Mikä ihmisiä sapettaa Dannyn ja Helmin suhteessa?
Kommentit (32)
Ei mua mikään siinä sapeta, mun mielestä se vain on oksettava.
Suurimmaksi osaksi varmasti kateus.
Ovat mustasukkaisia Isosta D:stä. M52
Ei Helmistä uutta Erikaa saada. Sama julkisuustemppu ei onnistu toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua mikään siinä sapeta, mun mielestä se vain on oksettava.
Itse olet oksettava!
Kateus: D: n ura,nuori nainen,matkustelu,mökki
Mietin eilen vaan käyttääkö H valkoisia housuja muualla kuin instassa. Vai onko pelkkä nätti poseeraus. Ei ne pysy ulkona kauaa puhtaan näköisenä jos vieraalle penkille istuu. Kotona ehkä monille toimii.
Se ettei vanha pappa tajua olevansa vanha pappa ja etsiä ikäistänsä seuraa.
Ois ollut sen Arminsa kans, eikä "taiteillut" 2 naisen kanssa.
Se kun he eivät suoraan kerro ovatko parisuhteessa vai onko Helmi henkilökohtainen avustaja-tyyppinen kaveri, vai jotain muuta, mitä? Se kai sapettaa kun salamyhkäilevät kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ois ollut sen Arminsa kans, eikä "taiteillut" 2 naisen kanssa.
Armi olisi vähentänyt juomistaan, koska rakasti D.
Dannyllä on rahaa ja Helmi on hyvännäköinen. Molemmat asioita joista mielialalääkkeillä käyvät työttömät läskit rumilukset voivat vain haaveilla joten kyllähän se niitä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmaksi osaksi varmasti kateus.
Hyi helkuta ! Vanha pukki ja blondibimbo
Vierailija kirjoitti:
Ei Helmistä uutta Erikaa saada. Sama julkisuustemppu ei onnistu toista kertaa.
Erika oli jo tähti Dannyn kanssa aloittaessaan. Huonompaan suuntaan sitten meni, vaikka rahaa ja huomiota varmaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Dannyllä on rahaa ja Helmi on hyvännäköinen. Molemmat asioita joista mielialalääkkeillä käyvät työttömät läskit rumilukset voivat vain haaveilla joten kyllähän se niitä harmittaa.
Tämä.
Ei mua sapeta mikään. Ikäeroa on, mutta molemmat aikuisia, joten ei mitään väärää. Eikä ole edes varmaa seurustelevatko vai ovatko paremminkin ystäviä ja kämppiksiä.
N48
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole varma D.n rahoista. Vuokralla asuu " perähikiällä " ja H on persjalkainen pätkä
Miehiä ärsyttää se kun Danny saa nuorta seksikästä naista ja naisia se häiritsee muuten vaan.
Ei mikään. Ihme jankutusta.