Sorrutteko mässypäiviin laihduttaessa ja miten se vaikuttaa?
Voiko lipsua yhtään vai onko dieetti heti pilalla. Kaipaan tietoa oikeasta kokemuksesta enkä mutuilusta.
Kommentit (72)
En sortunut, kun laihdutin 30 kg, mutta kaljaa join kerran pari viikossa, n. 15-18 tölkkiä kerralla.
Ja tuoko ei ole sortumista, ääliö.
No mut sitten vaan palaa siihen terveelliseen ruokavalioon.
Itseasiassa satunnaiset mässypäivät auttavat laihdutuksessa ja etenkin uuden painon ylläpitämisessä. Mä en parin ekan laihdutuskuukauden jälkeen enää pitänyt kirjaa mun syömisistä ikinä viikonloppuisin ja silti laihduin 20 kiloa vuodessa ja olen pitänyt kilot pois jo kolme vuotta. Edelleen syön viikonloppuisin mitä lystää.
Mutta on tosi tärkeää olla ajattelematta laihdutusta kuurina tai dieettinä, sen sijaan opettelet uusia elämäntapoja lopuksi ikää.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuoko ei ole sortumista, ääliö.
Mikä sulla on hätänä?
Oon laihduttanut tammikuun alusta asti. En oo pitänyt sellasia mässypäiviä että mässäilisin koko päivän, mutta sellasia päiviä on ollut montakin kun oon syönyt koko karkkipussin tai 3 suklaapatukkaa tai 8 keksiä. Ainoa mässy mitä en oo syönyt ollenkaan on sipsit. Oon laihtunut tähän mennessä 13kg, eikä toi ajoittainen mässäily oo mielestäni vaikuttanut painoon. Punnitsen kerran viikossa ja välillä paino on sama 2-3 viikkoa (varsinkin kuukautisten aikaan) ja välillä taas paino on tippunut vähän joka viikko.
Tänään on eka päivä dieetillä. Se on näköjään samalla myös mässypäivä.
Voi elämä.
Hyi vttu sipsejä. Kuka niitä syö. Näkkileipä ja päälle kevyt levitettä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on eka päivä dieetillä. Se on näköjään samalla myös mässypäivä.
Voi elämä.
Joo mä tiedän että sulla on huono päivä, mutta älä pura sitä täällä.
Mässypäiviä saa olla ihan yksittäisiä per kuukausi, ja joka päivä pitää käydä vähintään kävelylenkillä. Mässypäivinä pitää käydä tunnin juoksulenkillä.
😞 Ei tuonne Tinderiin kannata mennä, kun tulee vain paha mieli, kun se tyrkyttää vain toinen toistaan vastenmielisempiä ja rumempia lihavia äm.miä. Selvästi ovat alemman tason naisia, ja itse kuitenkin olen selvästi yli keskitason mies. Sitten yllättäen saattaa tulla kaunis normaalipainoinen nainen vastaan, mutta sormi on nopeampi kuin hoksottimet, niin vahingossa pyyhkäisen senkin vasemmalle, ja heti taas seuraavaksi se tyrkyttää rumaa lihavaa äm.mää.... 😞
Se on kovaa duunia päästä takaisin ihanne mittoihin.
Vierailija kirjoitti:
😞 Ei tuonne Tinderiin kannata mennä, kun tulee vain paha mieli, kun se tyrkyttää vain toinen toistaan vastenmielisempiä ja rumempia lihavia äm.miä. Selvästi ovat alemman tason naisia, ja itse kuitenkin olen selvästi yli keskitason mies. Sitten yllättäen saattaa tulla kaunis normaalipainoinen nainen vastaan, mutta sormi on nopeampi kuin hoksottimet, niin vahingossa pyyhkäisen senkin vasemmalle, ja heti taas seuraavaksi se tyrkyttää rumaa lihavaa äm.mää.... 😞
Ja kerroit tämän täällä koska....?
Vierailija kirjoitti:
😁 Sori mut sai nauramaan tämä itsesääli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy olennaisesti aiheeseen tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tässä ketjussa viestini tavoittaa hyvin kohderyhmänsä, eli ne lihavat äm.mät, joiden pitäisi pudottaa painoaan.
sama
Kun tekee loppuelämän kestävän terveellisen elintapamuutoksen niin joskus voi herkutella.
Suomalaisten lihavuus järkyttää ja ahdistaa minua : (
En sorru, vaan olen ottanut sen huomioon tavoitteiden asettamisessa. Ei se dieetti siihen kaadu jos niille tavoitteiden saavuttamispäivämäärille antaa joustovaraa.