioimatta.

Vierailija
6993/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, missä se sinun minua ja vasemmistoaktiiveja halveeranneen somekiusaajan anteeksipyyntö oikein viipyy? Et ymmärrä yhtään, kuinka väärin olet toisia kohdellut. Sinä olet itse se trollaava natiainen, joka ei osaa mitään muuta kuin loukata ja solvata toisia.

Trolli on täällä vain pilaamassa ketjua. Kommentoidaan vaan jalkapallosta ja jätetään trollit täysin huomioimatta.

Niin kai se sitten on parempi. Minulla meni tuon trollin ilkeilyt vähän liikaa tunteisiin. On paljon fiksumpaa jättää tuollaiset ääliöt ihan kokonaan huomioimatta.

Ehdottomasti näin, trollit on vain ja ainoastaan ärsyttänässä ja huomiota kerjäämässä. Heille ei todellakaan kannata antaa sitä mitä toivovat, eli provosoitua. Hypätään siis typerät trolli kommentit kokonaan yli ja pidetään tämä ketju siinä mihin se on tarkoitettu 

Vierailija
6994/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Haaland työnsi kumoon Englannin puolustajan ja niinpä Norjan maali hylättiin, ihan oikein että hylättiin. Hyvä, että Englanti voitti. Tuollaista vilunkipeliä sitten Haalandilta.

Ja hyvä Argentiina, jeeeeeee!

Vierailija
6995/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli karmeaa futista ensimmäiset 20min eng-nor, lopetin katsomisen.

Vierailija
6996/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, niin siinä sitten kävi. Norja tippui. No se oli odotettavissa.

Englanti kohtaa seuraavaksi Argentiinan, jonka se todennäköisesti myös voittaa koska Argentiina ei ole kovin kummoinen. 

Mestari tulee kuitenkin Ranska/Espanja-kaksikosta. Todennäköisesti Ranska. Oli kumpi tahansa, niin Englanti kaatuu finaalissa.

Vierailija
6997/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman pahin syöpä. Sopupeliä.

Vierailija
6998/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Haaland-fani täällä. Kiukuttaa eng-nor ottelu. Tai siis koko jalkapallo, olin unohtanut miksi en koskaan katso sitä. Tosi rasittavaa että kentällä koko ajan makasi joku engelsmanni rähmällään voihkimassa. Ymmärrän, että se on taktikointia kalastella vapareita ja kortteja joka pikku tuuppauksesta, mutta se on niin epäcoolia. Norjan joukkue pelasi mahtavasti. 

Vierailija
6999/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa kane sukelsi?

Vierailija
7000/7574 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaland töpeksi ja Norja hävisi. Se siitä luuserista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme