Deittimies möläytti kun riisuin liivit "huhhuh mitkä lollot!". Tuntui kuitenkin tykkäävän. Miten suhtautuisit möläytykseen?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Onko palstainceli katkera kun ei näe koskaan oikeita lolloja?
Muistutit hänen mielestään kuvankaunista Gina Lollobrigidaa.
Vierailija kirjoitti:
Asiahan näkyy jo vaatteet päällä. Minulla on isot rinnat.
En sietäisi lainkaan sitä, että niitä kommentoidaan tuolla lailla. Kommentoinnin voi hoitaa myös positiivisesti.
Ei olisi jatkoa tuollaisen torvelon kanssa.
Hoikka nuori nainen jonka kanssa käytiin syömässä, päällä oli sellainen löysä paita josta paljasti vain että rinnat on mutta ei sen enempää. Mutta huh kun otti vaatteet pois siellä olikin isoimmat pulleat luonnolliset tissit mitä olen ikinä nähnyt niin hoikassa rungossa.
Lollot= rumat riipputissit suurilla nännipihoilla 🤢 mummotissit
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa nyt pahaa?
Ikävä sana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan näkyy jo vaatteet päällä. Minulla on isot rinnat.
En sietäisi lainkaan sitä, että niitä kommentoidaan tuolla lailla. Kommentoinnin voi hoitaa myös positiivisesti.
Ei olisi jatkoa tuollaisen torvelon kanssa.
Hoikka nuori nainen jonka kanssa käytiin syömässä, päällä oli sellainen löysä paita josta paljasti vain että rinnat on mutta ei sen enempää. Mutta huh kun otti vaatteet pois siellä olikin isoimmat pulleat luonnolliset tissit mitä olen ikinä nähnyt niin hoikassa rungossa.
Kaunis tarina
Mitä väliä, miten minä suhtautuisin? Sinulle näköjään ok, ja avaat haarat ihan mille tahansa.
Mies kehui takapuoltani toisille treffeillä joten annoin sille.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.