Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella tippu 4kg paino varpaan päälle.

Vierailija
14.05.2007 |

Eikai sitä tarvi mihinkään lähtä näyttämään vaikka olis murtunutkin eikai varpaille tehdä mitään? Musta se on. Haudottu kylmällä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihoteipillä (apteekista, esim leukoplastia) toiseen varpaaseen kiinni, jos tuntuu, että tarvitsee tukea. Jos ihan mahdottoman epämuodostuntu on, niin lääkäriin, muuten kipulääkettä ja lepoa, tukevat jalkineet. Paranee kyllä.

Vierailija
2/2 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen ja kokoinen lapsesi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän