Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä setä- tai tätitapoja sinulle tullut keski-iässä?

Vierailija
28.05.2026 |

Käytän pitkää kenkälusikkaa, villaa talvella ja imuroidessa sängyn alta pitää olla kropan alla pehmukkeet. Polvilla noustaan ylös pehmukkeen päällä. Toisaalta pitää olla viilentäviä t-paitoja vaihdevuosissa ja nastakengät. Miten siellä?

Kommentit (557)

Vierailija
301/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkälusikkaa käytän minäkin, tosi kätevä. Samoin kenkien pitää ensisijaisesti olla mukavat, korkeat korot eivät yleensä ole. 

Saatan kysellä ylioppilaaksi valmistuvilta nuorilta tulevaisuudensuunnitelmia, on joidenkin mukaan kuulemma tätitapa, eikä saisi kysellä. 

Vierailija
302/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut arvostamaan nukkumista.

Sama. Muutin pysyvästi toiseen huoneeseen nukkumaan, koska mieheni kuorsaa ja vie kääntyillessään liikaa tilaa sängystä. Setä- ja tätitapa kummallakin siis. Nuorempana nukuttiin yhdessä ilman ongelmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan paikallislehdestä, milloin järjestetään opastettuja hautausmaakierroksia tai keskustelutilaisuuksia kaava-asioista ja osallistun niihin. Myös kauppojen synttärikakkukahveet kiinnostaa, ja niissä täytyy olla ajoissa paikalla että saa kakkua tuoreeltaan. Ympyröin sanomalehdestä ohjelmat, jotka aiot katsoa ja myös tarjoukset, jotka aion ostaa. Tämä on aamuisin tärkeä toimi.

Koska olen työtön, voin elää kuin eläkeläinen.

Vierailija
304/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komennan muiden lapsia.

Sama. Juuri huomasin ruokakaupassa komentavani irtokarkkeja ostavia lapsia kun pudottelivat huolimattomuuttaan muutaman karkin. Kotimatkalla tuli kyllä mieleen, että oliko tarpeen.

Vierailija
305/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellit, nuorena reissattiin vaikka missä ja pystyi yöpymään missä tahansa loukossa. Nyt viimeiset 10 vuotta tutkinut hotellin tiedot tarkasti ennen valintaa. Pitää olla kunnon sängyt ja tyynyt. Kiinnitän huomiota siihenkin, onko hotellia arvosteltu metelistä. En pysty nukahtamaan uudestaan kovin helposti, jos herään aamuyön puolella. Ulkomailla hotelli ei saa olla rinteessä siten, että pitäisi pitkiä portaita kulkea. Kunto kyllä kestää portaat mutta pää ei. Kaikkein tätimäisin hotellin valinta oli juuri vastikään kun oltiin pari yötä Tampereella. Soitin hotelliin etukäteen ja pyysin hiljaista sijaintia (keskustassa). Mieheni pyöritteli päätään, että tähänkö pisteeseen ollaan tultu.

Vierailija
306/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson pitkään jos asiakaspalvelija sinuttelee minua. En tykkää siitä yhtään. Haluan teitittelyä ja rouvittelua. Olen sen tässä iässä jo ansainnut.

Jaa. Minua ei tarvitse rouvitella eikä teititellä, olen viisikymppinen. Sen sijaan näin punaista kun liittymän myyjäpoika kysyi: Mikä liittymä sulla on? Haluisit sä halvemman tarjouksen?

Mitä ihmeen kieltä tuo on. Aloittaa keskustelu noin? 

Vierailija
307/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komennan muiden lapsia.

Sama. Juuri huomasin ruokakaupassa komentavani irtokarkkeja ostavia lapsia kun pudottelivat huolimattomuuttaan muutaman karkin. Kotimatkalla tuli kyllä mieleen, että oliko tarpeen.

Ihan hyvä että sanoit. Olen itsekin huomannut, että vaikka asiasta sanon, helposti ajattelen etten olisi saanut huomauttaa. Se on tätä nykyajan vapausajattelun tartuntaa, että jokainen huolehtii omista asioistaan ja muiden tekemisiin ei saa puuttua. Minusta on parempi, että lapsille sanotaan (nätisti), koska vanhemmat ei nykyään välttämättä ohjaa ja opasta ollenkaan.

Vierailija
308/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtaan himoiten mustia miehiä ja kuvittelen isoja kullejaan työntymässä...

Vierailija
309/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan käydä vaatekaupoissa, ja jos joskus menen, en osta mitään. 

Vierailija
310/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutippa  puskee munan päähän kun seuraan naapurin isotissistä leskeä.....

setämies puppa

Vierailija
311/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahtaan himoiten mustia miehiä ja kuvittelen isoja kullejaan työntymässä...

Anukseeni...

t. pekka ja siltsu

Vierailija
312/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan kaikesta ja vihaan kaikkia. 50-v. 

Vierailija
313/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukevien rintaliivien hankkiminen. Kuppikoko kasvanut hormonimyrskyjen takia jo ennestään isoista rinnoista vielä isommiksi, aiheuttaa päänsärkyä ja niska/hartiakipuja jatkuvasti.

Korkea aika mennä pienennysleikkaukseen.

Vierailija
314/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muna ei seiso kuten nuorena.

mutta seisooko penis?

Vierailija
315/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat täti tavat?  Onko niitä erilaisia tapoja, mies tavat naistavat, nuorisotavat ym serkkutavat, kummitavat?? Elän mun tavoilla.

Jos tarviit kirkasta valoa tai suurennuslasia pieneen tekstiin, se voi olla tätisetätapa.

sain silmälasit ekaluokalla, olenko ollut jo silloin setä?

Vierailija
316/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komennan muiden lapsia.

ihan oikein teit, seuraavalla kerralla ympäri korvia nulikoille.

börje

Vierailija
317/557 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukevien rintaliivien hankkiminen. Kuppikoko kasvanut hormonimyrskyjen takia jo ennestään isoista rinnoista vielä isommiksi, aiheuttaa päänsärkyä ja niska/hartiakipuja jatkuvasti.

Korkea aika mennä pienennysleikkaukseen.

Ei vaan annat ukkos nukkua lämpöisesti tissies välissä.

Vierailija
318/557 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään ennen seitsemää ( ja kymmeneltä nukkumaan).

Sähän unikeko olet! Itse meen 22 nukkumaan mut  herään vasta 4.30 tienoilla. 

Vierailija
319/557 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta enää ukon tuppikullin imutus. 

Vierailija
320/557 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan nykymusiikkia. Se kuulostaa täysin sieluttomalta.