Sorrutteko mässypäiviin laihduttaessa ja miten se vaikuttaa?
Voiko lipsua yhtään vai onko dieetti heti pilalla. Kaipaan tietoa oikeasta kokemuksesta enkä mutuilusta.
Kommentit (75)
Suomessa on paljon iki-tursoja eli ainaisläskejä
Ei helvetti siis laihdutat mutta meinasit että vähän kakkua ja karkkia tekis mieli mässyttää? Oh honey...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuoko ei ole sortumista, ääliö.
Mikä sulla on hätänä?
Mikä sulla on hätänä jos rehellinen vastaus kysymykseen järkyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet varmasti todella kuvottava näky tursuvine ihroinesi 🤗
Joo mulla on 8 kiloa ihannepainoon, entä sulla?
Ap
60 kg, 170 cm 🤗
sama
P.S. Ihannepainon laskukaava: pituus - 110, eli esim. 165 cm -110 = 55 kg.
Älä viitsi. Mieti nyt 152 cm - 110 = 42 kg.
152 senttinen näyttäisi varsin tuhdilta 60-kiloisena. Itsekin olin aikoinani 170 senttisenä 69 kg ja läskiltä näytin.
sama
Arvasinkin että kaltaisesi ihrakasat ovat täällä pahoittamassa toisten mieltä kun itsellä on niin paha olla.
Syön joka päivä hyvää ruokaa, joten ei tarve mässypäiville. En edes välitä karkeista tai muista mitä muut pitää ns. herkkuina. Viikonloppuna syön vapaammin ja voin juoda viiniäkin, hyvin on treenaaminen ja rasvanpoltto sujunut
Vierailija kirjoitti:
Vinkkasin tämän ketjun muillekin, että saavat tulla nauramaan ap:lle 🤭
Minäkin käyn vinkkaamassa että pääset hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Silloin on liian tiukka dieetti jos pitää johonkin "sortua". Kyse tulisi olla loppuelämän normaalista elämäntavasta ei lyhyestä jaksosta kummallisia ehtoja ja rajoituksia.
Selvä miss täydellisyys.
Sinähän sen päätät meneekö pilalle vai ei. Pyri pois mustavalkoisesta ajattelusta.
Vinkkasin tämän ketjun uudelleen muillekin, että saavat tulla nauramaan ap:lle 🤭
Hyi helvetti taas ja täällä lihavat eukot mässäilee Tajuatteko nyt ollenkaan että se on epäterveellistä eikä 170 kiloinen nainen ole seksikäs eikä helvatissa kellään ole 50cm mulkkua että tuommoiseen ryhävalaaseen pääsee käsiksi
🐗🐷🐖🐽Mike.Vallu ja Vexi
Tää on juuri niin kammottava sivusto kuin olen kuullutkin. Täynnä pahoinvoivia ihmisiä. Goodbye!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tää on juuri niin kammottava sivusto kuin olen kuullutkin. Täynnä pahoinvoivia ihmisiä. Goodbye!
Ap
Et sinä mihinkään mene ! Nyt vasta mässäily alkaa
🐗🐷🐖🐽Mike.Vallu ja Vexi
Vierailija kirjoitti:
Ap
Petyit, kun kaikki eivät tulleet vakuuttamaan, että voit mässäillä sielusi kyllyydestä epäterveellisiä ja runsaskalorisia herkkuja, ja silti laihtuisit. Tosiasiat kuitenkin on tosiasioita, läski : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet varmasti todella kuvottava näky tursuvine ihroinesi 🤗
Joo mulla on 8 kiloa ihannepainoon, entä sulla?
Ap
60 kg, 170 cm 🤗
sama
P.S. Ihannepainon laskukaava: pituus - 110, eli esim. 165 cm -110 = 55 kg.
Älä viitsi. Mieti nyt 152 cm - 110 = 42 kg.
Itse painan 45 kg, voi voi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuoko ei ole sortumista, ääliö.
Jos joku on tässä ÄÄLIÖ , voin onnitella:
Se olet sinä 🥇!
- Eri
NÖF NÖF