Älkää viekö niitä markettiruusuja tai Normalin krääsää opettajille
Jos jotain haluatte viedä, niin vaikka suklaata.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin valkoinen posliinimuki, johon tytär maalaa kesäterveiset opettajalle ja annetaan se lahjaksi. Käytännöllisellä mukilla on aina kaikille käyttöä. 🥰
Mekin ostettiin nimimukit opettajille ja lapsi kirjoitti omat kiitoskortit mukaan. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Me keräsimme kukat hautausmaan roskiksesta. Ne seppelenauhat älyttiin poistaa.
Idiootteja kun olette
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun poika pääsi ylioppilaaksi, vähävarainen naapuri halusi muistaa ja toi Yhden Pirkkaruusun. Kaikki muut kestivät hyvänä pari päivää, Pirkka yli viikon.
Juu ei 70-luvulla kukaan antanut lahjaa opettajalle.
Mä kävin alakouluni 70-luvulla ja meillä lähes kaikki antoivat lahjan opettajalle.
Ostettiin ala-asteella yhteislahjana Paasilinnan Onnellinen mies -romaani. Maksoi noin markan/oppilas.
Vierailija kirjoitti:
Opettajat saa palkkaa ja pitkän kesäloman, mitään tarvitse viedä. Minun lapset ei ole opettajille mitään edes halunneet viedä eivätkä vieneet
Silloin ei tietenkään tarvitse mitään viedä. Joku oppilas/huoltaja kuitenkin haluaa muistaa jotenkin.
Olkaa huoleti, emme ole tuoneet opettajille aiemminkaan mitään 😊.
Vierailija kirjoitti:
Käytettyjä kondomeja viekää niin opettaja tietää että tulevat vuodet työelämässä ovat vähän helpompia.
Yhtä fiksu ehdotus kuin lahjoittaa suoraan postilaatikkoosi muutaman kilon paskaa, tietenkin kukille lannoitteeksi. Rajansa idiotismillakin. Osaat kuitenkin kirjoittaa. Kyllä opettaja huomaa vähämielisen mölinän taukoamisesta, ettei teidän perheestä uusia erityisoppilaita enää tule.
En ole opettaja mutta.. Ei mitään mukeja. Ihminen ei tarvitse kymmeniä erilaisia mukeja kaappeihin pyörimään. Aikuisilla ihmisillä on yleensä ihan tarpeeksi astioita.
Jotain pientä syötävää kaupan paketissa eli ei itsetehtyjä koirankarvoilla koristeltuja mokkapaloja.
Vierailija kirjoitti:
Ruusujen antaminen muovipaketissa ilman siistimistä ja sitomista on suomalainen ilmiö. Muutenkin aina huvittaa nämä " kukat on ihanan halpoja ruokakaupassa"- postaukset. Joku juju siinä floristin koulutuksessakin on. Ihmiset tunkee kukat maljakkoon miten sattuu ja kehuvat luomuksiaan instassa. Ammattilaisena huvittaa välillä nämä itsetehdyt "upeat aikaansaannokset." Kukat on tietysti ihania aina, mutta ammattilaisen työ on eritasoista ja sen kyllä näkee heti minkä on tehnyt ammattilainen ja minkä ei.
Enpäs nyt kauheasti elvistelisi. Olen ollut marketissa töissä samaan aikaan, kun siellä oli esim. hortonomeja kassalla töissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruusujen antaminen muovipaketissa ilman siistimistä ja sitomista on suomalainen ilmiö. Muutenkin aina huvittaa nämä " kukat on ihanan halpoja ruokakaupassa"- postaukset. Joku juju siinä floristin koulutuksessakin on. Ihmiset tunkee kukat maljakkoon miten sattuu ja kehuvat luomuksiaan instassa. Ammattilaisena huvittaa välillä nämä itsetehdyt "upeat aikaansaannokset." Kukat on tietysti ihania aina, mutta ammattilaisen työ on eritasoista ja sen kyllä näkee heti minkä on tehnyt ammattilainen ja minkä ei.
Kaikki arvostus floristin työtä kohtaan mutta mitä sillä on väliä jos joku pitää omaa kukka-asetelmaansa kauniina ja saa siitä iloa
Onhan se kokeneen floristin sitoma kimppu upea, mutta itse tykkään enemmän sellaisista villeistä hippitytön keräämistä kimpuista.
Kyllä ope on coop ruusunsa ansainnut