Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauri Ojala laittoi käsitteen "iskävitsit" aivan uudelle tasolle

Vierailija
28.05.2026 |

Miekkonenhan on vitsi itse.
Joo kyllä joskus oman isäni humoristiset lohkaisut saivat nolostumaan, mutta eivät ne olleet mitään tähän verrattuna. Siis oikeastiko tämä uuspelle on laittanut viimeiset 10 vuotta elämästään yhdestä joululaulusta ja yhdestä virrestä valittamiseen?!
Toivon todella, että Laurikki Ojalan lapsilla on (jo) eri sukunimi kuin sarjavalittaja-isukillaan.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kun persut tukevat Ruotsista tuotua kulttuuria Suomessa.  Vaadin että suvivirsi lauletaan nyt alkuperäisillä sanoilla.

Suvivirsi osoitti sen taas. Vasemmistossa on suuri osa katkeria nillittäjiä. 

Jep. Mitään muuta ne ei osaa. 

Vierailija
62/101 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Käy lähinnä sääliksi, aikuisena miehenä elämä yhä vinksallaan omien käsittelemättömien traumojen takia. Traumojen joiden takia ei ole mitään syytä kieltää suvivirttä koulujen päättäreissä."

 

Minua säälittää lähinnä että kommentoit asiaa josta et tiedä edes perusasioita. Kyse ei ole Suvivirren kieltämisestä vaan siitä että koulun pitää etukäteen tiedottaa että se Suvivirsi kuuluu kevätjuhlan ohjelmaan.

No ei tarvi 😂 Ei tarvitse olla niin herkkis. Noloa tolta isukilta. Cringe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusattu rääpäle, miten kukaan voi olla tuollaisen niljakkeen kanssa.

Ai sä olet näitä, joiden mielestä kiusaaminen on kiusatun oma vika. 

Vierailija
64/101 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen venkulamato. Siis käyttää  omia lapsiaan lyömäaseena tässä riidanhaastamisessa.

Vierailija
65/101 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin elämä käy kateeksi, jos tällaiset hömpätpömpät ovat hänelle "ongelmia". Taitaa tosin Laurilla olla joku ihan muu ongelmana kuin virret...nolo mies.

Vierailija
66/101 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näen Laurin niin suvivirsi kajahtaa. Tallensin sen jo kännyyni

Virren uudeksi nimeksi Lauri Ojalan painajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/101 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No juurikin nämä sarjavalittajat pitäisi laittaa tässä maassa ruotuun. Miettikää sitä Tampereenkin sarjavalittajaa. Kuinka paljon yhteiskunnan rahaa on käytetty yhden ihmisen tekemiin hupivalituksiin. Ja yritysten laajenemiset on jäissä, ja ihmiset ei pääse rakentamaan kotejaan."

 

Tosin tämä valittaja oli oikeassa. Koulu oli toiminut väärin ja kaupungin omien ohjeistuksen vastaisesti. Eikä ollut korjannut toimiaan vaikka asiasta oli huomautettu useita kertoja.

Lässytystä lässytystä Lauri, vaihda levyä jo.

Vierailija
68/101 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen venkulamato. Siis käyttää  omia lapsiaan lyömäaseena tässä riidanhaastamisessa.

Ja rahanhimossaan.  T. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/101 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Ojala = Suvivirsi armon vuonna 2026. 

Vierailija
70/101 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää mies mielisairas?

 

 

 

Lapsensa häpeävät:

 

 

 

Kouluikänsä

 

 

 

Loppuelämänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/101 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Espoolaiset vankilaan. 

Nyt heti. 

Ai on jo, ei sitten. 

Vierailija
72/101 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa nimensä Lauraksi, tuollainen neiti kun on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/101 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää mies mielisairas?

 

 

 

Lapsensa häpeävät:

 

 

 

Kouluikänsä

 

 

 

Loppuelämänsä

On mikään ei enää auta tuohon.

Vierailija
74/101 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahjo, ei tepsi mikään hoito tai lääke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/101 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaa nimensä Lauraksi, tuollainen neiti kun on.

Miehen kutsuminen neidiksi on naisten pilkkaamista.

Vierailija
76/101 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näen Laurin niin suvivirsi kajahtaa. Tallensin sen jo kännyyni

Loistava idea. Eikö tässä olisi jo kansanliikkeen paikka, laitetaan kännyyn suvivirsi Rydmanin laulamana soittoääneksi, oltiinpa sitten ateisteja tai jonkin sortin uskovaisia. Hyvä syy yhdessä puolustaa avarakatseisuutta ja vastustaa turhaa nipottamista. Lauri saa sitten kiittää itseään, kun kaikkialla raikuu suvivirsi.

Vierailija
77/101 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaa nimensä Lauraksi, tuollainen neiti kun on.

Miehen kutsuminen neidiksi on naisten pilkkaamista.

Totta, nykypäivän versio on eunukki. 

Vierailija
78/101 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaa nimensä Lauraksi, tuollainen neiti kun on.

Ennen toi oli hyvä, mutta arvostetaan naisia, eivät hekään pidä tuosta EUNUKISTA. 

Vierailija
79/101 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöhän tuo isä ei ole vaan päinvastoin. Kova tyyppi, joka ei alistu.

Vierailija
80/101 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näen Laurin niin suvivirsi kajahtaa. Tallensin sen jo kännyyni

Loistava idea. Eikö tässä olisi jo kansanliikkeen paikka, laitetaan kännyyn suvivirsi Rydmanin laulamana soittoääneksi, oltiinpa sitten ateisteja tai jonkin sortin uskovaisia. Hyvä syy yhdessä puolustaa avarakatseisuutta ja vastustaa turhaa nipottamista. Lauri saa sitten kiittää itseään, kun kaikkialla raikuu suvivirsi.

Rydman aiheutti myötähäpeää.