Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauri Ojala laittoi käsitteen "iskävitsit" aivan uudelle tasolle

Vierailija
28.05.2026 |

Miekkonenhan on vitsi itse.
Joo kyllä joskus oman isäni humoristiset lohkaisut saivat nolostumaan, mutta eivät ne olleet mitään tähän verrattuna. Siis oikeastiko tämä uuspelle on laittanut viimeiset 10 vuotta elämästään yhdestä joululaulusta ja yhdestä virrestä valittamiseen?!
Toivon todella, että Laurikki Ojalan lapsilla on (jo) eri sukunimi kuin sarjavalittaja-isukillaan.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nää"Lauri Ojalat" itse/lapsensa olla menemättä kevät-ja joulujuhliin kun tietää tasan tarkkaan,mitä siellä lauletaan??

Ei menis elämä ohi jatkuvan natinan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla