Lauri Ojala laittoi käsitteen "iskävitsit" aivan uudelle tasolle
Miekkonenhan on vitsi itse.
Joo kyllä joskus oman isäni humoristiset lohkaisut saivat nolostumaan, mutta eivät ne olleet mitään tähän verrattuna. Siis oikeastiko tämä uuspelle on laittanut viimeiset 10 vuotta elämästään yhdestä joululaulusta ja yhdestä virrestä valittamiseen?!
Toivon todella, että Laurikki Ojalan lapsilla on (jo) eri sukunimi kuin sarjavalittaja-isukillaan.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
"Käy lähinnä sääliksi, aikuisena miehenä elämä yhä vinksallaan omien käsittelemättömien traumojen takia. Traumojen joiden takia ei ole mitään syytä kieltää suvivirttä koulujen päättäreissä."
Minua säälittää lähinnä että kommentoit asiaa josta et tiedä edes perusasioita. Kyse ei ole Suvivirren kieltämisestä vaan siitä että koulun pitää etukäteen tiedottaa että se Suvivirsi kuuluu kevätjuhlan ohjelmaan.
No ei tarvi 😂 Ei tarvitse olla niin herkkis. Noloa tolta isukilta. Cringe
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusattu rääpäle, miten kukaan voi olla tuollaisen niljakkeen kanssa.
Ai sä olet näitä, joiden mielestä kiusaaminen on kiusatun oma vika.
Aikamoinen venkulamato. Siis käyttää omia lapsiaan lyömäaseena tässä riidanhaastamisessa.
Laurin elämä käy kateeksi, jos tällaiset hömpätpömpät ovat hänelle "ongelmia". Taitaa tosin Laurilla olla joku ihan muu ongelmana kuin virret...nolo mies.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen Laurin niin suvivirsi kajahtaa. Tallensin sen jo kännyyni
Virren uudeksi nimeksi Lauri Ojalan painajainen.
Vierailija kirjoitti:
"No juurikin nämä sarjavalittajat pitäisi laittaa tässä maassa ruotuun. Miettikää sitä Tampereenkin sarjavalittajaa. Kuinka paljon yhteiskunnan rahaa on käytetty yhden ihmisen tekemiin hupivalituksiin. Ja yritysten laajenemiset on jäissä, ja ihmiset ei pääse rakentamaan kotejaan."
Tosin tämä valittaja oli oikeassa. Koulu oli toiminut väärin ja kaupungin omien ohjeistuksen vastaisesti. Eikä ollut korjannut toimiaan vaikka asiasta oli huomautettu useita kertoja.
Lässytystä lässytystä Lauri, vaihda levyä jo.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen venkulamato. Siis käyttää omia lapsiaan lyömäaseena tässä riidanhaastamisessa.
Ja rahanhimossaan. T. Eri
Lauri Ojala = Suvivirsi armon vuonna 2026.
Onko tää mies mielisairas?
Lapsensa häpeävät:
Kouluikänsä
Loppuelämänsä
Kaikki Espoolaiset vankilaan.
Nyt heti.
Ai on jo, ei sitten.
Vaihtaa nimensä Lauraksi, tuollainen neiti kun on.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää mies mielisairas?
Lapsensa häpeävät:
Kouluikänsä
Loppuelämänsä
On mikään ei enää auta tuohon.
Kahjo, ei tepsi mikään hoito tai lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaa nimensä Lauraksi, tuollainen neiti kun on.
Miehen kutsuminen neidiksi on naisten pilkkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen Laurin niin suvivirsi kajahtaa. Tallensin sen jo kännyyni
Loistava idea. Eikö tässä olisi jo kansanliikkeen paikka, laitetaan kännyyn suvivirsi Rydmanin laulamana soittoääneksi, oltiinpa sitten ateisteja tai jonkin sortin uskovaisia. Hyvä syy yhdessä puolustaa avarakatseisuutta ja vastustaa turhaa nipottamista. Lauri saa sitten kiittää itseään, kun kaikkialla raikuu suvivirsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaa nimensä Lauraksi, tuollainen neiti kun on.
Miehen kutsuminen neidiksi on naisten pilkkaamista.
Totta, nykypäivän versio on eunukki.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaa nimensä Lauraksi, tuollainen neiti kun on.
Ennen toi oli hyvä, mutta arvostetaan naisia, eivät hekään pidä tuosta EUNUKISTA.
Nössöhän tuo isä ei ole vaan päinvastoin. Kova tyyppi, joka ei alistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen Laurin niin suvivirsi kajahtaa. Tallensin sen jo kännyyni
Loistava idea. Eikö tässä olisi jo kansanliikkeen paikka, laitetaan kännyyn suvivirsi Rydmanin laulamana soittoääneksi, oltiinpa sitten ateisteja tai jonkin sortin uskovaisia. Hyvä syy yhdessä puolustaa avarakatseisuutta ja vastustaa turhaa nipottamista. Lauri saa sitten kiittää itseään, kun kaikkialla raikuu suvivirsi.
Rydman aiheutti myötähäpeää.
Jep. Mitään muuta ne ei osaa.