Allergiaan Duactia syövät, piristääkö?
Minä en ole varma olenko saanut energiaa auringosta ja lämmöstä vai onko tämä oikeasti piristävää. Tai lähinnä olen ollut viime päivinä todella tehokas ja saanut tehtyä monia hommia joita olen lykännyt ja lykännyt. Monesti haahuilen hommasta toiseen enkä saa oikein mitään aikaiseksi, ehkä yhden jutun päivässä, nyt olo on ollut todella jaksavainen eikä ole tullut roikuttua kännykällä niin paljoa tai lojuttua sohvalla ja sängyllä.. eli vaikea sanoa johtuuko lääkkeestä vai kesän saapumisesta.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sisältää muistaakseni pseudoefedriiniä eli lievä piriste. Voi aiheuttaa hyvin outoja unia oman kokemuksen perusteella. Tuota tulee itse käytettyä vain pakon edessä.
No tietynlainen pakko kai itsellänikin kun on tähän mennessä ainut joka auttaa siitepölyoireisiin eikä väsytä. On meinaan mahdoton olla esimerkiksi töissä jos meinaa nukahtaa tietokoneen ääreen niin että pää "tipahtaa". Ja ne apteekin ei-muka-väsytä allergialääkkeet joko väsyttää tai sitten ei väsytä eikä myöskään auta. Ja niin ei ole aiheuttanut outoja unia tai muitakaan sivuvaikutuksia. Tämä pirteä ja jaksavainen olo on vaan kiva plussa. Ap
Ei todellakaan. Käytin Duactia muutama vuosi sitten ja sitä napsiessa nukahdin monesti istualleni. Lopetin sattuneesta syystä aika pian.
Pelkästään se voi pitistää, että allergiaoireet poistuvat lääkityksellä. Väsymys ja vetämätön olo ovat hyvinkin tyypillisiä allergiaoirekirjossa.
Jep ja nostaa kyllä verenpaineen ripeästi myös.
Piristää ihan hulluna. Tänään kävin 3 kertaa juoksulenkillä. Siivosin koko lämpän kunnolla puhtaaksi. Vein myös matot ulos. Kuntopyörää poljin tunnin verran ja kohta olis tarkoitus nostaa puntteja tunnin verran ja sitten siivoan vaatekaappia.
Vierailija kirjoitti:
toimi minulla hyvänä unilääkkeenä
mutta siis piristävänä sitä pidetään yleisesti. Ei vaan toimi niin minulla...
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Käytin Duactia muutama vuosi sitten ja sitä napsiessa nukahdin monesti istualleni. Lopetin sattuneesta syystä aika pian.
Sama itselläni kun pilleri ehti sulaa niin olin välittömästi unessa. Tosin lääkäri sanoi, että toisia piristää ja toisia väsyttää.
Mulla vei ruokahalun. Köyhän naisen Ozembic.
Olen muutaman kerran syönyt viikon kuurin Duactia ja joka kerta olen tullut kipeäksi. Ei se mua ainakaan ole piristänyt. Normaalisti olen flunssassa ehkä kerran viidessä vuodessa. Never again.
Sisältää muistaakseni pseudoefedriiniä eli lievä piriste. Voi aiheuttaa hyvin outoja unia oman kokemuksen perusteella. Tuota tulee itse käytettyä vain pakon edessä.