Deittimies möläytti kun riisuin liivit "huhhuh mitkä lollot!". Tuntui kuitenkin tykkäävän. Miten suhtautuisit möläytykseen?
Kommentit (53)
Tykkäsi tietenkin ja kertoi sen omalla suorasukaisella tyylillään. Ehkä nauraisin mutten loukkaantuisi. Itsehän miehen olen tuohon pisteeseen päästänyt.
Rehellinen mies joka kertoo mistä pitää
Pitääkö kaikki aina analysoida puhki? Jos kerran tykkäsi niin anna mennä ja nauti.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kaikki aina analysoida puhki? Jos kerran tykkäsi niin anna mennä ja nauti.
Lopetan ketjun tähän
Jami taas leikkii naista palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tykkäsi
Tämähän se olisi
Asiahan näkyy jo vaatteet päällä. Minulla on isot rinnat.
En sietäisi lainkaan sitä, että niitä kommentoidaan tuolla lailla. Kommentoinnin voi hoitaa myös positiivisesti.
Ei olisi jatkoa tuollaisen torvelon kanssa.
Kuulostaa normaalilta, miesten kesken sanottuna.
En tapaile kehitysvammaisia miehiä, joten tuollaisia kommentteja ei kuulu.
Vastaisin, että nämä eivät ole mitkään lollot vaan rinnat ja ne on lasta, ei miestä varten 🖕
Vierailija kirjoitti:
Ei vaimoainesta
Miksei? Kyllä tuo minun mieheni vei minut vihille yli 20v sitten vaikka rintani olivat nuorena jo F-kupit. Ihan ollaan vieläkin tyytyväisiä toisiimme.
No olipa typerä heitto ja provo. Miehet puhuu noin keskenään, fiksu puhuu kivemmin naiselle.
Pertti Pena Persulainen sai naapurin Arin hinkkejä naamalleen
Kaivoit sitten vanhan aloituksesi uudeksi. Täysin samanlainen ollut.
Varmasti tykkäsi