Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eeva Roots, 38, kertoo tulleensa työpaikkakiusatuksi viidessä eri työpaikassa

Vierailija
30.05.2026 |

Eeva Roots, 38, kertoo tulleensa työpaikkakiusatuksi viidessä eri työpaikassa. Pahinta oli, että kiusaajana toimi aina oma lähiesihenkilö. Mitä työpaikkakiusattu voi tehdä ja miten selviytyä?

 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ebfb3a2b-4b98-4cd0-aaea-4fbff67d139e

Kommentit (314)

Vierailija
221/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusaaminen on ihan normaalia. Kiusataan jos naama ei kelpaa tai ettei työntekijä ole saanut olla valitsemassa uutta henkilöä. Tapahtuu sekä yksityisillä sekä kunnissa

Vierailija
222/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patric Gagne on kirjailijan nimi.

No, tämä tuskin on muuttunut mihinkään, kun sosiopaatti. Tarkoitetaanko tällä siis antisosiaalista phåiriötä?

Minusta sairainta tässä on se, etä hän on terapeutti! Mielestäni sadistisia taipumuksia omaava sosiopaatti ei saisi työskennellä noin herkällä alalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva on hottis, ei ihme että kateellisen katkerat tantat kiusaa

Vierailija
224/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeva on aika hot

14 työpaikkakiusaajaa alapeukuttaneet tätä jo

Vierailija
225/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa nyt kyllä jokin haiskahtaa. Jos ihan joka paikassa kiusataan, niin vika löytyy kyllä useimmiten peilistä.

Housussas haiskahtaa.

MONESSA PAIKASSA VOI TULLA KIUSATUKSI!

SE EI TARKOITA ETTÄ JOKA PAIKASSA KAIKKI KIUSAA!

SE TARKOITTAA SITÄ, ETTÄ KIUSAAJIA ON MONESSA PAIKASSA!

YKSIKIN KIUSAAJA RIITTÄÄ.

EI KAIKKIEN TARVITSE KIUSATA, VAAN YKSI KIUSAAJA RIITTÄÄ
NIITÄ KIUSAAJIA RIITTÄÄ MONEEN PAIKKAAN!

Lopeta huutaminen ja hae mielenterveydellistä apua

Hyvä  aloitus  kisaamiseen.  Siitä  se  lähtee.

Vierailija
226/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeva on hottis, ei ihme että kateellisen katkerat tantat kiusaa

Vaikuttaa asiallisesta ja empaattiselta. Niitä piirteitä, jotka joutuvat helpommin kiusatuksi. Narsistien uhriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun pitää käyttää termiä esihenkilö kun ei uskalleta sanoa oliko kyseessä esinaisoletettu.

Vierailija
228/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamista esiintyy varmaan lähes jokaisella työpaikalla ainakin Suomessa. Ja yleensä se tapahtuu selän takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää vähäjärkiseltä

Vierailija
230/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kaunis nainen, tuo ulkonäkö herättää monissa kateutta. Jos on vielä fiksu ja kiva, niin siinä on monella tantalla sietämätön olo.

Tai sitten olettaa että kauneudellaan saa kaikki virheet anteeksi ja muut tekemään työt puolestaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kiusattu nuorena monessa paikassa, mutta kas kummaa vanhana ei enää kiusata.

Olin nuorena kaunis, nopea ja ahkera (en tosin sitä itse ymmärtänyt). Vanhana en ole enää kaunis, enkä nopea, enkä enää suorita kaikkea täydellisesti.

On se vaan erikoista, miten nuorena sai tuta vanhojen naisten vihan, ja nyt rumana ja hitaana, ei enää sitä vihaa tarvitse koko ajan tuntea nahoissaan.

Se oli nuorena aika raskasta ja siinä meni ihan rikki. Teit niin tai näin, niin aina se oli väärin päin. Vaikka seisoit päälläsi, ja yritit ja yritit kaikkesi, he vaan vihasivat.

Nyt saa olla rauhassa, ja enää ei tarvitse itkeä joka päivä.

Kaikki ketkä sössöttää, ettei kukaan muka kiusaa ahkeraa ja tunnollista ihmistä, ja kiusatun omaa syytä on kaikki, voivat nuuhkia vattuaan. Ja vetää vatun päähänsä.

Mulla on sama juttu. Nuorempana olin lisäksi hiukan naiivi ja aina iloinen, kaikille kiltti ja ystävällinen. Se kai sitten ärsytti kiusaajiani? Nykyään kun on vanhempi ja on saanut ns. vähän luonnetta että näkee ihmisten läpi helpommin niin ei kiusata. 

Vierailija
232/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kiusattu nuorena monessa paikassa, mutta kas kummaa vanhana ei enää kiusata.

Olin nuorena kaunis, nopea ja ahkera (en tosin sitä itse ymmärtänyt). Vanhana en ole enää kaunis, enkä nopea, enkä enää suorita kaikkea täydellisesti.

On se vaan erikoista, miten nuorena sai tuta vanhojen naisten vihan, ja nyt rumana ja hitaana, ei enää sitä vihaa tarvitse koko ajan tuntea nahoissaan.

Se oli nuorena aika raskasta ja siinä meni ihan rikki. Teit niin tai näin, niin aina se oli väärin päin. Vaikka seisoit päälläsi, ja yritit ja yritit kaikkesi, he vaan vihasivat.

Nyt saa olla rauhassa, ja enää ei tarvitse itkeä joka päivä.

Kaikki ketkä sössöttää, ettei kukaan muka kiusaa ahkeraa ja tunnollista ihmistä, ja kiusatun omaa syytä on kaikki, voivat nuuhkia vattuaan. Ja vetää vatun päähänsä.

Ei  kai  kiusaajat  sitä  katso  millainen  työntekijä  toinen  on, jos  tarkoitus  on  jotenkin  kampittaa  tai  saada  pahaa  mieltä  aikaiseksi.  Siihen  on  muu  arviointi. Henkilökemiaa  tms.  ne  tilanteet  on useimmiten.  Vaikea  sanoa,   kun  ei  tuossa ollut esimerkkejä  mikä  on  koettu  kiusaamiseksi ja  miten  sen  voisi todentaa.. Hoitoalalla kaveripiirit  voi  pitää  huolen  että  "joka  paikassa kiusataan".  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas kaunis nainen, tuo ulkonäkö herättää monissa kateutta. Jos on vielä fiksu ja kiva, niin siinä on monella tantalla sietämätön olo.

Tai sitten olettaa että kauneudellaan saa kaikki virheet anteeksi ja muut tekemään työt puolestaan

Jospa syy sitten siinä, että henkilö ilmeisesti neuroepätyypillinen. Herkempi kaikkeen ärsykkeisiin?

Vierailija
234/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkakiusaaminen on ihan normaalia. Kiusataan jos naama ei kelpaa tai ettei työntekijä ole saanut olla valitsemassa uutta henkilöä. Tapahtuu sekä yksityisillä sekä kunnissa

Niin tapahtuu. Itse en välitä työkavereista, enkä halua olla heidän kanssa tekemisissä kuin työasioissa ja silloinkin viileän kohteliaasti. Jonkun Mirkun seläntakana supinat ei kiinnostele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/314 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkakiusaaminen on ihan normaalia. Kiusataan jos naama ei kelpaa tai ettei työntekijä ole saanut olla valitsemassa uutta henkilöä. Tapahtuu sekä yksityisillä sekä kunnissa

Niin tapahtuu. Itse en välitä työkavereista, enkä halua olla heidän kanssa tekemisissä kuin työasioissa ja silloinkin viileän kohteliaasti. Jonkun Mirkun seläntakana supinat ei kiinnostele.

Sä oot kova

Vierailija
236/314 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on aina väärin. Ihan sama, kuka kiusaa.

Vierailija
237/314 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehistä kusipäät osaavat kyllä rekrytoinnissa nähdä potentiaalisen uhrin ja jos haluavat sellaisen, saa työpaikan. Hänen kannattaa alkaa olla todella tarkka työhaastatteluissa. 

 

Tuosta sosiopaatista. On Suomessakin monta narsistia ja psykopaattia terapeutteina ja psykiatreina. Yksikin julkisesti "kehuu", miten voi tukea vaikeimpia tapauksia, joiden kokemukset noin kauheita, että normaalin terapeutin psyyke ei kestä. 

 

Ja kyllä. On ihan yleistä, että joidenkin onni, tyytyväisyys ja menestys ärsyttää toisia aggressioon ja sabotaasiin asti, vaikka kohde ei olisi mitenkään tehnyt mitään. 

Vierailija
238/314 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kaunis nainen, tuo ulkonäkö herättää monissa kateutta. Jos on vielä fiksu ja kiva, niin siinä on monella tantalla sietämätön olo.

Yleensä kauniita ihmisiä kohdellaan paremmin. Ihan tutkimustenkin mukaan.

Vierailija
239/314 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas kaunis nainen, tuo ulkonäkö herättää monissa kateutta. Jos on vielä fiksu ja kiva, niin siinä on monella tantalla sietämätön olo.

Yleensä kauniita ihmisiä kohdellaan paremmin. Ihan tutkimustenkin mukaan.

Yleensä sivistyneet ihmiset eivät kiusaa vaan juntit, joilla ei ole käytöstapoja

Vierailija
240/314 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on kiusattu nuorena monessa paikassa, mutta kas kummaa vanhana ei enää kiusata.

Olin nuorena kaunis, nopea ja ahkera (en tosin sitä itse ymmärtänyt). Vanhana en ole enää kaunis, enkä nopea, enkä enää suorita kaikkea täydellisesti.

On se vaan erikoista, miten nuorena sai tuta vanhojen naisten vihan, ja nyt rumana ja hitaana, ei enää sitä vihaa tarvitse koko ajan tuntea nahoissaan.

Se oli nuorena aika raskasta ja siinä meni ihan rikki. Teit niin tai näin, niin aina se oli väärin päin. Vaikka seisoit päälläsi, ja yritit ja yritit kaikkesi, he vaan vihasivat.

Nyt saa olla rauhassa, ja enää ei tarvitse itkeä joka päivä.

Kaikki ketkä sössöttää, ettei kukaan muka kiusaa ahkeraa ja tunnollista ihmistä, ja kiusatun omaa syytä on kaikki, voivat nuuhkia vattuaan. Ja vetää vatun päähänsä.

Ei  kai  kiusaajat  sitä  katso  millainen  työntekijä  toinen  on, jos  tarkoitus  on  jotenkin  kampittaa  tai  saada  pahaa  mieltä  aikaiseksi.  Siihen  on  muu  arviointi. Henkilökemiaa  tms.  ne  tilanteet  on useimmiten.  Vaikea  sanoa,   kun  ei  tuossa ollut esimerkkejä  mikä  on  koettu  kiusaamiseksi ja  miten  sen  voisi todentaa.. Hoitoalalla kaveripiirit  voi  pitää  huolen  että  "joka  paikassa kiusataan".  

Botokseja pidetään bimboina, vaikkei oliskaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi