Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä ravintolassa mies kysyi minulta, haluanko minä tarjota hänelle

Vierailija
25.05.2026 |

Yhtenä päivänä kävin treffeillä nelikymppisen miehen kanssa illalla syömässä Via Tribunalissa (napolilainen pizzeriaketju, jos joku ei tiedä). Kumpikin otti alkusalaatin, pizzan ja jäätelön ja juomaksi vettä. Loppulasku oli reilu 30€/hlö. Siellä oli ala carte pöytiintarjoilu, mutta kun tuli aika maksaa, pyysi tarjoilija meitä tulemaan kassalle. Kumpikin laittoi takin päälle ja mentiin perättäin yhdessä kassalle. Mies seisoi minun edelläni kassalla. Tarjoilija kysyi mieheltä: "maksetaanko nämä samasta vai erikseen?", jolloin mies kääntyi minuun päin ja kysyi: "Haluatko sä maksaa molemmat vai haluatko, että maksetaan erikseen?". Vastasin, että maksetaan erikseen. 

minulle tuli tuosta tosi huono fiilis, kun mies kysyi minulta, että haluanko tarjota hänelle. Miksi vit*ussa minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, haluaisin tarjota hänelle, nelikymppiselle DI-miehelle? Yleensä perinteisesti mies tarjoaa naiselle ensitreffeillä.

Olisin voinut häntä kuitenkin tavata uudelleen, mutta mies ilmoitti, ettei hän halua tavata uudelleen. 

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutamia vuosia sitten n 100 miehen kanssa treffeillä.

Mun taktiikka oli mennä varttia aikaisemmin. Olin hakenut jo kahvini, ei tullut tätä eteen. Aika moni mies ilmoitti olisi voinut tarjota.

Muutama seurustelusuhde tuli ja yhden kautta tapasin nykyisen miesystäväni

Vierailija
62/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olisin voinut häntä kuitenkin tavata uudelleen, mutta mies ilmoitti, ettei hän halua tavata uudelleen. "

Ymmärrän miestä. Ei hän saitaa naista katsele. Naisen pitää osoittaa että arvostaa miestään ja haluaa pitää hänestä huolta. Sen voi parhaiten osoittaa sillä että vaatii laskun itselleen. Niin että mies yrittää ottaa sen mutta nainen väkisin ottaa ja sanoo että et todellakaan saa maksaa vaan minä maksan tämän kokonaan, koska olet niin upea enkä voi elää ilman sinua. Sellainen nainen on kuuma. Mikset ole sellainen? Miksi olet tylsä ja harmaa hiiri etkä nainen?

Nainen kuittaa monesti laskun omalla tavallaan myöhemmin. Miehen kuuluu maksaa tarjottavat treffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaavinaiset olisisivat lyöneet miestä tuossa tilanteessa käsilaukulla päähän. 

Virossa, Ukrainassa ja venäjällä naisen täytyy ensisijaisesti yrittää näyttää nuorelta, kauniilta ja seksikkäältä. Jos ei tämä onnistu. Mies vaihtaa naista. 

Vierailija
64/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP Urpo

Vierailija
65/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun taktiikka oli mennä varttia aikaisemmin. Olin hakenut jo kahvini, ei tullut tätä eteen. Aika moni mies ilmoitti olisi voinut tarjota.

Kiitos vinkistä. Tämä tuntuu hyvältä tavalta toimia. Ei jää miehelle mitään velkaa näissä treffitilanteissa. 

Vierailija
66/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkien kirkunaa, kuten palstan naisten tapaan aina

😂😂😂😂😍

Vierailija
67/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olisin voinut häntä kuitenkin tavata uudelleen, mutta mies ilmoitti, ettei hän halua tavata uudelleen. "

Ymmärrän miestä. Ei hän saitaa naista katsele. Naisen pitää osoittaa että arvostaa miestään ja haluaa pitää hänestä huolta. Sen voi parhaiten osoittaa sillä että vaatii laskun itselleen. Niin että mies yrittää ottaa sen mutta nainen väkisin ottaa ja sanoo että et todellakaan saa maksaa vaan minä maksan tämän kokonaan, koska olet niin upea enkä voi elää ilman sinua. Sellainen nainen on kuuma. Mikset ole sellainen? Miksi olet tylsä ja harmaa hiiri etkä nainen?

Vaikka olisi millainen moukka, kunhan on dilbomi-insinööri, niin nainen haluaa tavata uudelleen.

Minun yksi kaveri ei ollut didloni-insinööri, mutta hän oli ulkonäöltään kuin unelma, paitsi ei taida tykätä edes naisista. Hän sai naiset tulemaan ihan nuoresta asti juttelemaan kanssaan. Hänen ei tarvinnut yrittää iskeä vaan naiset tulivat iskemään. Hieman juovuksissa hän usein provosoi kinastelun, jonka jälkeen haukkui toisen ulkonäön, älykkyyden jne. Naiset eivät tästä välittäneet, tyyliin. 
- Mun mielestä asia on näin!

- Voi v. .tun idioootti, ei noin rumasta läskistä voi muuta odottaakaan

- Heh heh.  Mitä teet huomenna, tavataanko silloin?

Vierailija
68/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ookste niinkuin homopari? Vai mistä tällainen idea?

mitä tarkoitat? olen nainen.

ap

Ensitreffeillä molemmat maksakoot omansa, jos ei asiasta tulekaan mitään. Tuommoinen antaa kuvan, että ap. on vain ilmaisen ruoan perässä.

Vierailija
69/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi nainen ei muutu anteliaaksi tulevaisuudessakaan, mies väisti luodin.

Vierailija
70/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

etsin ehkä kuitenkin vähän erityyppistä miestä.

ap

Jeps, provideria. Ymmärsimme jo selityksestäsi, ei tarvitse alleviivata.

Vierailija
71/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla oli mahdollisuus tehdä yhteiskunnasta tasa-arvoisempi.

Höpsö. Naisilla on deittimarkkinoilla enemmän tarjontaa. Siksi miehet joutuvat tekemään vähän enemmän tehdäkseen vaikutuksen.

Jospa tämä diplomi-insinööri olikin niitä miehiä, joilla on varaa valita seuralaisensa eikä tarvitse yrittää tehdä minkäänlaista vaikutusta. Oikeastaan sen voi päätellä jo tittelistäkin. Joku hoitsu on ihan peruskamaa tällaiselle, ei häikäise ammatillaan.

Vierailija
72/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Tämä tuntuu hyvältä tavalta toimia. Ei jää miehelle mitään velkaa näissä treffitilanteissa. 

Olin saanut palautetta olen liian nirso. Otin aivan uuden otteen, lähes kaikille ehdotin treffejä tässä kahvilassa.

Treffien jälkeen jatkoon / ei. 
Tokat treffit usein tehtiin ulos. Ihan käytiin kävelemässä, ehdotin tiettyä puistoa. Sanoin otan mukaan termarissa teetä ja viltin istuinalustaksi. Jotkut eivät tuomeet mitään, jotkut toi pientä purtavaa, jotkut itselleen kahvia.

Enemmän näkyi siinä auttoiko viltin laittelussa, osasiko heittää roskat roskikseen.

3-4 krt vasta menin ulos syömään.

En viitsinyt kauaa kirjoitella. Miehet eivät ole siinä hyviä ja kyllä viim kävelytreffeillä näki oliko tässä mahkuja eteenpäin.

Nykyinen miesystäväni on huomattavasti varakkaampi. Arjessa näkyy sillä, että asun hänen omistamassa asunnossa. En ole materiaalin perään ja kun ensimmäisenä synttärinä oli viemässä minua Vuittonille, ehdotin mennään mielummin picnickille, oli tullut joku uusi patonki .

Miesystävä matkustaa paljon työssään, otan vastaan pistelennot. Mutta paljon maksan itsekkn kaikkea.

Olen kymmeniä vuosia pärjännyt omilla tuloillaan. Ei ole tarkoitus muuttaa tapaa tässä

Vierailija
73/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile tapailla ulkomaalaisia, ovat yleensä anteliaampia.

Esittävät vain eikä niillä ole rahaa. Illan päätteeksi seksi on pakollista.

Vierailija
74/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin saanut palautetta olen liian nirso. Otin aivan uuden otteen, lähes kaikille ehdotin treffejä tässä kahvilassa.

Treffien jälkeen jatkoon / ei. 
Tokat treffit usein tehtiin ulos. Ihan käytiin kävelemässä, ehdotin tiettyä puistoa. Sanoin otan mukaan termarissa teetä ja viltin istuinalustaksi. Jotkut eivät tuomeet mitään, jotkut toi pientä purtavaa, jotkut itselleen kahvia.

Enemmän näkyi siinä auttoiko viltin laittelussa, osasiko heittää roskat roskikseen.

3-4 krt vasta menin ulos syömään.

En viitsinyt kauaa kirjoitella. Miehet eivät ole siinä hyviä ja kyllä viim kävelytreffeillä näki oliko tässä mahkuja eteenpäin.

Nykyinen miesystäväni on huomattavasti varakkaampi. Arjessa näkyy sillä, että asun hänen omistamassa asunnossa. En ole materiaalin perään ja kun ensimmäisenä synttärinä oli viemässä minua Vuittonille, ehdotin mennään mielummin picnickille, oli tullut joku uusi patonki .

Miesystävä matkustaa paljon työssään, otan vastaan pistelennot. Mutta paljon maksan itsekkn kaikkea.

Olen kymmeniä vuosia pärjännyt omilla tuloillaan. Ei ole tarkoitus muuttaa tapaa tässä

Olet muka pärjännyt tuloillasi, asut kuitenkin miehen asunnossa ja otat vastaan pistelennot. Maksatko vuokraakaan muuten kuin. . .

Vierailija
75/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no sehän oli hyvä väite näiltä miehiltä sanoa vasta jälkikäteen: "mä olisin voinut tarjota", kun he tiesivät, ettei tarvitse tarjota, kun sä olit tehnyt ostoksesi jo etukäteen. Minäkin kerran olin treffeillä Rossossa syömässä ja kun oltiin syöty loppuun, tuli tarjoilija hakemaan lautaset ja sanoin hänelle, että voisiko hän tuoda laskut ja maksetaan erikseen. Kun tarjoilija lähti, sanoi mies minulle, että hän olisi voinut tarjota. No jos hän olisi halunnut tarjota, niin olisi vaan sanonut tarjoilijalle siinä tilanteessa, että laittaa vaan molemmat samaan laskuun ja hän maksaa.

Eikö se sun kahvi ehtinyt jäähtyä ennen kuin treffit edes alkoivat? Minäkin kerran olin sopinut treffit kahvilaan X, ja oletin, että tavataan siinä ovella, kun oli lämmin ilmakin ulkona, mutta mies olikin jo mennyt sisälle ja oli juuri tilaamassa itselleen espressoa. Siis kaikista halvin juoma. Se oli jotenkin niin absurdia, että minä siinä otin salaatin ja vielä makean piirakkapalan ja mies oli jo ekan 10 min aikana juonut espressonsa.

Vierailija
76/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on satu. Dippainssi muka lähtisi sairaanhoitajan kanssa treffeille. 

Vierailija
77/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen sairaanhoitaja ja olen viime vuosina käynyt viiden DI-miehen kanssa treffeillä. Yhteensä treffikumppaneita ollut 60. 

Vierailija
78/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen sairaanhoitaja ja olen viime vuosina käynyt viiden DI-miehen kanssa treffeillä. Yhteensä treffikumppaneita ollut 60. 

Eikä kukaan kiinnostunut sinusta...

Vierailija
79/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hele mikä mies.Ällöttää

Olen käynyt treffeillä n 30 miehen kanssa viime vuonna, enkä maksanut illallisia/drinkkejä/aktiviteetteja kertaakaan.

Ei kukaan todellakaan ehdottanutkaan että maksaisin.

Vierailija
80/88 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskua ehdotetaan jaettavaksi tai toinen ottaa jalat alle, tarkoittaa se sitä että toisia treffejä ei ole tulossa. Ei sen kummosempaa. Oliko sulla vanhakin kuva tinderissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi