Deittimies möläytti kun riisuin liivit "huhhuh mitkä lollot!". Tuntui kuitenkin tykkäävän. Miten suhtautuisit möläytykseen?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Lollot ovat vetelät ja hölskyvät tissit, jotka yleensä vielä roikkuvat pahasti.
Ei todellakaan jatkoon.
Moni mies tykkää sellaisista
Vierailija kirjoitti:
Asiahan näkyy jo vaatteet päällä. Minulla on isot rinnat.
En sietäisi lainkaan sitä, että niitä kommentoidaan tuolla lailla. Kommentoinnin voi hoitaa myös positiivisesti.
Ei olisi jatkoa tuollaisen torvelon kanssa.
Valtavat daisarit ovat aivan II-HAA-NAAT !!!
Daisarifiili
Kade oon. Itsellä pienet ja tekisin mitä vaan että saisin isot utareet <3
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin, että nämä eivät ole mitkään lollot vaan rinnat ja ne on lasta, ei miestä varten 🖕
Väärä ja huono asenne.
Epänaisen ulinaa.
Daisarifiili
Ajattelisin että hän tykkää rinnoistani mutta on ajattelematon tai ei ehkä osaa muotoilla asioita kauniimmin. Jos olisin muuten ihastunut, menisi toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että hän tykkää rinnoistani mutta on ajattelematon tai ei ehkä osaa muotoilla asioita kauniimmin. Jos olisin muuten ihastunut, menisi toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Nainen minun makuuni
Vierailija kirjoitti:
Asiahan näkyy jo vaatteet päällä. Minulla on isot rinnat.
En sietäisi lainkaan sitä, että niitä kommentoidaan tuolla lailla. Kommentoinnin voi hoitaa myös positiivisesti.
Ei olisi jatkoa tuollaisen torvelon kanssa.
Ei näy isotissiset naiset on mestareita peittelemään niitä. Parikymppinen mirmeli jolla oli isoimmat rinnat mitä on ikinä tullut vastaan oli ensitapaamisella löyhässä paidassa ja sellaisissa liiveissä etten osannut yhtään arvata millaiset luonnolliset ihanuudet sieltä myöhemmin ilmestyi vaikka nainen oli hoikka
tuo kommenttihan oli suuri kunnianosoitus
Vierailija kirjoitti:
Kade oon. Itsellä pienet ja tekisin mitä vaan että saisin isot utareet <3
Senku hankit implantit. Samalla hyvä myös hankkia takamukseen ja botoxia naamatauluun
Oli typerästi muotoiltu, mutta jos on muuten hyvä tyyppi niin en antaisi tuon yksittäisen kommentin häiritä. Tuli selväksi, että tykkää. Mies ehkä vain sekosi näkemästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kade oon. Itsellä pienet ja tekisin mitä vaan että saisin isot utareet <3
Senku hankit implantit. Samalla hyvä myös hankkia takamukseen ja botoxia naamatauluun
Isot silarit vetää miehiä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä
Valtavat mammat!!