Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käyn kaupassa, niin miksi en saisi jättää

Vierailija
14.05.2007 |

lapsia 3kpl autoon odottamaan? Mitä siellä voi käydä? Ja takoitan 1-5 min reissua ja siis kyseessä yli kaksi vuotiaita, mutta alle 4v

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikkunatkin on tummennettu, mistä edes tietää hyökätä ' lapselliseen' autoon?

Vierailija
42/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ystäväni lapset (alle 1v ja 3v) olivat isän kanssa keskenään kotona kun isä sai sairaskohtauksen ja kuoli siihen paikkaan. Naapurit alkoivat illalla ihmettelemään 1v itkua joka ei ottanut loppuakseen ja menivät tarkastamaan tilanteen. Mitään ei tietenkään ollut enää tehtävissä isän suhteen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä helpompiakin tapoja kidnapata lapsia, kuin lukittu auto.

Vierailija
44/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

terassilta on suora näköyhteys meidän parkkikselle ja silloin tiedän, ettei meidän muksuille (8 v. 5 v. 3 v. ja 8 kk.) voi käydä mitään. Baariin kun ei lapsia saa edes ottaa mukaan.

Rehellisesti, mä en näe MITÄÄN pahempaa tuossa kuin siinä maidon hakemisessa. Kysehän on siitä mikä tilanne on LASTEN KANNALTA. Ja kyllähän niille on ihan sama onko äiti paskalla vai oluella. Niin se vaan on.

Vierailija
45/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

terassilta on suora näköyhteys meidän parkkikselle ja silloin tiedän, ettei meidän muksuille (8 v. 5 v. 3 v. ja 8 kk.) voi käydä mitään. Baariin kun ei lapsia saa edes ottaa mukaan.

Rehellisesti, mä en näe MITÄÄN pahempaa tuossa kuin siinä maidon hakemisessa. Kysehän on siitä mikä tilanne on LASTEN KANNALTA. Ja kyllähän niille on ihan sama onko äiti paskalla vai oluella. Niin se vaan on.

No mä näen. Jos otan, en aja. Edes sitä yhtä. Ja veikkaan että lapsille ei todella ole sama onko äiti paskalla vai oluella. Niin se vaan on.

Vierailija
46/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne heittää teidän naamalle nää terassivierailunne tyyliin " oliko hyvä bisse, sieltä autosta sua tiirailtiin..." .

Kuten aikaisemminkin sanoin: senkus jätätte lapsenne! Ihan mihin vaan, ihan milloin vaan! Ei ole multa tai mun lapsilta pois.

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
47/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen en uskaltanut jättää ja olikin vielä muutama vuosi urakka aina kaikki 5 raahata mukana kauppaan

Vierailija
48/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihan tosissaan aikoo mennä terassille kaljalle ja jättää lapset autoon siksi aikaa??? HALOO eikö pikaksen voi hillitä sitä viinanhimoa jos ei sen vertaa malta että hankkisi lapsille kunnon hoitajan kotiin??

Vierailija
49/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kuvittelet autoihin murtautujien toimivan

Vierailija
50/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulisi juuri silloin parkkipaikalla varastamaan autoasi - niin hän on mitä todennäköisemmin nuori mies - niin viimeinen asia, mitä hän haluaisi mukaansa on jokun lapset!!!

Jos taas pelkäät, että joku haluaa nimenomaan lapsesi, niin sitten vahdi heitä haukkana omalla pihallasi.

Vierailija
51/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

No mä näen. Jos otan, en aja. Edes sitä yhtä. Ja veikkaan että lapsille ei todella ole sama onko äiti paskalla vai oluella. Niin se vaan on.

Oliko tässä joku lähdössä ajamaan? LUE viesti mihin vastasin. Ja MITÄ vastasin.

Vierailija
52/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

relatkaa nyt vähän. Montako lasta Suomessa on siepattu autosta? Ja vielä lukitusta sellaisesta? Jos kyse on kaupan parkkipaikasta, niin siellä liikkuu toki muitakin ihmisiä, jotka ehkä saattaisivat kiinnittää asiaan huomiota, jos joku rupeaa niitä ovia aukomaan. Yleensä autoihin murtautujat ovat autostereoiden ja tietokoneiden perään, jotka voi muuttaa paljon helpommin rahaksi kun ne pikku pallerot.

Kyse tässä keskustelussa on kai kuitenkin enimmäkseen lähikaupassa käymisestä. Lähikaupat ovat pienia, niissä asioi nopeasti ja monesta on vielä ikkunan kautta näkymä parkkikselle, joten kovin suurta vaaraa ei ole.

Vierailija
53/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joku ihan tosissaan aikoo mennä terassille kaljalle ja jättää lapset autoon siksi aikaa??? HALOO eikö pikaksen voi hillitä sitä viinanhimoa jos ei sen vertaa malta että hankkisi lapsille kunnon hoitajan kotiin??

Mutta teoriassahan tässä keskustellaan. Kerropa mulle MITEN se on LASTEN KANNALTA eri asia onko äiti hakemassa maitoa vai oluella? Ja huom. tässä EI edelleenkään lue, että äiti olisi aikeissa ajaa autoa tms.

Vierailija
54/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kyllä minä näkisin ikkunasta saman tien jos joku yrittäisi meidän autoon murtautua. Näen auton siis koko ajan kaupan ikkunasta. Ja kukaan ei nyt puhunut mistään bisselle menosta. Hiukka eri asia kyseessä kuitenkin. Ja kyllä saa olla kova viinanpuute jos pitää sekunnissa saada vedettyä olut naamaansa. Ennemmin joisin vettä, sillä alkoholia en käytä

ap

Vierailija
55/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävi reilu kuukausi sitten niin että olimme viemässä toista lasta päiväkotiin, jätimme auton parkkipaikalle ja kun tulimme takaisin niin auto oli valunut n 10 metriä suht tasaisella parkkiksella ja oli pudonnut ruusupensaiden LÄPI loivaan mäkeen ja törmännyt puuhun. Käsijarru oli pettänyt, ja olimme tasan minuutin poissa.

tilanne olisi voinut olla sellainen että myös toinen lapsemme joka on eri päiväkodissa olisi ollut mukana ja odottanut autossa (niinkuin yleensä) ja auto olisi vierinyt samaiseen puuhun, aika rutussa oli etupää joten varmasti olisi loukannut pahasti.

Luojan kiitos poika oli sinä päivänä viety jo aikaisemmin tarhaan

Vierailija
56/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Käsijarru oli pettänyt, ja olimme tasan minuutin poissa.

Vierailija
57/57 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt lapsia autoon mm. Siwassa käynnin ajaksi, ihan huoletta. Tuntuu aivan idiootilta purkaa kolme lasta autosta sen ajaksi että haen litran maitoa ja pussillisen porkkanoita kaupasta josta näen auton koko ajan.

Talvella minulle kävi kuitenkin tällainen juttu: Meillä oli muutaman kuukauden vanha auto, jossa on avaimen sijasta sellainen kortti. Auton ovet aukeavat kaukosäädöllä kortista, ovessa ei ole varsinaista lukkoa. Tiesin kyllä että kortista pystyy jotenkin irrottamaan " vara-avaimen" ja oven kahvassa on jossain " lukko" . Tämän toiminta yms. ei kuitenkaan ollut minulle selvä kuin pläkki. Yhtenä iltana tulin kaupasta, yritin avata ovet mutta kortti ei toiminutkaan.

Useiden yritystenkään jälkeen en saanut ovia auki. Yritin repiä " vara-avainta" ulos siitä kortista, mutta se ei ollut ihan helppoa kun en tiennyt miten se siitä irtoaa. (kuulostaa siis todella idiootilta, mutta näin vaan oli, en uskaltanut sitä riuhtoa tyyliin hampailla kun en halunnut rikkoa koko korttia). Manuaalissa olisi ollut ohjeet mutta se oli lukitun auton sisällä. En saanut ovea auki, vaan jouduin menemään kotiin ja hakemaan vara-avaimen.

Olen muutamia kertoja miettinyt mitä olisin tehnyt jos lapset olisivat olleet sisällä tuossa lukkiutuneessa autossa :( No, nykyisin kuljetan kahta avainta mukana ja jätän edelleen sinne Siwan eteen lapset autoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi