NÄKIJÄ vastaan kahteen kysymykseen.
Kommentit (86)
Näetkö minulle vielä uutta rakkautta ja onnellista perhe-elämää tulevaisuudessa? Piankin?
Kiitos jos ehdit vastata.
vuoden sisällä tulevat muutokset negatiivisia vai positiivisia?
Miten pärjään kesällä alkavassa työssä, jännittä niin. Näetkö jatkoa syksyllä?
kiitos sinulle.
vuoden päästä tulee suurempi muutos elämääsi lähiaikoina ei isoja muutoksia tule, menet naimisiin ja olet onnellisessa liitossa.
saat tilanteeseesi apua odottamattomalta taholta ja tilanteesi järjestyy alkukesän aikana.
niin osaat ainakin antaa uskoa ja toivoa tulevaan! T:43 ja 86, joka on eron jälkeen pikkuhiljaa uskomassa että elämää on edessäkin päin.
Kumpi työ minun pitäisi valita: se missä olen nyt vai se mistä olen virkavapaalla? Vaikuttaako työn suhteen tehtävä päätös jotenkin tontin saantiin?
Kiitos jos vielä jaksat vastata!
löydät uuden rakkauden itseäsi vanhemmasta miehestä jolla ei ole lapsia, liittonne tulee olemaan onnellinen, kesän tai alkusyksyn aikana. pidä silmäsi avoinna.
ole luottavaisin mielin, elämäsi muutokset ovat positiivisia.
pärjäät työssäsi hyvin ja työsi tulee jatkumaan jonkin aikaa syksystä jolloin on muutosta luvassa.
3 lasta yhdellä tulee olemaan jokin terveydellinen ongelma joka on hoidettavissa, muut terveitä
KIITOS kiitos kiitos!
Olen jo harkinnut ammattiennustajalle menemistä, on niin kamala epätietoisuus...
näen sinut työssä jossa nyt olet, tontin saamisella ei ole yhteyttä työhösi.
tulet saamaan 2 lasta pojan ja tytön.
Onko tämä muutos positiivinen asia. Olen niin haaveillut kesällä alkavasta työstä...
nro 90
pärjäät työssäsi hyvin ja työsi tulee jatkumaan jonkin aikaa syksystä jolloin on muutosta luvassa.
Meillä nyt kaks lasta joista toinen parantunut syövästä ja kolmas muksu suunnitteilla eli meillä meni ainakin ennustus oikein.
valmistut haluamaasi ammattiin, mutta projekti on pitempi aikainen mitä olit ajatellut. opintovapaalle kannattaa jäädä vasta vuoden kuluttua, elämääsi on tulossa jotain muutoksia vuoden kuluessa.