Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5293)
Vierailija kirjoitti:
Paraguay oli löytänyt täydellisen pelityylin blokata Ranskan pelaaminen ja Mbappen läpijuoksut maalille. Yksikään muu joukkue ei ole tähän kyennyt. Onhan tuosta annettava tunnustusta.
Siihen "täydelliseen pelityyliin" tarvittiin vaan melko rajua tuomarin avustusta. Lukuisat oikeutetut kortit, kun olisi jaettu jo ensimmäisellä puoliajalla, niin koko rulettihan olisi kaatunut, kun eivät olisi voineet ulosajon pelossa enää pelata niin sikaa kuin pelasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Ranska voitti sikailijajoukkue Paraguain jonka tarkoitus oli selkeästi vain vammauttaa vastustajaa. Koko joukkueelle olisi ollut syytä antaa varoitus ja jos se ei olisi tepsinyt, punainen kortti.
Olisivat vaan teloneet Mbappen ja Olisen kunnolla. Suurin osa vaan kaatuili ja filmasi kentällä ja tuli turhaa pelikatkoa koko ajan. Ranskalla taisi oikeast käydä kylmä rinki anuksen ympärillä että entä jos eivät voitakaan..... ensimmäistä kertaa kisassa. Nautin tästä. Olisivatpa hävinneet.
Oletan että et seuraa näitä kisoja muuten kuin tilastoja vilkaisemalla? Muuten mä en ymmärrä miksi kukaan haluaisi näitä jarrutiimejä jatkoon, varsinkaan Paraguayn kaltaista rottaryhmää, jolla ei sikailun ohella juuri muuta ole tarjotakaan?
Olen ilo in en että lai tt oi vat Ra nsk all e kampo ihin. En simmäi nen jou kku e joka on pysty ny t es tämää n Ransk an pelin ja m b a pp en sool ojuok sut maalil le.
P ar agu ay lle on anne tta va pis teet Rans kan pelityyli n torppaa mises ta. Harmi ett ä eivä t onnist unee t saamaa n maalia.
Kummastuttaa tuomarin toiminta. Ranskalle heilahti kortteja mutta Paralle ei vaikka sikailivat pahemmin kuin Ranska. Minä annan tuomarille punaisen kortin, ei asiaa jatkopeleihin.
Pakko myöntää että Paraguayssa taitaa olla aika erikoisen näköistä sakkia. Suuri osa joukkueesta ei olisi selvinnyt jatkoon 1940-luvun Saksassa... länttänää kalloa, hörökorvia jne.
Vaikea peli taas tänään - Norja-Brasilia. Molemmat saisivat tippua.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran sitten 1998 Paraguay ei saanut yhtään korttia MM-kisoissa. Vau. Varmaan pelityyli siistiytynyt ajan mittaan.
Sai muuten kun peli oli jo päättynyt. Menivät vielä valittamaan tuomarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran sitten 1998 Paraguay ei saanut yhtään korttia MM-kisoissa. Vau. Varmaan pelityyli siistiytynyt ajan mittaan.
Sai muuten kun peli oli jo päättynyt. Menivät vielä valittamaan tuomarille.
Taisi mennä sekin apuvalmentajalle tai vastaavalle.
Järkyttävää peliä kyllä Paraguaylta, mutta tuomarin vika se loppukädessä on. Toivottavasti tuo nuija ei vihellä enää koskaan missään kisoissa. Aivan luokattoman surkea esitys häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Norja saisi pudota eihän tuota haalandin turpeaa naamaa enää kestä katsella.
Kap Verde pääsi yhtä pitkälle kuin Paraguay pelaamalla siististi
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää peliä kyllä Paraguaylta, mutta tuomarin vika se loppukädessä on. Toivottavasti tuo nuija ei vihellä enää koskaan missään kisoissa. Aivan luokattoman surkea esitys häneltä.
Ei varmaan yhtään korruptiota tai uhkailua. Sekin kävi mielessä. Uzbekki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norja saisi pudota eihän tuota haalandin turpeaa naamaa enää kestä katsella.
Ihme on jos Norja ei tipu.
Oliko sattumaa, että kaikki avaimet Paraguayn voittoon yritettiin antaa. Rankkua ei voinut jättää sentään tuomari antamatta.
Lisäksi laitettiin pelaamaan stadionille lämpötilassa joka oli kentän pinnassa "tuntuu kuin +45". Ranskan puolelle tässä kääntyy. Yrittävät estää Ranskan etenemistä finaaliin? Kävi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää toimintaa Paraquaylta. En voi käsittää miten eivät saaneet useita keltaisia kortteja. Mbappéa lyötiin naamaan monta kertaa. Vaarallista pelaamista.
En ymmärrä tuomareiden toimintaa. Katsoi sen kamppaamisen boksissa aivan vierestä, ei viheltänyt sitä. Var sitten pystyi puuttumaan siihen.
Pakko sanoa, että mielestäni Paraguay hiukan körmyytti Ranskaa ja olen siitä pelkästään iloinen. Ranska on yksi ylimielisimpiä joukkueita turnauksessa. Ja empappe luulee olevamsa joku kultakimpale. Isonenäinen lurppasilmä bushmanni n*kke hän on kun futisvermeet riisutaan.
No eihän se kultakimpale ulkonäkönsä tai persoonansa takia olekaan, niin en tiedä mitä tuolla on merkitystä?
Ai, minusta Mbappé vaikuttaa tyypiltä jolla on huumorintajua. Inhimillinen ihminen joka on superlahjakas pelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää toimintaa Paraquaylta. En voi käsittää miten eivät saaneet useita keltaisia kortteja. Mbappéa lyötiin naamaan monta kertaa. Vaarallista pelaamista.
En ymmärrä tuomareiden toimintaa. Katsoi sen kamppaamisen boksissa aivan vierestä, ei viheltänyt sitä. Var sitten pystyi puuttumaan siihen.
Pakko sanoa, että mielestäni Paraguay hiukan körmyytti Ranskaa ja olen siitä pelkästään iloinen. Ranska on yksi ylimielisimpiä joukkueita turnauksessa. Ja empappe luulee olevamsa joku kultakimpale. Isonenäinen lurppasilmä bushmanni n*kke hän on kun futisvermeet riisutaan.
No eihän se kultakimpale ulkonäkönsä tai persoonansa takia olekaan, niin en tiedä mitä tuolla on merkitystä?
Ai, minusta Mbappé vaikuttaa tyypiltä jolla on huumorintajua. Inhimillinen ihminen joka on superlahjakas pelaaja.
Minä olen siinä mielessä neutraali katsoja, että miesten eurot 2024 oli ensimmäiset miesten kisat jotka katsoin. Minulla ei ole sellaista "taakkaa", että olisin jonkun joukkueen die hard fani. Pystyn arvostamaan montaa pelaajaa ja joukkuetta. Olla myös arvostamatta jos minusta joukkue ei sitä ansaitse. Ranska on ollut kisojen paras heittämällä. Harmillisen aikaisin tulee Ranska-Espanja. Olisi pitänyt olla finaalipeli.
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää että Paraguayssa taitaa olla aika erikoisen näköistä sakkia. Suuri osa joukkueesta ei olisi selvinnyt jatkoon 1940-luvun Saksassa... länttänää kalloa, hörökorvia jne.
Kyllä varsinkin se Mbappéa puolustava näytti kärsivän jostain syndroomasta.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Espanja voittaa. Espanjalla on hyvä joukkue etenkin nyt, kun mukaan ei kelpuutettu yhtäkään Real Madridin pelaajaa.
Saathan sinä sitä toivoa.
Ei meinannut Ranska saada maalia ennen kuin pilkusta sitten tuli.
Us kon, että tä mä oli vain eri ko isko htelu Ra nsk alle.