Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3418)
Rankkaa olla Hollannin kannattaja. Häviää 99 rankkarikisaa sadasta..
Maikkarin ennakkolähetys alkaa sillä, että Pasanen höpöttää ehkä pari minuuttis. Sitten tuleekin ns. pieni tauko, joka kestää 6 tai 7 minuuttia, jonka jälkeen Pasanen höpöttää asiantuntijoiden kanssa pari minuuttia ja jotain tilastoja näytetään. Sitten mennäänkin taas pikku tauolle, jonka jälkeen siirrytään otteluun, ehditään hädin tuskin kansallislaulujen soittoon, sitten mennäänkin taas pikku tauolle mainoksiin ja palataan ottelun alkuun. Maikkari pilannut MM-kisalähetykset täysin ja kokonaan.
Voi Gakpo. Tippa tuli linssiin. Vaikea viikko hänellä vaimon keskenmenon takia, menettivät vauvan.
Tuo Hollannin valmentaja yleensä tekee hyviä muutoksia tauoilla. Hyötyvät varmasti noista ylimääräisestä tauosta.
En koskaan tule tajuamaan, miksi nee keri laitetaan laukomaan ratkaisevin rankkari. Heidän hermonsa eivät vain kestä. Tämän Saksan tapauksen lisäksi olen todistanut monta kertaa aikaisemmin, että joukkue putoaa rankkareissa, koska nee keri laukoo täysin ohi. Ei todellakaan ensimmäinen kerta.
Virkkusella erikoinen selostustapa. Säksä tulee öttelyyn täkäisin mukään.
Virkkusen selostus kuulostaa todella paljon siltä, kuin hänellä olisi suomen kieli vähän huonosti hallussa, sanojen lausuminen omituista. Hänen selostuksiaan ei vaan voi kuunnella. Onneksi otteluja pystyy hyvin katsomaan ilman ääntäkin.
Paraquayssa tänään on virallinen vapaapäivä. Oikein presidentin vahvistus asialle.
Arvasin että lopulta kostautuu tuo bussin parkkeeraus Hollannille. Marokolla on aivan hillitön määrä maalintekijöitä ja taitoa. Jännä peli. 1-1 nyt.
Hollanti ottaa liian monta kosketusta palloon. ET menossa. Kädet hikoilee.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan tule tajuamaan, miksi nee keri laitetaan laukomaan ratkaisevin rankkari. Heidän hermonsa eivät vain kestä. Tämän Saksan tapauksen lisäksi olen todistanut monta kertaa aikaisemmin, että joukkue putoaa rankkareissa, koska nee keri laukoo täysin ohi. Ei todellakaan ensimmäinen kerta.
Huomenta vaan sinnekin. Ei kannattaisi olla rasisti kuitenkaan ja kirjoittaa ihmisistä ikävästi.
Marokko kyllä ansaitsi voiton, mutta harmittaa silti.
Olen aina vihannut hollantia jalkapallossa!
Paraguayn voitosta olen tosi iloinen, Marokon voitosta en niinkään.
Marokko voi olla todella korkealla nyt näissä kisoissa. Maalintekijöitä löytyy, sekä puolustus toimii.
Vierailija kirjoitti:
Marokko voi olla todella korkealla nyt näissä kisoissa. Maalintekijöitä löytyy, sekä puolustus toimii.
Kanada tulee häviämään isoin numeroin Marokolle.
Vierailija kirjoitti:
Voi Gakpo. Tippa tuli linssiin. Vaikea viikko hänellä vaimon keskenmenon takia, menettivät vauvan.
Tuo Hollannin valmentaja yleensä tekee hyviä muutoksia tauoilla. Hyötyvät varmasti noista ylimääräisestä tauosta.
Hollannin ei ehkä kannata päästää peliä rankuille asti, valmentajan olisi pitänyt laittaa kaikki peliin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että paska saksa putosi. Myös hollanti on paska, kuten ranskakin.
Minä tykkäsin siitä Saksan maalibiisistä ja siksi harmittaa putoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yön Yle woke-annos:
"Hän ansaitsi tämän maalin, koska hänen vaimonsa sai keskenmenon..."
Ai jaa, luulin että hyvillä jalkapallosuorituksilla maalit ansaitaan.
Ei keskenmeno muutenkaan ole ainakaan miehille mikään iso juttu.
Todella törkeästi sanottu. Perheeseen odotetaan uutta jäsentä ja kehtaat sanoa, että tulevalle isälle ei muka tunnu miltään, että hänestä ei tulekaan isää.
OT. Nimenomaan se menee noin, että mies ei sure sitä lasta vaan itseään.
Minua kiinnostaa kuulla. Ei kuitenkaan niin paljon että viitsisin alkaa etsimään historiatietoja. Siksi on kiva kuulla selostajan niitä kertovan silloin kun keskikentällä potkitaan palloa minuuttitolkulla.