Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä ravintolassa mies kysyi minulta, haluanko minä tarjota hänelle

Vierailija
25.05.2026 |

Yhtenä päivänä kävin treffeillä nelikymppisen miehen kanssa illalla syömässä Via Tribunalissa (napolilainen pizzeriaketju, jos joku ei tiedä). Kumpikin otti alkusalaatin, pizzan ja jäätelön ja juomaksi vettä. Loppulasku oli reilu 30€/hlö. Siellä oli ala carte pöytiintarjoilu, mutta kun tuli aika maksaa, pyysi tarjoilija meitä tulemaan kassalle. Kumpikin laittoi takin päälle ja mentiin perättäin yhdessä kassalle. Mies seisoi minun edelläni kassalla. Tarjoilija kysyi mieheltä: "maksetaanko nämä samasta vai erikseen?", jolloin mies kääntyi minuun päin ja kysyi: "Haluatko sä maksaa molemmat vai haluatko, että maksetaan erikseen?". Vastasin, että maksetaan erikseen. 

minulle tuli tuosta tosi huono fiilis, kun mies kysyi minulta, että haluanko tarjota hänelle. Miksi vit*ussa minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, haluaisin tarjota hänelle, nelikymppiselle DI-miehelle? Yleensä perinteisesti mies tarjoaa naiselle ensitreffeillä.

Olisin voinut häntä kuitenkin tavata uudelleen, mutta mies ilmoitti, ettei hän halua tavata uudelleen. 

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on satu. Dippainssi muka lähtisi sairaanhoitajan kanssa treffeille. 

Ei ole satua. Itse tiesin jo kakarana 1970-luvulla pari sellaista pariskuntaakin.

Vierailija
82/88 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset halunnut tarjota? luuletko, että se tarjoaminen on toiselle sen mukavampaa?

se on nyt tasa-arvon aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slaavinaiset olisisivat lyöneet miestä tuossa tilanteessa käsilaukulla päähän. 

Virossa, Ukrainassa ja venäjällä naisen täytyy ensisijaisesti yrittää näyttää nuorelta, kauniilta ja seksikkäältä. Jos ei tämä onnistu. Mies vaihtaa naista. 

Venäläinen uranainen ei välitä nykyisin enää, jos mies ei maksa. Mutta muuten pitää olla perinteiset käytöstavat. Pitää avata ovi naiselle, asettaa takki naisen päälle, kantaa raskaat kantamukset, putsata lumet auton katolta jne.

Vierailija
84/88 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä ollenkaan maksullisille ensitreffeille. Kannattaa mennä vain kotitreffeille tai kävelytreffeille ekalla kerralla. 

Vierailija
85/88 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi vit*ussa minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, haluaisin tarjota hänelle, nelikymppiselle DI-miehelle? Yleensä perinteisesti mies tarjoaa naiselle ensitreffeillä."

Koska mies haluaa nähdä ettet ole hänen rahojensa perässä ja parhaiten todistat sen maksamalle hänenkin annoksensa.

Höpö höpö, mies olisi voinut kassalla sanoa suoraan vaan että maksetaan erikseen.

Vierailija
86/88 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt mennä hiukkasfyysikon eikä DI:n kanssa treffeille.

Vierailija
87/88 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan nykyajan mukaista tasa-arvon mukaista käytöstä.

Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa ei ole oletuksia.

Vierailija
88/88 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuralainen, antiikin 🌹 jumalataren oloinen ulkonäöltään, tilaili safkaa ja juomaa valomerkkiin asti. Tuli neuvottelu maksamisesta. Jankkasin sitä tasa-arvo. Ja tarjoilija mulkoili pöydän ääressä, muristen: tuleeko maksua vai tilataanko krp:n petos ryhmä yökeikalle? Afrodite antautui ja vingutti Visaa. Ekat treffit alkoivat minulle naisen suhteen edullisesti. Jalkauduinne kadulle.

Muisti meni ja aamulla heräsin ei niin upeen tätsyn laajasta kainalosta jossa pääni lisäksi velloi huomattava määrä tätsyn povea. 

Aamun konjakkia kahvin kera nauttiessa kuulin, että joku Afrodite oli kaupannut minut tätskylle ja antanut hänelle kuittina siitä maksusta ravintolalaskun, samaisen laskun jota olin  kasvattanut aikamoiseksi. Tätsky vallan vaati yösijasta ja aamiaisesta henkilökohtaista palvelua, kaksi tuntia. Uh. 

Antiikin jumalatar kosti moukkamaisuuteni pikku kujeella. Hyvät herrat, jos haluatte jumalaista naista seuraksi, älkää siinä tasa-arvoa haikailko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä