Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2342)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on preferenssinsä katsoa jalkapalloa. Minulle se on peli, vaimolle pelaajian perseet. Ihan sama sinänsä. Turhaa epävarmojen höpötystä. Jos ulkonäölliset asiat ahdistaa, niin älkää ainakaan sitä Englanti - Ghana peliä katsoko, koska siellähän on tutkitusti isomunaisimmat afrikkalaiset pelaamassa.
Kongon pojilla on isommat jöllit
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen kutina että Ronaldo tekee tänään pilkkaajansa naurunalaisiksi. Vastus ainakin olisi helppo. Mutta ans kattoo.
Ainoa mitä hän täräyttää on tukkaansa lisää geeliä.
No ei vaan. Alkaa käydä sääliksi niin voisi tehdä maalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen kutina että Ronaldo tekee tänään pilkkaajansa naurunalaisiksi. Vastus ainakin olisi helppo. Mutta ans kattoo.
Olen huomannut että Rollea haukutaan koska hän on mieskarkki, ja Haalandia kehutaan koska hän ei todellakaan ole karkki. Suomiukot samaistuvat rumiin pelaajiin.
Minä en pidä Haalandista. Toki hyvä maalintekijä. Cr oli oikeasti hyvä pelaaja 2010-luvulla. Nykyään ei oikein enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tuntui tosi nurinkuriselta katsoa Argentiinan ja Itävallan matsia, kun Messi oli mukana. Hänet olisi pitänyt ajaa suoralla punaisella pihalle Algeriaa vastaan. Kuten selostaja Matti Härkönenkin totesi, jos Algerian pelaaja olisi taklannut samalla tavalla Messiä, niin mitä luultavammin hänet olisi ajettu pihalle. On se niin väärin, miten eri tavalla ihmisiä kohdellaan. Ja onhan Messi saanut tällaista erityiskohtelua useita kertoja aikaisemminkin uransa aikana. Ei ole ajettu pihalle, vaikka olisi pitänyt.
Argentiina olisi ollut molemmissa otteluissa ihan pulassa ilman Messiä. Kertoo myöskin Argentiinan nykytasosta, että lähes 40-vuotias veteraani on edelleen joukkueensa ylivoimaisesti tärkein pelaaja. Vaikka kuinka kyseessä onkin Messi, niin kyllä pitäisi nousta jo tässä vaiheessa nuorempia hänen ohitseen jos pelaajatuotannossa olisi kaikki kunnossa ja kohdallaan.
Jos kaikki olisi mennyt oikeudenmukaisesti, Messillä olisi tässä vaiheessa kasassa viiden maalin sijaan nolla maalia ja kokonaan missattu ottelu Itävaltaa vastaan. Kyllä noin törkeästä taklauksesta pitäisi ajaa pihalle ihan kuka tahansa pelaaja. Ei ollut oikein fiilistä katsoa Argentiinan ja Itävallan matsia, kun Messin ei olisi pitänyt pelata ollenkaan. Tuntuu niin väärältä, kun asiat eivät mene oikein.
Kateellista narinaa. Messi on kisojen Kuningas! Messiä on taklattu törkeästi ja jopa loukkaantumistarkoituksessa usein uran aikana joten on vaan hyvä että osaa näyttää itsekin osaavansa taklata. Se taklaus ei ollut punaisen kortin arvoinen, varoituksen kyllä.
Vai kutsut sinä sitä "kateelliseksi narinaksi", jos sanoo totuuden. Mikä on oma motiivisi puolustaa Messiä noin voimakkaasti? Loistava pelaaja joo, mutta oletkos kuunnellut ja lukenut ihmisten toteamuksia kyseisestä Messin taklauksesta? Yksimielinen tuomio on, että hänet olisi pitänyt ajaa pihalle ja sillä siisti. Hän sai tilanteessa erityiskohtelua. Ei totuuden kertominen ole mitään "narinaa". Itsehän tuota minulle narisit. Itse et ymmärrä jalkapallosääntöjä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on preferenssinsä katsoa jalkapalloa. Minulle se on peli, vaimolle pelaajian perseet. Ihan sama sinänsä. Turhaa epävarmojen höpötystä. Jos ulkonäölliset asiat ahdistaa, niin älkää ainakaan sitä Englanti - Ghana peliä katsoko, koska siellähän on tutkitusti isomunaisimmat afrikkalaiset pelaamassa.
Taidanpa katsoa oikein silmä kovana!
Kyllä se nappiksilla akillesjänteen päälle survaisu olisi ollut punaisen kortin paikka. Mutta aika kynnys on kyllä ruveta sellaisia jakamaan Messille heti ekassa ottelussa. Varmasti siltä osin sai erikoiskohtelua. Tuskin Ronaldokaan olisi korttia saanut. Niin monet katsovat tietyt ottelut vain nimimiesten takia.
Ja selvästi muu joukkue petaa Messille maalipaikkoja, eivät taida sitä kieltääkään. Messillä on missio. Mietin eilen, että laittaako Mbappé tarkoituksella maalipaikoista ohi, että Messi saa pitää ennätystä jonkin aikaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nappiksilla akillesjänteen päälle survaisu olisi ollut punaisen kortin paikka. Mutta aika kynnys on kyllä ruveta sellaisia jakamaan Messille heti ekassa ottelussa. Varmasti siltä osin sai erikoiskohtelua. Tuskin Ronaldokaan olisi korttia saanut. Niin monet katsovat tietyt ottelut vain nimimiesten takia.
Ja selvästi muu joukkue petaa Messille maalipaikkoja, eivät taida sitä kieltääkään. Messillä on missio. Mietin eilen, että laittaako Mbappé tarkoituksella maalipaikoista ohi, että Messi saa pitää ennätystä jonkin aikaa 😆
Sinä puhut ihan täyttä asiaa toisin kuin tuo "kateellisesta narinasta" puhunut daiju, joka jauhoi ihan täyttä paskaa. Totta kai kynnys on tosi suuri antaa Messille suora ulosajo varsinkin heti ekassa ottelussa, mutta se ei ole moraalisesti oikein, että pelaajia kohdellaan niin eri tavalla. Kaikkia tulisi aina kohdella ihan samalla tavalla. Ulosajon paikka on ulosajon paikka vaikka kuinka olisi Messi kyseessä. Kyllä tuomareiden pitäisi tuomita rikkeen mukaan eikä sen mukaan, kuka rikkeen tekijä sattuu olemaan. Tuomareilta puuttui selkäranka ihan täysin.
Balotelli yhdessä podcastissa sanoi, että olivat viikon treenanneet joukkueen (Milan) kanssa sitä, miten Messi pysäytetään. Alle 10 min ottelun alusta ja Messi oli tehnyt kaksi maalia, ottelu päättyi 4-0. Tuo on varmasti ollut sitä priimaa Barçaa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen kutina että Ronaldo tekee tänään pilkkaajansa naurunalaisiksi. Vastus ainakin olisi helppo. Mutta ans kattoo.
Olen huomannut että Rollea haukutaan koska hän on mieskarkki, ja Haalandia kehutaan koska hän ei todellakaan ole karkki. Suomiukot samaistuvat rumiin pelaajiin.
Minä en pidä Haalandista. Toki hyvä maalintekijä. Cr oli oikeasti hyvä pelaaja 2010-luvulla. Nykyään ei oikein enää riitä.
Kristiina on aina ollut mainettaan huonompi pelaaja. Tulosta on tullut lähinnä sillä, että koko joukkue on rakennettu palvelemaan häntä. Tykkää varastaa muille pelatut paikat, joka nyt näkyy karummalla tavalla, kun ei enää ehdi niihin kunnolla, vaan pilaa kaiken. Pukukopissa on kiukuttelua ja diivailua siedetty niin kauan, kun tulosta vielä tuli. Portugalille paras mahdollinen tulos olisi hänelle nopea punainen ja pitkä pelikielto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nappiksilla akillesjänteen päälle survaisu olisi ollut punaisen kortin paikka. Mutta aika kynnys on kyllä ruveta sellaisia jakamaan Messille heti ekassa ottelussa. Varmasti siltä osin sai erikoiskohtelua. Tuskin Ronaldokaan olisi korttia saanut. Niin monet katsovat tietyt ottelut vain nimimiesten takia.
Ja selvästi muu joukkue petaa Messille maalipaikkoja, eivät taida sitä kieltääkään. Messillä on missio. Mietin eilen, että laittaako Mbappé tarkoituksella maalipaikoista ohi, että Messi saa pitää ennätystä jonkin aikaa 😆
Sinä puhut ihan täyttä asiaa toisin kuin tuo "kateellisesta narinasta" puhunut daiju, joka jauhoi ihan täyttä paskaa. Totta kai kynnys on tosi suuri antaa Messille suora ulosajo varsinkin heti ekassa ottelussa, mutta se ei ole moraalisesti oikein, että pelaajia kohdellaan niin eri tavalla. Kaikkia tulisi aina kohdella ihan samalla tavalla. Ulosajon paikka on ulosajon paikka vaikka kuinka olisi Messi kyseessä. Kyllä tuomareiden pitäisi tuomita rikkeen mukaan eikä sen mukaan, kuka rikkeen tekijä sattuu olemaan. Tuomareilta puuttui selkäranka ihan täysin.
Kolikon toinen puoli on nämä niin sanotusti korttiherkät pelaajat. Varsinkin ennen var:ia kortti heilahti, vaikka ei olisi mitään tehnytkään ja punainen siitä, mistä joku muu saisi keltaisen. En tiedä pitäisikö sanoa, että vain ihmisiä ovat tuomaritkin.
Maalipörssistä pitäisi eriyttää rankkaripörssi
Ronaldo portugalin avauksessa tänään. Surkean avauspelin jälkeen nyt pitäisi jo tulla tulosta. Iltapelissä uskon Ghanan ottavan vähintään yhden pisteen Englannilta.
Itävallan puolustuksesta vielä, kyllä ne kaikenkaikkiaan minun mielestäni pelasivat hyvin. Mutta siinä vaiheessa kun maalivahti lähtee seikkailemaan ja boksissa on vapaana Messi ja kaksi muuta argentiinalaista, alkaa maalin todennäköisyys kasvaa. Maalivahti taisi saada ainakin yhden torjunnan ja sen lisäksi tuli muutama blokki tuossa tilanteessa. Jos puolustat Messin selän takana boksissa, miten meinaat viedä pallon ilman rankkua? Messi laittoi maalin vielä puolustajan längistä sisään. 😅
Totta on, että siinä ekassa maalissa puolustuslinja nousi tosi ylös ja Messi sai loputtomasti tilaa sovitella maalin sopivaan paikkaan niiden hyökkäyskaskadin päätteeksi. Itävalta antoi kuitenkin vain yhden kulman koko pelissä ja kyllä se minusta ihan kelvollisesti pärjäsi. Messi on kuitenkin kissa joka aistii missä on se heikko kohta. No, ehkä se Messistä tältä erää 😆
Sanoiko maikarin juontaja Fabio Cannavaroa Paolo Cannavaroksi... 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen kutina että Ronaldo tekee tänään pilkkaajansa naurunalaisiksi. Vastus ainakin olisi helppo. Mutta ans kattoo.
Olen huomannut että Rollea haukutaan koska hän on mieskarkki, ja Haalandia kehutaan koska hän ei todellakaan ole karkki. Suomiukot samaistuvat rumiin pelaajiin.
Sama juttu kää piö Messin kohdalla
Messi on tavallisen näköinen ja kärppä maalinteossa. Kaikkien aikojen paras pelaaja.
Maalintekijä kyllä mutta myös kaikkien aikojen persoonattominen pelaaja. Todella tylsä tyyppi, hajuton ja mauton, tylsän näkönenkin. Haaland ei ole joo mikään komea kuten Ronaldo, mutta hänen ulkonäkö jää kuitenkin mieleen. Jos joku väittää että Messi on kiinnostava henkilö niin tyyppi valehtelee.
Messi ja Ronaldo on täydelliset esimerkit siitä, miten erilaiset maut miehillä ja naisilla on. En epäile hetkeäkään, että Messin faneista suurin osa on miehiä, kun taas Ronaldolla ne on naisia.
Olen nainen, ja näistä kahdesta fanitan kyllä enemmän Messiä. Ei kaikki ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin jotkut tässä ketjussa. Suorastaan cringeä lukea noita joidenkin naisten (?) kommentteja, joissa pelaajia arvioidaan ihan toisarvoisten ominaisuuksien perusteella.
Entäs naisviha tai nassejutut? Pick me much?
Ihan yhtä paskaa on nekin jutut kuin pelaajien ulkonäön nälviminen.
Vierailija kirjoitti:
Ronaldo portugalin avauksessa tänään. Surkean avauspelin jälkeen nyt pitäisi jo tulla tulosta. Iltapelissä uskon Ghanan ottavan vähintään yhden pisteen Englannilta.
Olisiko siellä muita maalintekijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen kutina että Ronaldo tekee tänään pilkkaajansa naurunalaisiksi. Vastus ainakin olisi helppo. Mutta ans kattoo.
Olen huomannut että Rollea haukutaan koska hän on mieskarkki, ja Haalandia kehutaan koska hän ei todellakaan ole karkki. Suomiukot samaistuvat rumiin pelaajiin.
Sama juttu kää piö Messin kohdalla
Messi on tavallisen näköinen ja kärppä maalinteossa. Kaikkien aikojen paras pelaaja.
Maalintekijä kyllä mutta myös kaikkien aikojen persoonattominen pelaaja. Todella tylsä tyyppi, hajuton ja mauton, tylsän näkönenkin. Haaland ei ole joo mikään komea kuten Ronaldo, mutta hänen ulkonäkö jää kuitenkin mieleen. Jos joku väittää että Messi on kiinnostava henkilö niin tyyppi valehtelee.
Ronaldo on ulkoisesti ihan liian feminiininen siloposki, kyllä mä tollasen Haalandin ennemmin ottaisin.
Minä totesin juuri, että Haalandia ja Ronaldoa yhdistää fyysisesti se, että molemmilla on paksu kaula ja suhteessa pieni pää. Minua sattuu tämä mittasuhde miellyttämään. Ronaldon kasvot ovat kuitekin komeammat joten hän on se ykkönen :D
Vttu nää kommentit on typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko maikarin juontaja Fabio Cannavaroa Paolo Cannavaroksi... 😅
Komea mies muuten tuo Fabio. Eipä ollut tuttu minulle.
Entäs naisviha tai nassejutut? Pick me much?