Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset

Vierailija
07.03.2024 |

Tällä alustalla on paljon keski-ikäisiä.

Kertokaa minkä takia uhittelette asiakaspalvelijoita, roikutte takapuskurissa kiinni, kaatokännissä yritätte iskeä puolta nuorempia, kuolaatte avoimesti teinien perseitä ja vedätte niin kovan kännin ruokaravintolassa, että kaatuilette ympäriinsä?

Tällaisia tapauksia olen nähnyt ja kuullut useita. Pääosin keski-ikäiset miehet käyttäytyvät näin. Joskus myös naiset.

Säälittävää. Kritiikkiä näiden sankareiden ego ei kestä ollenkaan. Tällainen käytös on todella yleistä keski-ikäisillä. Mikä teillä on elämässä niin helvetin vialla, että käyttäydytte näin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinustakin tulee keski- ikäinen, ellet kuole ennen sitä. Todennäköisesti vanhempasi ovat keski- ikäisiä. Kirjoitatko omista vanhemmistasi, kun olet niin kiukkuinen?

Vierailija
2/10 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole yleistämistä ollenkaan.  Keski-ikäiset ovat myös erilaisia keskenään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorethan eivät koskaan käyttäydy huonosto ollessaan mitä moninaisempien päihteiden alaisena.

Vierailija
4/10 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lauseesi on itsestäänselvyys. Keski-ikäisyys ei tarkoita, että unohtaisin käytöstavat.

Tällaisen toiminnan näkeminen ei oikeuta kiukkuisuutta? Olen 32. Vanhempani ovat 63 ja 65 vuotiaita, enkä viittaa tässä heihin.

Vierailija
5/10 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronien putoaminen teettää sitä sun tätä, olen ymmärtänyt. 

Vierailija
6/10 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeeta kuvitella kaikkien käyttäytyvän noin. Mä en ole tuollainen.

Vierailija
7/10 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorethan eivät koskaan käyttäydy huonosto ollessaan mitä moninaisempien päihteiden alaisena.

Monet nuoret vasta kokeilevat rajojaan päihteiden kanssa. Se ei oikeuta huonoon käytökseen, mutta heidän kohdalla on helpompi ymmärtää mistä kyseinen käytös johtuu. Henkilö kuka taas käyttäytyy huonosti, vaikka omaa runsaasti elämänkokemusta herättää vain myötähäpeää.

Kaiken ikäisissä on huonosti käyttäytyviä ihmisiä. Pointtini on, minkä takia niitä on niin paljon keski-ikäisissä?

Vierailija
8/10 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnusta noista muita paitsi teinien perseitä kuolaan, syyt tähän ovat ns. luonnollisia.

En myöskään juuri muista näkeneeni muuta kuvattua käytöstä, tosin en yöelämässä hengaakaan.

t: setämies

Vierailija
9/10 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunnusta noista muita paitsi teinien perseitä kuolaan, syyt tähän ovat ns. luonnollisia.

En myöskään juuri muista näkeneeni muuta kuvattua käytöstä, tosin en yöelämässä hengaakaan.

t: setämies

Tiedostan luonnolliset syyt. Siksi kirjoitin "avoimesti kuolaten". Tällä viittaan häpeilemättömään tuijottamiseen.

Todella monelta tutulta olen kuullut kuinka epämiellyttävältä vanhojen miesten katseet tuntuvat ja nimenomaan siitä syystä miten avoimesti ja häpeilemättömästi se tehdään.

Vierailija
10/10 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en tee tuota. Olen väistellyt vain kaahaavia aurakuskeja aina alkutalvesta, jotka muuten olivat miehiä. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi