Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (4866)

Vierailija
4761/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portugali - Espanja on todellinen herkkupala,  Portugalilla on hyvät mahdollisuudet, jos ymmärtävät jättää Ronaldon penkille. Espanjaa vastaan on saatu 0 maalia ja vain 4 vetoa kohti maalia neljässä ottelussa. Jos Ronaldo pelaa, tulee luultavasti viides nollapeli näissä kisoissa.

Eiköhän Espanja voita selkeästi. Tosin jotkut ovat sitä mieltä, että tuomaripelillä yrittävät Portugalille voittoa. Espanja on kuitenkin parempi joukkue.

Luulen Espanjan voittavan, mutta peli on todennäköisesti hyvin tasainen. 

Vierailija
4762/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Englanti, Ranska ja Espanja karsiutuvat asap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4763/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portugali - Espanja on todellinen herkkupala,  Portugalilla on hyvät mahdollisuudet, jos ymmärtävät jättää Ronaldon penkille. Espanjaa vastaan on saatu 0 maalia ja vain 4 vetoa kohti maalia neljässä ottelussa. Jos Ronaldo pelaa, tulee luultavasti viides nollapeli näissä kisoissa.

Eiköhän Espanja voita selkeästi. Tosin jotkut ovat sitä mieltä, että tuomaripelillä yrittävät Portugalille voittoa. Espanja on kuitenkin parempi joukkue.

Luulen Espanjan voittavan, mutta peli on todennäköisesti hyvin tasainen. 

Toivottavasti eivät voita. Jos jumala on olemassa, Portugal voittaa.

Vierailija
4764/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannilla kova paikka Meksikoa vastaan Meksiko Cityssä. Ranska todennäköisesti painelee jatkoon paraguaysta ja kohtaa Marokon sen jälkeen. Portugali voi hyvänä päivänään päättää Espanjan kisat.

Vierailija
4765/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englannilla kova paikka Meksikoa vastaan Meksiko Cityssä. Ranska todennäköisesti painelee jatkoon paraguaysta ja kohtaa Marokon sen jälkeen. Portugali voi hyvänä päivänään päättää Espanjan kisat.

Portugalin pitäisi pelata ilman Ronaldoa. Ei ole muuta keinoa nyt. 

Vierailija
4766/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti ja Argentiina saa karsiutua heti. Argentiinalla tylsää ja hidasta peliä. Eivät olisi mitenkään jatkossa ilman Messiä. Ainut hyvä puoli on niiden kannattajat. Hienoa laulua kuuluu katsomosta. 

Vierailija
4767/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että Australia putosi.

Vierailija
4768/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia koko kisoissa mulle  on, ettei Ranska voita. 

Vierailija
4769/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksiko tiputtaa Englannin. Saatte nähdä.

Vierailija
4770/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Kap Verde lähti saappaat jalassa. Menivät voittamaan koko ajan, eivät hakeneet tasapeliä minun mielestäni yhdessäkään ottelussa. 

Toki Espanjaa vastaan oli selviytymistaistelu ja tarkoitus minimoida vahingot. 

Se 2-2 maalin tehnyt tyyppi on full-back. Aika hauska yksityiskohta tuollaisten kunnon maalivainuisen pelaajan pelaajapaikasta. 

Vierailija
4771/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on monen vanhan pelaajan viimeinen turnaus. Messi, ainakin oletettavasti, samoin Ronaldo ja Modric. Mo Salah myös taitaa olla uransa ehtoopuolella. Nänköhän Lukakukaan enää pelaa seuraavissa kisoissa neljän vuoden päästä tai De Bruyne. Uusi sukupolvi tulee tilalle. Jos esim Lamine Yamalin pää kestää niin hänestä tulee kyllä varmaan Messin ja Ronaldon veroinen. Aika näyttää.

Vierailija
4772/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Kap Verde lähti saappaat jalassa. Menivät voittamaan koko ajan, eivät hakeneet tasapeliä minun mielestäni yhdessäkään ottelussa. 

Se 2-2 maalin tehnyt tyyppi on full-back. Aika hauska yksityiskohta tuollaisten kunnon maalivainuisen pelaajan pelaajapaikasta. 

Niin ja on vain 176cm pitkä. Ei mene muottiin siinäkään 

Vierailija
4773/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli todella hieno maali. Yksi kisojen parhaimmistoa. 

Kap Verden maalivahti teki taas pari hienoa torjuntaa, joiden arvoa nostaa se että mies on 40 vuotias ja vastassa maailman parhaimmistoon kuuluva joukkue.

Vierailija
4774/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meksiko tiputtaa Englannin. Saatte nähdä.

Helposti

Vierailija
4775/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portugali voi olla nopea ja vaarallinen -ilman Ronaldoa

Vierailija
4776/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kap Verden valmentajalla voi olla vientiä myös muualle. Sen verran kovat näytöt antoi. 

Vierailija
4777/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee muotista yli: Messi 170 senttia, Maradona 169. Huippumaalintekijän ei tarvitse olla pitkä. 

Vierailija
4778/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on monen vanhan pelaajan viimeinen turnaus. Messi, ainakin oletettavasti, samoin Ronaldo ja Modric. Mo Salah myös taitaa olla uransa ehtoopuolella. Nänköhän Lukakukaan enää pelaa seuraavissa kisoissa neljän vuoden päästä tai De Bruyne. Uusi sukupolvi tulee tilalle. Jos esim Lamine Yamalin pää kestää niin hänestä tulee kyllä varmaan Messin ja Ronaldon veroinen. Aika näyttää.

Yamal on aika erilainen pelaaja. Enemmän antaa maalisyöttöjä kuin tekee itse maaleja. Totta kai se on arvokasta myös ja itse oikeastaan enemmän sitä arvostankin. Messi ja Ronaldo keskittyvät hiippailemaan jossakin hyökkäyksen kärjessä, mikä tarkoittaa että puolustuksesta puuttuu yksi pelaaja. Portugalilla alkoi Kroatia-peli sujua paremmin kun vaihtoivat Ronaldon pois ja keskikentälle saatiin yksi pelaaja lisää.

Pään lisäksi pitää kestää kropan. Nyt siinä kai onkin ollut jotain häikkää Yamalilla, eikä pelaa ihan täysiä minuutteja.

Vierailija
4779/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee muotista yli: Messi 170 senttia, Maradona 169. Huippumaalintekijän ei tarvitse olla pitkä. 

Varmaan tuossa tarkoitettiin topparin muottia.

Vierailija
4780/4866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portugalin pitäisi pelata ilman Ronaldoa. Ei ole muuta keinoa nyt. 

Täysin samaa mieltä. Espanja puolustaa omaa maaliaan sen verran hyvin, että pitäisi olla yllättäviä hyökkäyksiä ja niitä ei Ronaldon ollessa kentällä ole tullut ainuttakaan näissä kisoissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi