Deittimies möläytti kun riisuin liivit "huhhuh mitkä lollot!". Tuntui kuitenkin tykkäävän. Miten suhtautuisit möläytykseen?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaimoainesta
Miksei? Kyllä tuo minun mieheni vei minut vihille yli 20v sitten vaikka rintani olivat nuorena jo F-kupit. Ihan ollaan vieläkin tyytyväisiä toisiimme.
No onhan tuo ihan juntti heitto. Tietty jos nainenkin oli juntti, niin tykkäsi ja löysivät toisensa.
Vierailija kirjoitti:
En tapaile kehitysvammaisia miehiä, joten tuollaisia kommentteja ei kuulu.
Eli somali ei kelpaa.
Suhtautuisin, että olet aika ohuen tuttavuuden ja lyhyen kiintymyssuhteen kehittämisen jälkeen päätynyt limakalvokontaktiin jonkun miehen kanssa.
Lollot, daisarit, boobsit, munkit, meloonit, muhkut, tyynyt. Rakkaalla lapsella on monta nimeä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa normaalilta, miesten kesken sanottuna.
Taisi olla tapaavinaan naisen, Jarno-nimisen jankkaajan.
Kikkeli TYRSKISTÄ KIKKELI!
Tuo oli mieheltä positiivinen kommentti.
Miten niin "kuitenkin tuntui tykkäävän"? Jos sanoo, että jollain on lollot eli isot ja seksikkäät rinnat, niin tietenkin tykkää.
Tämä lolloprovo on ollut täällä ennenkin.
Semmoinen 'humble brag' tällä kertaa.
Kylläpä sitä vttu ollaan taas herkillä, vaikka vain kehutaan🤬
Mitenkään vähemmän yllättäen akat keksii ongelmia sinne missä niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sitä vttu ollaan taas herkillä, vaikka vain kehutaan🤬
Mitenkään vähemmän yllättäen akat keksii ongelmia sinne missä niitä ei ole.
No siis pääasia oli palstalla ilmoittaa omaavansa isot hinkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sitä vttu ollaan taas herkillä, vaikka vain kehutaan🤬
Mitenkään vähemmän yllättäen akat keksii ongelmia sinne missä niitä ei ole.
No siis pääasia oli palstalla ilmoittaa omaavansa isot hinkit.
Tämähän se oli
Lollot ovat vetelät ja hölskyvät tissit, jotka yleensä vielä roikkuvat pahasti.
Ei todellakaan jatkoon.
Pertin manboobsit on legendaariset lollot.
Me kaikki emme tykkää rintoihin osoitetusta huomiosta ja/tai koskettelusta. Mulla ne on niin arat, että näpit irti!
Yksikään nainen ei sano "liivit". Eli miehen aloitus.
Ei ole Jorma saanu koskaan näin täyteläisiä meijereitä poskia kohti
T:AP aka Janne