Nainen, älä koskaan tukeudu yhteenkään mieheen missään
Se tarkoittaisi että petät feminismin ja olet heikko, patriarkaatille alistunut.
Toistan: älä koskaan tukeudu yhteenkään mieheen.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tukeudun miespuolisiin ystäviini siinä missä naispuolisiinkin ja he minuun kun tilanne vaatii. Koen että juuri siksi ystävät ovat, että jaetaan niin ilot kuin surutkin, ollaan toistemme tukena elämän myrskyissä ja jaetaa elämän ilot. Sen sijaan en päivääkään tämä 45 vuotta kestäneen elämäni aikana ole kokenut tarvetta parisuhteeseen yhdenkään mieheen (tai naisen) kanssa. En kerta kaikkiaan ymmärrä mihin hittoon tarvitsin moista? Enkä jaksa uskoa että tää elämän loppu puoliskokaan ajatustani asiata miksikään muuttaa. En halua kumppania (en miehistä, en naisista) eikä minulla ole pienintäkään aikomusta moista riesakseni ottaa.
Unohdit muunsukupuoliset ei seksiä haluavien listalta.
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa.
Niin, koska tunnetustihan miehet ensin rakensivat koko sivilisaation ihan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan miehenä aloitusta. Maksa nainen itse tekokyntesi, meikit, botoksit ja ole oma itsenäinen itsesi:D
Miksi kieltäisin sua maksamasta niitä, kun niin kovasti haluat, pikkuinen.
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehiä, naisia ei olisi olemassakaan. Vai koeputkestako feministit ovat putkahtaneet. 🤗
Luotan mieheeni ja rakastan miestäni, mutta minulla on myös oma elämä, työ, rahat etc ja pärjäisin yksinkin. Suosittelen sekä miehille, että naisille, että myös itsestä pidetään huolta. Yhteiselo voi päättyä ja usein päättyy muutenkin kuin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehiä, naisia ei olisi olemassakaan. Vai koeputkestako feministit ovat putkahtaneet. 🤗
Tuo "ilman miehiä naisia ei olisi olemassa” ei ole edes mikään ikuinen biologinen laki. Tutkimuksissa on jo onnistuttu tekemään sukusoluja kantasoluista ainakin eläinkokeissa, ja teoriassa tulevaisuudessa siittiöitä voitaisiin mahdollisesti tuottaa ilman biologista miestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan miehenä aloitusta. Maksa nainen itse tekokyntesi, meikit, botoksit ja ole oma itsenäinen itsesi:D
Niinhän valtaosa naisista tekeekin. Eihän sulla työttömänä olisi niitä varaa edes maksaa sille.
Miesvihaajalla outo olo kun ei löydä kohdetta jota vihata. Olin juuri tilaamassa seksinukkea joka pihtaa ja antaa vain jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "ilman miehiä naisia ei olisi olemassa” ei ole edes mikään ikuinen biologinen laki. Tutkimuksissa on jo onnistuttu tekemään sukusoluja kantasoluista ainakin eläinkokeissa, ja teoriassa tulevaisuudessa siittiöitä voitaisiin mahdollisesti tuottaa ilman biologista miestäkin.
Niin, luolassahan olikin kunnon labravehkeet. 😂
Onpa todella lapsellinen provo.
Naisena ja aikuisena ihmisenä huolehdin siitä, että pärjään elämässä yksin tarvittaessa. Tästä huolimatta voin tukeutua turvallisiin ja rehellisiin toisiin ihmisiin. Se, onko näillä ihmisillä munat vai ei, ei ole mitään väliä.
Olen mä mieheeni voinut tukeutua. Hän on rakastettuni ja paras ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, luolassahan olikin kunnon labravehkeet. 😂
Pointti meni vähän ohi. 😄
En väittänyt, että luolissa olisi ollut labroja, vaan että “ilman miehiä naiset asuisivat luolassa” ei oikein toimi argumenttina vuonna 2026, kun tiede kehittyy.
Miehiin on mukava tukeutua etenkin jos mies osa valmistaa makkarapaketin saunan kiukaalla.
Kiitos!
Älkää siis hakeutuko sinne miesten rahoittamalle julkiselle sektorille loisimaan.
Vierailija kirjoitti:
Näh, mä ainakin haluan tukeutua mieheen. Luotettavaan ja arvostavaan.
Mikään ei ole parempaa kuin mies, joka rientää auttamaan pyytämättä ja availee ovia ym.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Älkää siis hakeutuko sinne miesten rahoittamalle julkiselle sektorille loisimaan.
Mihins mun maksamat verot sitten menee? N53
Luotettava, halittava ja intohimoinen mies😍 semmoiseen tukeudun.
Kyllä tuossa totuuden siemen on.
Ikinä ei kannata laskea esimerkiksi toimeentuloaan kokonaan miehen varaan. Monet ovat sitten jääneet tyhjän päälle, kun mies on vanhoilla päivillään vaihtanut toiseen ja lasten äiti on jäänyt minimieläkkeelle.
Eikä ole ollenkaan harvinaista, että mies häipyy, jos nainen vammautuu tai sairastuu vakavasti. Nainen jää hoitamaan puolisoaan, mies sen sijaan usein toteaa, että jatkaa elämäänsä.
En itse ikinä vapaaehtoisesti ottaisi riskiä. Minulle on tärkeää, että on omat rahat ja turvattu toimeentulo, joka ei riipu miehestä.
Vierailija kirjoitti:
97% varmuudella provo.
oon kans miettiny millanen ihminen sielä 3% takana on :D ehkä joku kaappihomo äidin kultupoika trollaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tukeudun miespuolisiin ystäviini siinä missä naispuolisiinkin ja he minuun kun tilanne vaatii. Koen että juuri siksi ystävät ovat, että jaetaan niin ilot kuin surutkin, ollaan toistemme tukena elämän myrskyissä ja jaetaa elämän ilot. Sen sijaan en päivääkään tämä 45 vuotta kestäneen elämäni aikana ole kokenut tarvetta parisuhteeseen yhdenkään mieheen (tai naisen) kanssa. En kerta kaikkiaan ymmärrä mihin hittoon tarvitsin moista? Enkä jaksa uskoa että tää elämän loppu puoliskokaan ajatustani asiata miksikään muuttaa. En halua kumppania (en miehistä, en naisista) eikä minulla ole pienintäkään aikomusta moista riesakseni ottaa.
Unohdit muunsukupuoliset ei seksiä haluavien listalta.
Mistä ihmeen ei seksiä haluavien listalta? Mitä kummaa sönkkäät? Ja asettelet sanoja suuhuni johon ne ei kuulu. Puhuin mielestäni siitä etten ole koskaa halunnut parisuhdetta, en sanonut sanaakaan seksielämästäni. Kyllä minulla seksiä on ollut niin kauan kuin seksuaalisesti aktiivinen olen nuoruus vuosistani (17v) asti ollut. Etkö tiennyt että myös sinkuilla (myös meillä ikisinkuilla) on ihan samaoikeus harrastaa ja nauttia seksistä kuin teillä pariutuneillakin? En ole millään tavalla seksuaalisesti suppea, rajoitteinen enkä seksin vihaaja, joten minulla on kyllä koko aikuiselämäni ollut oikein tyydyttävä ja viriili seksuaalielämä. 😂 Siitä olen pahoillani että unohdin eritellä ei parisuhde listaan myös kaikki muut ei nais/mies boxiin sopivat tallaajat pallolta. Oletin että tuo olisi selventänyt riittävästi vähän tyhmemmällekkin, mutta aina saa yllättyä.
Kukaan ei ymmärrä sinua. Niin naisellista ja tyhmää. Hahaha...