Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset:penetraatio paksulla kalulla, miltä tuntuu?

Vierailija
14.05.2007 |

Minulla on elämässäni ollut vain muutama seksikumppani aviomieheni lisäksi ja kaikilla on ainakin minun mielestä ollut keskivertokokoinen elin. Yhdellä entisellä poikakaverilla oli melko pitkä ja se suorastaan sattui yhdynnän aikana. Monien muiden naisten tapaan haaveilen seksistä paksumunaisen miehen kanssa, koska en ole koskaan kokenut sellaista. Osaisiko joku kuvailla minulle, mitä eroa on " tavallisen" ja paksun kalun penetraatiolla? Tuleeko oikeasti joku nautinnollinen täyttymisen tunne tms?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikea löytää paksukaluiselle. Omani on kuulemma aika kookas keskivertoon verrattuna ja nuorempana piti jättää yhden illan jutut väliin kun ei Sultanit ja muut Näkit toimi. Saihan ne just ja just päälle mutta sitten loppui erektio liiasta puristuksesta ja tunnottomuudesta. (Magicista puhumattakaan, pikkupojilleko se on tarkoitettu?)

Onneksi on löytynyt yksi merkki joka mahtuu ja on ollut kovassa käytössä ;)

Vierailija
22/43 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä on kamala, sattuu vain. Tosi pieni on tyhmän näköinen ja vähän nolo, mutta voi tuntua ihan hyvältä. Hieman keskivertoa jämäkämpi on kaikin tavoin paras!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anekdootti näihin kokoarvioihin. Täällä kun toi 6cm paksu (vrt oluttölkki) mainitaan niin tiuhaan. Tässä ei ollut oluttölkkiä, mutta kokeilin mahtuuko iphone 3gs lyhyt sivu poikittain hampaideni väliin. Ei mahdu, leuat ei yksinkertaisesti aukea tarpeeksi, että 62mm iphone mahtuisi hampaiden väliin. Ei ole kovin lähelläkään.
Olen 193 cm sopusuhtainen mies.

Lienee siis aika realistista olettaa, että "naiset" haluavat penistä joka ei mahdu suuhun (lähellekään).
Tai kokoarviot heittävät rajusti. Tai minulla on tosi oudot leukaluut.

Vierailija
24/43 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/43 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen värkki on n. 5cm, joten kalulla ei väliä. Orkkuja saa kolmessa kerroksessa, klitalla, pesässä ja pesän pohjalla. Harvalla miehellä on erektiossa tuo 5cm.

Paras orkku on syvällä, siellä pesän pohjalla.

Kahdella sormellakin saa orkun, minusta on naurettavaa kun mies esittelee kaluaan joka näyttää hevosen letkulta.

Vierailija
26/43 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pakka kaivaa joka vitun vuosia vanha munan koko keskustelu esiin?

Ja haloo, minäkin pidän munien mittakeskustelua ja "vain iso tuntuu missään" -juttuja miehiä kohtaan julmina ja komplekseja aiheuttavana. Mutta tollaset nainen on 5cm syvä jutut on kuitenkin ihan täyttä paskaa. 
Itsellä on saunavertailussa pienimmästä päästä ja pystyssä 16-17 sentin luokkaa eikä hirmusti pohjia koputellut yhdenkään naisen kanssa. Mielelläni ottaisin pari senttiä lisää, jotta muutama asento ei olisi niin kömpelö. Ehkä samalla jotkut nyt hyvin toimivat asennot lakkaisi pelaamasta tiedä häntä. Loppu pelissä ihan sama. Tällainen on ja tällä mennään. 

Vierailija
27/43 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen saanut keskikokoisia enimmäkseen, sen mitä olen saanut. :) Mieheni oma on sopivan paksu ja pitkä, ei kookas. Taidot ja kokonaisuus merkinnyt minulle enemmän kuin koko. Varsinkin esileikki, ja omat haluni, jotka lisääntyneet iän myötä.

Isoa, todella kookasta olen saanut muutaman kerran. Iso ja paksu, pitkä, no - oli hyvän tuntuinen sisällä muttei käyttäjältä taidokas pano.

Iso,paksu mutta keskimittainen oli pettymys. Tuntui lähinnä survomiselta. Tietysti kova kiima panijalla ettei ehtinyt kuin hyökätä päälle. Paksuus oli kuin kaksi hk;n sinistä yhteen painettuna. Kauhistutti ensin, mutta kipeää se ei ottanut enemmänkin kuin liikaa jotain. Olisiko ollut ettei niin kovana. 

Parasta on ollut keskipaksu ;D , pitkähkö kaluinen, taidokas nuolija, rauhallinen mutta päämäärätietoisesti seksiä antava ja saava keski-ikäinen mies. Otteet varmat, naiselle hyvää tarkoittava ja haluava, sinut itsensä kanssa oleva rakastelija. Kalun ulkonäkö ei ole se pääasia itselleni eikä se paljon puhuttu koko vaan jos kykenen antautumaan hetkeen, orgasmi on taattu ja kalun mitoilla ei silloin ole merkitystä enkä unelmoi saavani isoa.

n43

Vierailija
28/43 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2011 klo 21:43"]

Oli täydellinen kalu (halkaisija n.5-6cm) pituus n.20cm ja taidot huikeet. Vain rakkaus puuttui joten se seksi oli kuin hyvä ateria joka päivä....ilman mausteita :/ Nykyiseni on aivan ihana, pienemmästä koosta huolimatta. Tunteet ja luottamus avaavat ovet hyvään seksiin. Tosin en tuomitse, niitä joille seksi on vain seksiä ja koko ym ovat päätekijöitä.

[/quote]

Jos peniksen koko on suurempi tekijä kuin ihmisen luonne tai ihminen yleensä niinkuin täällä aika monella vastaajalla tuntuu olevan, kannattaa hakeutua hoitoon pian

Vierailija
29/43 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:02"]

Ensin se vähän ahdistaa, varsinkin jos ei ole kunnolla kiihottunut, mutta pian alkaa tuntua ihanalta. Joka kerran on paksua saanut ei enää tahdo tavalliseen tyytyä.

[/quote]

Eli ei pinnallisesti Vastaavasti jos kerran on hyvää timmiä reenattua naisen persettä paukutellut takaapäin ei enää tahdo normaali  tyytyä

Vierailija
30/43 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google tarjosi tätä..Jos tätä villiä viidakkoa ei ole lukittu, saa tänne skrivata, jos sattui asiaa liippava juttu silmiin.
Pakkoko oli vastata...
Se mitään skeidaa ole, emätin venyy jopa kaksikertaiseksi. Eli 5cm -> jopa 12cm. Vagina kun muuttaa kokoa, kun nainen on kiihottunut. Tämä on yksilöllistä.

Itse turpoon sen verran että ei tartte kalun olla mikään luokkaa West, vaan normaalimittanen.
Turha miesten on surra pituutta, sillä kun ei ole niin paljon merkitystä.
Aivan yhtälailla naiset voi kärsiä väljästä värkistä, siihen saa apua.
Nautin niin g kuin a pisteestä, ja orkku on varma.

Nyt vaan sextaamaan pysyy naisen värkki virkeenä.

Vierailija
31/43 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut tyytyväinen kaluuni joka 17cm pitkä ja naiset sanoneet että normaalia paksumpi ja ovat pitäneet. Itse en muuten tietäisi mutta useampi nainen sanonut että ompa paksu.

Vierailija
32/43 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei yksinään riitä mihinkään.

Vierailija
33/43 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 cm ympärys ei ole vielä mikään paksu, mutta jos on vähintään 14-15 cm niin sitten.

Itse en muuten tietäisi mutta useampi nainen sanonut että ompa paksu.

Vierailija
34/43 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tiukkapilluinen mutta kyllä vaan tuntuu paljon paremmalta kun saa paksumpaa! Hankausta tulee paremmin ja oikeaan kohtaan. Ja mahtuu silti kakkoseenkin:)

Vierailija
35/43 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka 6 cm paksu. Blackzilla tunkee sellaista usein kakkoseen...

Ja mahtuu silti kakkoseenkin:)

Vierailija
36/43 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun iso kalu jopa pelotti, mutta pian siihen tottuu ja mieskin oppii käyttämään sitä niin ettei satu. Jos osaa olla täysin rentona, niin hyvältä tuntuu.

Vierailija
37/43 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli täydellinen kalu (halkaisija n.5-6cm) pituus n.20cm ja taidot huikeet. Vain rakkaus puuttui joten se seksi oli kuin hyvä ateria joka päivä....ilman mausteita :/ Nykyiseni on aivan ihana, pienemmästä koosta huolimatta. Tunteet ja luottamus avaavat ovet hyvään seksiin. Tosin en tuomitse, niitä joille seksi on vain seksiä ja koko ym ovat päätekijöitä.

Vierailija
38/43 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen koolla ei ole kauheesti merkitystä. Enempi vaikuttaa se osaako nainen käyttää oikein lantiolihaksiaan. Kannattais pitää niistä huolta. Se tuottaa mielihyvää molemmille.

Vierailija
39/43 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun poikaystävän paksu penis menee sisälleni, niin kyllä ensiksi oikein silmissäkin kirvelee, mutta vähän ajan kuluttua tulee niin mahtava hyvän olon tunne eikä aikaakaan niin saan orgasmin.

Yllättävää on se, että poikaystäväni ei tarvitse juurikaan liikutella penistään sisälläni. Jo pienikin liike saa aikaan nautintoa. Varmaan siksi poikaystäväni on myös kestävä. Aika usein ehdin saada kaksi orgasmin ennen kuin hän laukeaa. 

Minulla on ollut neljä seksipartneria ennen nyksää. Kenenkään heistä kanssa seksi ei ole ollut lähellekään yhtä nautinnollista kuin nykyisen kanssa. Olen varma, että siihen on syynä nyksän peniksen paksuus.

Vierailija
40/43 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksumunaisen kanssa tulee lähinnä repeämisen tunne ja on vaikea keskittyä itse asiaan kun pelkää että kohta sattuu, ei voi niin sulavasti vaihtaa asentoja ja täytyy olla tosi märkä että homma tuntuu miellyttävältä. Tulee myös herkemmin haavaumia kuin pienten/keskikokoisten kanssa ja vaikka itse yhdyntä ei koskisi, on paikat hellänä sen jälkeen eikä kestä toista yhdyntä heti perään. Ei sillä etteikö isomunaisen kanssa naiminen olisi miellyttävää, on se, niin kuin on kaikkien muidenkin kokoisten. Oma anatomia sopii ehkä paremmin yhteen keskikokoisten/pienten kanssa.