Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimääräinen vatsanahka!!!

Vierailija
14.05.2007 |

Löytyykö täältä äitejä joilla raskauksien tai vaikka ison painonpudptuksen jälkeen on jäänyt roikkuva vatsanahka??? Onko mahdollista, että kaikilla ei jää vaikka merkit synnytyksen jälkeen viittaisivat siihen?

Minulla on 4 raskautta joista 3 sektiota. Painoa pitäisi pudottaa 20kg. Alavatsa roikkuu pikkaisen sektiohaavojen yläpuolella mikä kai on ihan normaalia eikä siihen olisi voinut juuri vaikuttaa?? Mutta pelkään miltä massu näyttää laihduttamisen jälkeen??? Kokemuksia??

Kuinka paljon vatsanahan kiristäminen maksaa leikkauksella??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka pyykkilautamassu.

Kysyin tätä väärällä foorumilla.

Nice.

ap

Vierailija
2/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta google on edelleen hyvä juttu

http: //www. nordstromhospital. fi/hinnasto/index. shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräistä vatsanahkaa paljonkin??

ap

Vierailija
4/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, olen timmissä kunnossa ja vatsani on kova (siis lihasta), mutta tuo irtonahka navan ympäriltä ei lähde, vaikka mitä tekisin. Paitsi leikkauksella. Sitäkin olen harkinnut, paljon. Ällöttää tuo vatsani. Maksaa vain ihan kamalasti ja käsittääkseni on tosi iso leikkaus.

Vierailija
5/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaen 6000e eli unohdanpa koko jutun sitten. Mulla kun on vielä paljon arpia vatsassa sektioiden jälkeen niin riskit leikkauksessa olisi vielä isommat. Kai tän massun sit kestää. Ei saa liikaa laihduttaa. Parempi pikkaisen pyöreänä kuin että nahka vain roikkuu.. :((

ap

Vierailija
6/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun olen hyvässä kunnossa ja sitten on tuo kuvottava ryppyinen kyntöpolkua muistutta tiivis paketti tossa mahan " kohdalla" , tuntuu, että se oikein korostuu rumuudessaan näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme