Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä setä- tai tätitapoja sinulle tullut keski-iässä?

Vierailija
28.05.2026 |

Käytän pitkää kenkälusikkaa, villaa talvella ja imuroidessa sängyn alta pitää olla kropan alla pehmukkeet. Polvilla noustaan ylös pehmukkeen päällä. Toisaalta pitää olla viilentäviä t-paitoja vaihdevuosissa ja nastakengät. Miten siellä?

Kommentit (557)

Vierailija
461/557 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on tullut selostaja!

"Katoppa tässä ois nyt tällaisia ja sitten olis näitä. Mutta mitäs tuolla onkaan? Hei näähän on kivoja! Mites täällä nyt toimitaan sitten? Tuonne varmaan pitää nyt mennä. Mitähän nää ihmiset nyt aikoo? Jaajaa, tuollainen ratkaisu sitten laitettu tähän."

Oi luoja, myös musta! Luulin juonentamisen olevan ammattiin liittyvää, mutta eivät nuoret työkaverit samalla tavoin posmota itsekseen kaappeihin, se tulee näköjään vasta iän myötä. Ei olla ainoita.

Vierailija
462/557 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liittynyt taloyhtiön hallitukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/557 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässytän lapsille enkä puhu normaalisti. Kerron kummitusjuttuja ja muita tarinoita. Mutta onko ne hyviä vai huonoja ominaisuuksia?

Vierailija
464/557 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkahommissa ollessa menen työpäivän jälkeen suihkuun, soitan vaimolle ja menen nukkumaan. Ei ollenkaan baari-iltaa ja vierasta pillua. 

Vierailija
465/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossut on huomattavasti kivemmat kuin kylmä lattia. 

Vierailija
466/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen ystäväni kanssa pihakasvien kasvatuksesta. Ennen ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
467/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liittynyt taloyhtiön hallitukseen

Tämä on paha:))

Vierailija
468/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jumiutunut iänikuiseen polkkatukkaan. Aina päätän kasvattaa sitä ja vaihtaa mallia, mutta todellisuudessa löydän muutaman viikon välein itseni kampaajalta pyytämässä polkkatukkaa. 

Vierailija
469/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona käyminen vähenee, tai jos käy niin ihan viimeistääm puolilta öin pitää olla kotona. Toisaalta takkatuli ja nordic noir dekkari kuulostaa pääsääntöisesti paremmalta idealta. Moottoripyörä vaihtui ajoasennoltaan pystympään. Ei enää ajeta pitkäkeulaista. Aloin välittää miltä piha näyttää, en oikeastaan muiden vuoksi vaan itseni. Musiikkimieltymyksiin ei ole vaikuttanut, motörhead ja acdc soi vieläkin. Ne on varmasti omille lapsille dinosauruksia. Olen 39

Vierailija
470/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kyllä ollut lämmintä viime aikoina, mut saishan tuo välillä sataa.. 

Tunnistan tästä niiin itseni🤣

Vierailija
471/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nypin satunnaisesti rikkaruohoja.

Minä alati piteneviä nenäkarvoja :D

Vierailija
472/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinpuhelu on lisääntynyt. 

Vierailija
473/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan mopojen pärinää, huudatusta ja muuta joutavaa mölinää ympäristössä. Ja sitä nuorten finninaamojen syljeskelyä kun kulkevat laumassa kuin sonnit.

Vierailija
474/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän villasukkia aina kun olen kotona, kesät talvet 

Minä olen tehnyt näin jo alle kolmekymppisestä

Vierailija
475/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain henkilökohtaista ihmisasiakaspalvelua. 

Vierailija
476/557 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon iltapäivisin mielellään kahvia kahvilassa. Muistutan perheellisiä työkavereita lempeästi siitä, että minullakin on lapsia, vaikka ovatkin jo aikuisia (eli olen loppujen lopuksi äiti, jopa nainen).

Viime vuosina olen huomannut kunnioittavan etäisyydenpidon uusilta työkavereilta, kunnes huomaavat, että olen vanhuudestani huolimatta ihan ok.

Töissä voin keskittyä asiaan, ei tarvitse flirttailla niin paljon.

Heeh! Älähän sano! Viikko sitten eräs ex-työkaveri, 15 vuotta nuorempi kuin minä, laittoi kiihkeän meseviestin, että seksiä pitäisi saada :)

Nyt se tyyppi on kaivanut vanhoja kuviani fb:ssa ja tykkäilee niitä. Yäk!

Olen tukevasti naimisissa, eikä mitään tekemistä ikinä hemmon kanssa.

Huvinsa kullakin!

Vierailija
477/557 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta matkustaa oikeastaan minnekään, eikä ainakaan ulkomaille, koska se tietäisi eroa omasta sängystä, kahvinkeittimestä, vessasta ja suomalaisesta hanavedestä.

Minä puolestaan olen alkanut matkustelemaan nyt päälle neljäkymppisenä, kun siihen vihdoinkin on mahdollisuus. Myös erilaisia harrastuksia ja aktiviteetteja olen alkanut kokeilla rohkeammin kuin nuorena. Tätitapa kai sekin, että uskaltaa toteuttaa itseään. No puutarhanhoito, linnut, neulominen ja rauhalliset viikonloput ihan vain kotona ovat myös tulleet kuvioihin. 

Vierailija
478/557 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, jospa tästä lähtisi kaurapuuron keittoon ja sen jälkeen pihahommiin. Johan tässä on tullut pari tuntia löhöttyä sohvalla hörppien aamukahvia. 

Vierailija
479/557 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen joka ilta ajoissa nukkumaan ja herään aamuisin viimeistään kuudelta. Käytän myös ns mummokalsareita (maxit), koska ne pysyvät ylhäällä ja ovat niin mukavat käyttää. 😊 

Pidän myös sääpäiväkirjaa. N47 

Vierailija
480/557 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen osalta sanoisin, että se paukuttaa istuessaan koko ajan jalkoja. Reinot jalassa koko ajan kuuluu pauke. Eri tahtista ja tasatahtista jne. 

Katsoo telkkaria ajoittain suu auki. 

Diagnosoimaton ADHD?