Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäriopiskelija

Vierailija
25.07.2026 |

Tyrkyttää itseään somessa ja julkaisee videoita kuntosalilta pyllytrikoissa. Sahaako itseään jalkaan vai onko nykymeininki vaan tätä? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyseisellä alalla itsekin. Mielestäni harkintakyky on pettänyt ja omanarvontunto puuttuu. Alaan liittyvä sisältö olisi tervetullutta, mutta kun siihen usein sisältyy vielä keikistelyä niin hävettää toisen puolesta.

Vierailija
2/7 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraat häntä? Onko sinulla jotkut standardit millaisia kuvia eri alojen opiskelijoilla voi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyseisellä alalla itsekin. Mielestäni harkintakyky on pettänyt ja omanarvontunto puuttuu. Alaan liittyvä sisältö olisi tervetullutta, mutta kun siihen usein sisältyy vielä keikistelyä niin hävettää toisen puolesta.

Oletko ap? 

Vierailija
4/7 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkyttää itseään somessa? Kai tiedät että voit olla seuraamatta, katsomatta videioita ja kuvia jne. 

Vierailija
5/7 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkin halusit meille tämän tiedon jakaa. No ilman sinu  Ap avaustasi en olisi välttämättä koskaan tiennytkään kuvaamastasi "hammaslääkäri opiskelijaata" 

- En innostunut nyt niin paljon, että viitsisin etsiä mahd.hänestä enempi tietoa tai kuvia.

Yliopistoissa ja korkeakouluissa ooiskelee niin paljon porukkaa, että varmasti joka alalta löytyy omat pässit ja huomion kipeät somettakat jne.

Sinkkumies

Vierailija
6/7 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraat häntä? Onko sinulla jotkut standardit millaisia kuvia eri alojen opiskelijoilla voi olla?

Hammaslääkäri on yleisesti ottaen arvostettu ammatti. Olen aidosti sitä mieltä, että on kyseenalaista esiintyä amistyttönä somessa.

Vierailija
7/7 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että työllistyminen vaikeutuu. Monikaan yritys ei välttämättä halua palkata. Itselleni ei millään tavalla tuo luottamusta ammattitaitoon ko. käytös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi