Mitä setä- tai tätitapoja sinulle tullut keski-iässä?
Käytän pitkää kenkälusikkaa, villaa talvella ja imuroidessa sängyn alta pitää olla kropan alla pehmukkeet. Polvilla noustaan ylös pehmukkeen päällä. Toisaalta pitää olla viilentäviä t-paitoja vaihdevuosissa ja nastakengät. Miten siellä?
Kommentit (557)
Olen liittynyt taloyhtiön hallitukseen
Lässytän lapsille enkä puhu normaalisti. Kerron kummitusjuttuja ja muita tarinoita. Mutta onko ne hyviä vai huonoja ominaisuuksia?
Keikkahommissa ollessa menen työpäivän jälkeen suihkuun, soitan vaimolle ja menen nukkumaan. Ei ollenkaan baari-iltaa ja vierasta pillua.
Tossut on huomattavasti kivemmat kuin kylmä lattia.
Keskustelen ystäväni kanssa pihakasvien kasvatuksesta. Ennen ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen liittynyt taloyhtiön hallitukseen
Tämä on paha:))
Olen jumiutunut iänikuiseen polkkatukkaan. Aina päätän kasvattaa sitä ja vaihtaa mallia, mutta todellisuudessa löydän muutaman viikon välein itseni kampaajalta pyytämässä polkkatukkaa.
Ulkona käyminen vähenee, tai jos käy niin ihan viimeistääm puolilta öin pitää olla kotona. Toisaalta takkatuli ja nordic noir dekkari kuulostaa pääsääntöisesti paremmalta idealta. Moottoripyörä vaihtui ajoasennoltaan pystympään. Ei enää ajeta pitkäkeulaista. Aloin välittää miltä piha näyttää, en oikeastaan muiden vuoksi vaan itseni. Musiikkimieltymyksiin ei ole vaikuttanut, motörhead ja acdc soi vieläkin. Ne on varmasti omille lapsille dinosauruksia. Olen 39
Joo, on kyllä ollut lämmintä viime aikoina, mut saishan tuo välillä sataa..
Tunnistan tästä niiin itseni🤣
Vierailija kirjoitti:
Nypin satunnaisesti rikkaruohoja.
Minä alati piteneviä nenäkarvoja :D
Vihaan mopojen pärinää, huudatusta ja muuta joutavaa mölinää ympäristössä. Ja sitä nuorten finninaamojen syljeskelyä kun kulkevat laumassa kuin sonnit.
Vierailija kirjoitti:
Käytän villasukkia aina kun olen kotona, kesät talvet
Minä olen tehnyt näin jo alle kolmekymppisestä
Käytän vain henkilökohtaista ihmisasiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Juon iltapäivisin mielellään kahvia kahvilassa. Muistutan perheellisiä työkavereita lempeästi siitä, että minullakin on lapsia, vaikka ovatkin jo aikuisia (eli olen loppujen lopuksi äiti, jopa nainen).
Viime vuosina olen huomannut kunnioittavan etäisyydenpidon uusilta työkavereilta, kunnes huomaavat, että olen vanhuudestani huolimatta ihan ok.
Töissä voin keskittyä asiaan, ei tarvitse flirttailla niin paljon.
Heeh! Älähän sano! Viikko sitten eräs ex-työkaveri, 15 vuotta nuorempi kuin minä, laittoi kiihkeän meseviestin, että seksiä pitäisi saada :)
Nyt se tyyppi on kaivanut vanhoja kuviani fb:ssa ja tykkäilee niitä. Yäk!
Olen tukevasti naimisissa, eikä mitään tekemistä ikinä hemmon kanssa.
Huvinsa kullakin!
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta matkustaa oikeastaan minnekään, eikä ainakaan ulkomaille, koska se tietäisi eroa omasta sängystä, kahvinkeittimestä, vessasta ja suomalaisesta hanavedestä.
Minä puolestaan olen alkanut matkustelemaan nyt päälle neljäkymppisenä, kun siihen vihdoinkin on mahdollisuus. Myös erilaisia harrastuksia ja aktiviteetteja olen alkanut kokeilla rohkeammin kuin nuorena. Tätitapa kai sekin, että uskaltaa toteuttaa itseään. No puutarhanhoito, linnut, neulominen ja rauhalliset viikonloput ihan vain kotona ovat myös tulleet kuvioihin.
Jaahas, jospa tästä lähtisi kaurapuuron keittoon ja sen jälkeen pihahommiin. Johan tässä on tullut pari tuntia löhöttyä sohvalla hörppien aamukahvia.
Menen joka ilta ajoissa nukkumaan ja herään aamuisin viimeistään kuudelta. Käytän myös ns mummokalsareita (maxit), koska ne pysyvät ylhäällä ja ovat niin mukavat käyttää. 😊
Pidän myös sääpäiväkirjaa. N47
Vierailija kirjoitti:
Miehen osalta sanoisin, että se paukuttaa istuessaan koko ajan jalkoja. Reinot jalassa koko ajan kuuluu pauke. Eri tahtista ja tasatahtista jne.
Katsoo telkkaria ajoittain suu auki.
Diagnosoimaton ADHD?
Oi luoja, myös musta! Luulin juonentamisen olevan ammattiin liittyvää, mutta eivät nuoret työkaverit samalla tavoin posmota itsekseen kaappeihin, se tulee näköjään vasta iän myötä. Ei olla ainoita.