Mitä setä- tai tätitapoja sinulle tullut keski-iässä?
Käytän pitkää kenkälusikkaa, villaa talvella ja imuroidessa sängyn alta pitää olla kropan alla pehmukkeet. Polvilla noustaan ylös pehmukkeen päällä. Toisaalta pitää olla viilentäviä t-paitoja vaihdevuosissa ja nastakengät. Miten siellä?
Kommentit (557)
herään jo neljältä,kun nuoremmat tulee baarista
Pari viikkoa sitten tuli 48v täyteen. Nettideittiprofiileissa pienensin alaikä- ja yläikärajoja, nyt etsin pääasiallisesti 21-34v lapsettomia sekä tatuoimattomia naisia. Jos suomesta ei löydy, haen aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Estoton seksielämä. Siinä ei haittaa haiseva helena ja lötisevä läski, kun meikäpoika alkaa peuhaamaan. Toista se oli nuorempana, sitä oli aivan liian kaino.
Sama täällä, monenmoista sutturaa on tässä vanhemmalla iällä tullut poljettua.
Nuorempana oli tiukemmat kriteerit.
T.Jamppa
Vierailija kirjoitti:
Estoton seksielämä. Siinä ei haittaa haiseva helena ja lötisevä läski, kun meikäpoika alkaa peuhaamaan. Toista se oli nuorempana, sitä oli aivan liian kaino.
Olisitko siis halunnut noin tehdä silloinkin?
Vierailija kirjoitti:
Ruokalistojen pitäisi löytyä fyysisenä. Jos on pelkkä QR koodi niin jatkan matkaa.
M33
Jaa te nuoretkaan ette aina jaksa sitä, että kaikki on sähköistä. Minä myös ohitan, jos joku normaali asia, kuten juurikin ruoka-annoksen ostaminen ravintolassa vaatii puhelimen käyttöä koodien skannailun tai sovellusten latailun muodossa. Tai yhtään missään muodossa; maksankin pankkikortilla tai käteisellä, en millään helvatan sovelluksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjailen roskakatoksessa naapurien väärin kierrätettyjä jätteitä
Päinvastoin. En jaksa välittää paskaakaan. Jos jokin ei siivoa jälkiään, miksi minun pitäisi hänen sotkunsa korjailla.
Kierrättämisessä ei ole mitään järkeä, jos osa p*rseilee ja ne loput ei jaksa välittää. Silloin kannattaisi heittää kaikki sekajätteeseen, jos on liian tyhmä tai laiska selvittääkseen, mikä kuuluu mihinkin laatikkoon.
No mut muitten paskat ei oo mun ongelma. Oon jo liian vanha setvimään niitä.
Ymmärrän, mutta toimimalla noin olet osa ongelmaa. Jos kierrätyslaatikoissa on jotain muuta kuin pitäisi, kaikki menee sekajätteeseen, koska on lajiteltu väärin.
Väärin. Minä en ole osa ongelmaa, koska osaan lajitella jätteen ja niin teenkin.
Ongelma ovat he, jotka eivät lajittele.
Käyn Vauva-foorumilla. Epäironisesti.
täytin juuri 40 ja nautin tästä rauhallisesta tätiytymisestä täysillä. katselen lintuja, virkkaan ja ulkoilen. kuuntelen radiota ja hoidan puutarhaa. se tosin on pääasiassa niittynä että mehiläisetkin saavat nauttia.
Olen alkanut menemään ovelle valittamaan, kun naapurin teinit juhlivat liian kovaäänisesti hiljaisuusajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan dementiaksi. 😆
Vierailija kirjoitti:
Saatan höpötellä ulkona tuntemattomien kanssa niitä näitä. Kaupassa kysyn myyjältä jos en heti löydä sitä mitä etsin. Ei olis tullu kuuloonkaan nuorempana.
Uusien äppien ja muiden kanssa mulla palaa päreet heti, jos ne ei omasta mielestä toimi loogisesti ja koodaaja on ollut "tyhmä". Taatusti lähimmäiset kuulee mikä äpissä on vikana ja miten äpin kuuluisi toimia.
Minun oli pakko kysyä nuorempanakin. Olisin lähtenyt tyhjin käsin joka kerta.
Katson silloin tällöin A-studiota.
NIMIMERKKI: EI SETÄYDY!
En välitä vähääkään, mitä muut minusta ja tavoistani ajattelee. Pyrin tosin elämään melko siivosti.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolestunut siitä, miten asepalvelustaan suorittavat näyttävät ihan lapsilta. Miten noille voidaan antaa aseita?
Vielä pahempaa on, että myös lääkärit ovat todella nuoria, ihan kuin peruskoululaisia. Usein lasken mielessäni, minkä ikäinen sen lääkärin täytyy olla. Enkä ole itse edes viittäkymmentä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjailen roskakatoksessa naapurien väärin kierrätettyjä jätteitä
Päinvastoin. En jaksa välittää paskaakaan. Jos jokin ei siivoa jälkiään, miksi minun pitäisi hänen sotkunsa korjailla.
Kierrättämisessä ei ole mitään järkeä, jos osa p*rseilee ja ne loput ei jaksa välittää. Silloin kannattaisi heittää kaikki sekajätteeseen, jos on liian tyhmä tai laiska selvittääkseen, mikä kuuluu mihinkin laatikkoon.
No mut muitten paskat ei oo mun ongelma. Oon jo liian vanha setvimään niitä.
Ymmärrän, mutta toimimalla noin olet osa ongelmaa. Jos kierrätyslaatikoissa on jotain muuta kuin pitäisi, kaikki menee sekajätteeseen, koska on lajiteltu väärin.
Väärin. Minä en ole osa ongelmaa, koska osaan lajitella jätteen ja niin teenkin.
Ongelma ovat he, jotka eivät lajittele.
Jos jaksoit lukea kaikki lainaukset, siellä oli eka, joka sanoi korjaavansa toisten lajittelumokia roskakatoksessa. Kauniisti tehty, koska silloin kierrätys toimii, vaikka jotkut ei osaakaan laittaa jätteitä oikeisiin laatikkoihin. Seuraava taas sanoi, ettei ala toisten jätteitä korjailemaan, joten hänelle on ok, että siellä laatikoissa on myös sinne kuulumatonta jätettä. Silloin häntä ei haittaa riittävästi se, ettei kierrätys onnistu optimaalisesti.
Eihän nyt kukaan ala bioroskiksia pohjia myöten kaivaa, mutta jos näkee vaikka yhden sekajätepussin kartonkilaatikossa, niin kai sen nyt voi heittää sinne sekajätteeseen, kun on aika pieni vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan dementiaksi. 😆
Höpsis, eikä kutsuta. Ei vain enää välitä niin paljon siitä, että seksin pitäisi olla niin upeaa ja esteettistä kauniine vartaloineen ym.
Menen nukkumaan 10. uutisten jälkeen. En edes halua valvoa pitempään. Herään viikonloppuisinkin 7. Välttelen alkoholia, koska se vaikuttaa yöuniin ja biletys tms on jäänyt vähemmälle. Mieluummin jään kotiin miehen kainaloon. Ostan myös laadukkaampia vaatteita ja suosin suomalaista, kun pystyn.
Merinovillaista hupparia ja villapohjasukkia on tullut käytettyä, nuorempana en niitä käyttänyt.
Menen nukkumaan arkisin 20.00 ja viikonloppuisin 22.00. Myöhään on vaikea nukkua, kun työt alkaa niin aikaisin. Rytmistä ei auta poiketa.