Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset:penetraatio paksulla kalulla, miltä tuntuu?

Vierailija
14.05.2007 |

Minulla on elämässäni ollut vain muutama seksikumppani aviomieheni lisäksi ja kaikilla on ainakin minun mielestä ollut keskivertokokoinen elin. Yhdellä entisellä poikakaverilla oli melko pitkä ja se suorastaan sattui yhdynnän aikana. Monien muiden naisten tapaan haaveilen seksistä paksumunaisen miehen kanssa, koska en ole koskaan kokenut sellaista. Osaisiko joku kuvailla minulle, mitä eroa on " tavallisen" ja paksun kalun penetraatiolla? Tuleeko oikeasti joku nautinnollinen täyttymisen tunne tms?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla on väliä! 5-6 cm paksu, pituus 12 cm... täydellinen. Ei pituudellakaan väliä. Paksu, kova ja suonikas. Nam! Sisään kun sen saa on kaikki ihokarvat pystyssä nautinnosta! Kun vielä mies työntää hitaasti pohjaan asti niin räjähdän! Mikään ei ole nautinnollisempaa eikä tuota parempaa orgasmia

Vierailija
42/43 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla kokonaisuus on tärkeää. Kun on kiihottunut ääriään myöten, saan orgasmin hyvinkin pienellä varustuksella. Keskikokoinen on ehkä parasta, isokaluista olen saanut pari kertaa ja enemmän siinä kiihottaa visuaalisuus kuin tuntuma. Isoa on vaikea ottaa suihin ja sitten tuntuu, että paikat ovat lujilla. Keskikokoisella tulee harvemmin erektio-ongelmaa, isolla kylläkin. En tiedä, mistä sitten johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näytti, mutta ei siltä tuntunut. Mies ei ymmärtänyt mitään esileikeistä, vaan oletti minun kiihottuvan näkemästäni. Jos olisi lämmittelyt ollut alle, niin ehkä sitten olisi tuntunut hyvältä. Mies nimittäin oli taidokas ja voimakas kääntämään ja kannattelemaan minua koko puolituntisen ajan.

Keskivertoja on aiemmat miehet (3kpl) olleet ja olen saanut orgasmit helposti yhdynnässä.