Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bussikuski retuutti ja löi asiakasta

Vierailija
29.05.2026 |

Bussiyritys selvittää asiaa. Mistä lähtien bussiyritykset on hoitaneet poliisin hommia?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5ef98ba4-5465-44bf-8a2e-7f2c1cf833cd

Kommentit (408)

Vierailija
281/408 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on vissiin sellanen harhaluulo että he voivat perseillä tässä maailmassa aivan miten lystäävät.

Vierailija
282/408 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussikuskit joutuvat melkein joka päivä tuollaisen teon uhreiksi.

Nuori on tässä ainoa uhri. Häneen kohdistettu järkyttäviä asioita.

Järjestysmies/kuljettaja poisti häiritsemästä ja kohta alkoi potkiminen. Tämäkö oli niin järkyttävää? Järkytyit rikollisen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/408 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei provosoinut potkuun vaan talutti vaan bussista ulos, olisi kiva tietää että vastustiko bussista poistumista? 

Vierailija
284/408 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei provosoinut potkuun vaan talutti vaan bussista ulos, olisi kiva tietää että vastustiko bussista poistumista? 

No mitäs luulet? Kuski pysäytti auton vaan muuten ja tuli puhumaan kivoja tyllerölle?

Vierailija
285/408 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olisin vetänyt tuota muijaa karatepotkuilla päähän , muija oli itse riidanhaastaja.

Kuulostat väkivaltaiselta? Tulkitset täysin väärin tilanteet.

No katso se vaikka hidsastettuna kumpi ui iholle se on akka.

Vierailija
286/408 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija taka penkille ja kulli suuhun oppii olemaan.

Vierailija
287/408 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tytöllä on kyllä joku ongelma.

Muistan kuinka mummo puuttui mun kasvatukseen kun oma tytär oli kolme - viisivuotias. Annoin periksi ja en jaksanut huutoa. Olin että nyt lähdetään kaupasta pois kun alkoi huut että hän haluaa mitä nyt halusikaan. Niin mummoni totesi että et anna periksi tai se huutaa aina ja saa asiat periksi huutamalla. Vanhan kansan viisaus oli että huudatettiin lapsi prismassa ja ei ostettu mitä vaati. "kyllä hän vielä väsyy ja oppii ettei huutamalla saa asioita periksi". Olin aina vienyt lapset pois kaupasta ja milloin mistäkin. Lapset meinasi oppia kontrolloimaan elämää huutamalla ja pilaamalla kauppareissut ja bussimatkat huutmalla. Kerran huusi täysiä 44 min ostosten alusta kotimatkalle asti ja oli nukahtanut istuimeen. Naama punaisena heräsi rauhallisena. Mummo totesi että meitin suvussa on poikkeuksellisen sisukkaita ja voimakastahtoisia geenejä. 

Voin kompata täysin mummovainaata. Hän opetti miten toimitaan jos lapsi on päättäväinen ja kova osoittamaan mieltään. Nyt useita oman lajinsa kultamitaleita voittaneena hän ratkaisee voimakkaalla tahdollaan asiat tekemällä, eikä huutamalla. Monesti bussissa matalla Turun mummolasta takaisin Pasilaan lapsi huuti koko matkan ja monet matkustajat alkoi valittaa. Niin minä istahdin näiden valittajien viereen ja tartuin kädellä heidän kädestä aika napakasti mutta ystävällisin elein ja katsahdin silmiin. 

Sitten kerroin meidän mummon kasvatusmetodista. Koko kyllä kasvattaa ja koko Suomi. 

Huutoa on kestettävä, kun lapsi on pieni. Muuten se huutaa aikuisena ja näyttää ihan kakaralta koko maailmalla. Minä huusin lapsena ja niin huutaa monet muutkin suomalaiset lapset. Se kertoo kovasta päättäväisyydestä ja sisusta, jos lapsi huutaa eikä hiljene. 

Ainoa lääke on olla antamatta periksi ja kestää huuto sisukkaasti. 

Niin lapsi oppii ettei huutaminen auta. 

Vähän veikkaan että tämä nainen on saanut periksi lapsuudessaan kaiken ja kärsii nyt siitä huutamalla. Nykyään kun koko kylä kasvattaa ihmisiä, niin aletaan valittaa että vie se lapsi pois kaupasta huutamasta ja vie se pois. Miten se lapsi sitten oppii koskaan muuta kuin että huutamalla saa asioita perille ja provosoitua muita.

Tästä lähtien kun olette kuulleet mummoni kasvatusmetodit, niin pidätte itse pään sisukkaasti kiinni ja ette huomioi sitä huutavaa pientä lasta. Antaa sen väsyttää itsensä ja mitään tikkareita tai herkkuja niille ei ostella palkinnoksi huutamisesta. Etenkään älylaitteita ei anneta käsiin vaan annetaan huutaa koko kurkun täydeltä. Kovimmat kykenee kirkumaan yli 20min putkeen. Se kertoo enemmän aikuisesti miten sisukkaita he ovat. Moni ei nykyään kestä lapsen huutoa. Resilienssi on niin heikko. Eivät ole tuota videon naista parempia sinällään, vaikka muuten osaisivat käyttäytyä. 

Vierailija
288/408 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo roikkumahainen riipputissi muka teini?! Näyttää väh. 40-vuotiaalta kropan perusteella. Huh huh.

Hyvä kuljettaja, teit ihan oikein! Naurettava eukko, kuljettaja tuskin hipaisi kädellä naamaa ja kauhea ulina päälle. Mikä nautinto nähdä kun elähtäneen näköinen tiktok-haastevosu saa vähän palautetta. Olisi kiitollinen että kuljettaja hillitsi itsensä noinkin hyvin, itse olisin varmaan ladannut vähän enemmän painoa läimäisyyn.

Vierailija
289/408 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen kuvio on toistunut palstalla ja somessa monta kertaa. Nuori nainen perseilee ja mies laittaa ruotuun. Ja seurauksena sata naista ulisee: "Toi on niiiin väärin!"

Vierailija
290/408 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisjunassa matkustaa välillä sellainen kovaääninen keski-ikäinen akka. Ylipainoinen, koko ajan sellainen show päällä ja on yksinkertaisesti häiritsevä ja herättää vaivautunutta myötähäpeää. Näen tämän tulevaisuuden helposti.

Vierailija
291/408 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuski on loman tarpeessa. Ja on sellanen ammatti että itse en tekisi päiväääkään tuota duunia menettämättä hermojani. Nistejä ja juoppoja saa paimentaa kaiket päivät ja edes lapsille ei nykyään käytöstapoja opeteta. 

Vierailija
292/408 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo bussikuski ulkkis. Hienoa kun tekee rehellistä työtä ja on veronmaksaja.

Ihan suomalainen kuuskymppinen ukko

Vierailija
293/408 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuski on loman tarpeessa. Ja on sellanen ammatti että itse en tekisi päiväääkään tuota duunia menettämättä hermojani. Nistejä ja juoppoja saa paimentaa kaiket päivät ja edes lapsille ei nykyään käytöstapoja opeteta. 

Tuo ajaa pikkubussia maaseutulinjalla Liedossa. Asiakkaina etupäässä alakoululaiset ja vanhukset. Nyt poikkeuksellisesti koulun päätöspäivänä oli myös yläkoululaisia. 

Vierailija
294/408 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näit kammotuksii on bussikuskeina Turun seudulla,  Hyi helv!

Entä kammoasiakkaita? Taitaa löytyä loputtomasti, tässä oli yksi esimerkki!

Vierailija
295/408 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, minä potkisin perseelle jokaista riehujaa.

Vierailija
296/408 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuollaista riehuvaa vajaaälyistä teiniä kutsua asiakkaaksi?

Vierailija
297/408 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat saavat kyllä uraansa jatkaa, mä en edes matkusta bussilla jos ei ole pakko. Iljettävä tapa liikkua. 

Vierailija
298/408 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vaan pysähdy joka pysäkille ja pidä pysähdyksissä ovia auki oikein pitkään. Luulis että kanssamatkustajia kun alkaa matkanteon hidastamimen tarpeeksi harmittamaan, sanoisivat itse rämpyttäjälle jotakin. Mitä sillä on kuskille väliä. Mä kuskina pysähtelisin oikein antaumuksella kaikessa rauhassa. Aikataulut kusisi. Voivoi

Luuletko että vihan kohde ei olisi kuski itse? En ymmärrä nykyaikaa kun per sei ly on sallitumpaa kuin sen lopettaminen kurilla. 

Vierailija
299/408 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei vaan pysähdy joka pysäkille ja pidä pysähdyksissä ovia auki oikein pitkään. Luulis että kanssamatkustajia kun alkaa matkanteon hidastamimen tarpeeksi harmittamaan, sanoisivat itse rämpyttäjälle jotakin. Mitä sillä on kuskille väliä. Mä kuskina pysähtelisin oikein antaumuksella kaikessa rauhassa. Aikataulut kusisi. Voivoi

Luuletko että vihan kohde ei olisi kuski itse? En ymmärrä nykyaikaa kun per sei ly on sallitumpaa kuin sen lopettaminen kurilla. 

Voiko tunnetiloja lopettaa kurilla tai ulkopuolisen kautta näpsäyttämällä?

Voiko tunnetiloja edes säädellä itse omalla ajatuksen voimalla?

Ei nähtävästi ole mahdollista ainakaan nopeassa ajassa. Ehkä psykoterapeutilla mutta siinä menee monta istuntoa ja useita tunteja aikaa. Eli viikkoja.

Ei oikein kuulosta ihan järkevältä tieteen nimissä tuo sinun uskosi että kuri tai väkivalta muuttaisi etenkin pelästyneen, loukatun, suuttuneen ja surullisen ihmisen olotilaa hyväksi.

Vierailija
300/408 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat saavat kyllä uraansa jatkaa, mä en edes matkusta bussilla jos ei ole pakko. Iljettävä tapa liikkua. 

Sama. Palkkataso on niin matala että en ala menemään töihin bussilla. Haluan palkan millä saa auton ja polttoaineet sekä jää rahaa säästöön työnteosta. 

Noin muuten valitsen työttömyyden sitten, jos aikuiselle ei tarjota parempaa, niin ei oteta mitään, edes bussikorttia. Vastenmielistä.