Naiset, listataanko miesten munanjatkeet?
Voin aloittaa tänä aamuna palstalta löytämälläni sanalla: munanjatkegrilli. Siis tällanen puoltoista metriä pitkä karmea krominen ammattikokkigrilli, jolla hesalaisessa vuokrayksiössään heikon itsetuntonsa kanssa paineleva incel kuvittelee saavansa "muita alfauroksia" ja itseään nuorempia naisia parvekkeelleen bileisiin
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bemarit ja audit ovat melko yleisiä munanjatkeita
Enpä tiedä . Miehelläni on 19cm suonikas housuissa ja omistaa 2 bemaria . Ei tartte yhtään enää jatkaa muuten käy kivuliaaksi .
Hyvä luoja eikö tuollainen nivustyrä ole jo hengenvaarallinen. Miksi sitä ei ole leikattu?
Koira taitaa nykyään olla naisten tyypillisin pillunjatke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs kun sitä Bemaria tai Audia ajaa nainen? Naiset näyttävät muuten ajavan aika paljon noilla, minkä jatke se heillä on?
Räpsän tiukennin . Jos nainen ajaa bemarilla tai Audilla tietää varmasti että löysää tavaraa tarjolla .
Tavarasta en tiedä mutta noilla on pipo niin kireällä että ämmmä on kuin käsikranaatti josta sokka on poistettu. Tuollaiseen en koske pitkällä kepilläkään. Riittävän paha kun joutuu töiden takia joskus oleskelemaan tällaisen kanssa samassa neukkarissa pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
peeämwee
Väärin.
BMW ei tuo yhtään senttiä lisää vaan korvaa täysin alkuperäisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelukäyttöön jalostettu koira
Tämä. Kunnon tappajakoira. Antakaapa nuoret kun kerron jutun... Olin ensimmäisillä treffeillä, siis ensimmäisillä, miehen kanssa. Hän tahtoi mennä kävelylle. Painelimme hiekkakuopille hänen autollaan, kuului suunnitelma. Aivan viime kädessä mies vielä kysyi, saisiko ottaa koiransa mukaan. Olen kissaihminen, joten vastaukseni oli jotain öön ja ahaan väliltä, mutta mies otti. Tapasimme parkkipaikalla keskustassa. Istuin etupenkille. Takapenkin kaksi jättipäistä taistelukoiraa hönkivät ja kuolasivat niskaani koko matkan. Kun vihdoin olimme perillä uimakuopilla, vettä ei näkynyt. Oli semmoista mäntymetsän ja hiekkakankaan tyyppistä maisemaa. Astuin autosta ulos, ja mieskin. Mies käveli suoraan auton takaluukulle ja - päästi taistelukoiransa IRTI! Ne lähtivät samantien juoksemaan. Kuului hirveää haukkumista, sitten kimeämpää haukkumista, sitten ihmisten kiljumista, sitten kidutetun koiran rääkymistä... Seisoin auton luona enkä halunnut nähdä mitä tapahtui. Mies vain seisoi siinä, kunnes älähdin, että mene selvittämään tilanne, sinähän ne irti päästit. Treffit loppuivat vaitonaisissa tunnelmissa. En kuunnellut hänen selittelyjään siitä miten ihan hyvin oli käynyt.
Mutta taistelukäyttöön jalostettu koira on ehkä pahin munanjatke ikinä.
N56
Sellaiset voimikset mummulla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Autotalli täynnä kaikenlaista moottoria moottoripyöristä moottorikelkkoihin pikkuautoihin ja kesäautoon. Yhdellä miehellä viisikin autoa. (Ja kyllä tämä on totta, maaseudun miehet)
En tajua mitä yrität sanoa koska maaseudun miehelle tuo on aivan normaalia kun tilasta ei ole mitään pulaa ja tuollaisen määrän saa jo katon allekin lämpimään. Loput sitten laanille.
Ainoastaan kaupungissa asuvat joutuvat itkemään postimerkkitonttiensa kanssa kun normaalit kaksi autoa eivät enää nykyään mahdu Helsingissä edes omalle pihalle vaikka kämppää myydään jonain erillistalona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelukäyttöön jalostettu koira
Tämä. Kunnon tappajakoira. Antakaapa nuoret kun kerron jutun... Olin ensimmäisillä treffeillä, siis ensimmäisillä, miehen kanssa. Hän tahtoi mennä kävelylle. Painelimme hiekkakuopille hänen autollaan, kuului suunnitelma. Aivan viime kädessä mies vielä kysyi, saisiko ottaa koiransa mukaan. Olen kissaihminen, joten vastaukseni oli jotain öön ja ahaan väliltä, mutta mies otti. Tapasimme parkkipaikalla keskustassa. Istuin etupenkille. Takapenkin kaksi jättipäistä taistelukoiraa hönkivät ja kuolasivat niskaani koko matkan. Kun vihdoin olimme perillä uimakuopilla, vettä ei näkynyt. Oli semmoista mäntymetsän ja hiekkakankaan tyyppistä maisemaa. Astuin autosta ulos, ja mieskin. Mies käveli suoraan auton takaluukulle ja - päästi taistelukoiransa IRTI! Ne lähtivät samantien juoksemaan. Kuului hirveää haukkumista, sitten kimeämpää haukkumista, sitten ihmisten kiljumista, sitten kidutetun koiran rääkymistä... Seisoin auton luona enkä halunnut nähdä mitä tapahtui. Mies vain seisoi siinä, kunnes älähdin, että mene selvittämään tilanne, sinähän ne irti päästit. Treffit loppuivat vaitonaisissa tunnelmissa. En kuunnellut hänen selittelyjään siitä miten ihan hyvin oli käynyt.
Mutta taistelukäyttöön jalostettu koira on ehkä pahin munanjatke ikinä.
N56
Luetun perusteella mies vaikutti epävarmalta, joka ei pysty peittämään sitä millään ulkoisilla apuvälineillä. Todennäköisesti myös poliisin kansiossa. Vaikutit väistäneen kasan ongelmia.
Samaa mieltä. Aivan hirveä kokemus. Jo se kun istuin autoon - likainen auto, ja irti takapenkillä olevat koirat muistaakseni vähän jopa murisivat, eivät pahasti, mutta läähättivät niskaan, eivätkä totelleet miestä edes siinä alussa kun hän niitä komenteli - oli hirveä. Olin kahden vaiheilla siinä heti etupenkille istuessa. Jokin kuitenkin minussa sai esittämään, ettei minua haittaa yhtään ne koirat, eikäv arsinkaan pelota. En halunnut näyttää miehelle pelkoani. No. Siitä on jo kauan. mutta mitä tästä opimme - kuunnelkaamme naisen vaistoamme, sellainen kun on meille annettu.
N56
Vierailija kirjoitti:
Koira taitaa nykyään olla naisten tyypillisin pillunjatke.
Kyllä lapset ja varsinkin niiden harrastukset ynnä muut "saavutukset" ovat edelleen listan kärjessä niille jotka ylipäätään ovat pillunjatkeen tarpeessa.
Ei tarvitse kuunnella kesähäissä tai firman kahvipöydässä näitä tapauksia kuin kaksi minuuttia tajutakseen että muksuja ei hankittu siksi että halutaan tuntea äitiyden iloa ja nauttia lasten kasvun seuraamisesta vaan tämä on veristä kilpavarustelua ja äärimmäisen tarkkaan suunniteltua pätemistä muiden oman sosiaaliluokan mammojen piirissä.
Ai niin ja tietenkin het synnärillä aloitetaan päteminen lasten merkkivaatteilla ynnä muilla varusteilla.
Vierailija kirjoitti:
https://hotlips.fi/c10383/peniksenp%C3%A4%C3%A4lliset-ja-sleevet
Tarpeellisia siihen että koko riittää naisille.
Mä en oikein tykkää tuosta sävystä, millä aloittaja kirjoittaa. Joo, olen joskus itsekin käyttänyt sanaa "munanjatke" jonkun ääliön kohdalla, tai sitten puhuessani itsestäni humoristisesti (olen siis nainen, joten todella tarvitsen olemattomalle munalleni jatketta, jos muna jossain kaivataan). Mä oon jo väsynyt näin keski-ikäisenä siihen, miten miehistä ja miesten asioista kirjoitellaan. Joo, tosi monet miehet tykkäävät vaikkapa nopeista ja tehokkaista autoista. Sitä en sitten tiedä, onko se naurettavaa. Mun pojatkin ihastelevat Audeja ja Bemareita, ja toki heitäkin siitä joskus kiusoittelen siitä näkökulmasta, kun minä ja mieheni ajamme tavan tylsillä perheautoilla (eli toisin sanoen miestänikään eivät suorituskykyiset autot kiinnosta).
Tosi monet miehet tykkäävät tekniikasta ja laitteista ylipäätään. Oma miehenikin on tuollainen. Hän on myöhemmällä iällä kouluttautunutkin tekniselle alalle vietettyään suurimman osan työvuosistaan humanistisen alan parissa. Yksi esimerkki voi olla vaikka se grilli (meillä on pallogrilli, jos nyt mietitte). Naisilla on sitten omat juttunsa. Voin sanoa, että olen olen monesta niistä vähän ulkopuolella, mutta en mitenkään kaikista. En harrasta Marimekon laukkuja, mutta sisustamisesta tykkään. Onko sekin sitten naurettavaa? Voihan se olla, tai sitten se vain on. Toksisena Marimekon laukkuja pitää harva, vaikka nekin voivat olla samalla tavalla statussymboli kuin jollekin miehelle Audi (voi olla naisellekin, ei sillä). Jos mun mielestä Audit on tylsiä, niin niinpä on Marimekon Karlakin. En niiden omistajat kuitenkaan silmissäni naurettavia ole siitä syystä, että haluavat sitä samaa kuin niin moni muukin (sukupuolensa edustaja).
"bassot täysillä" on näkymätön munanjatke, soivatpa ne täysillä sitten bemarissa tai kerrostaloyksiössä
jengiin kuuluminen (on paras munanjatke!), olipa kyse rikollisjengistä tai pappamopojengistä. Siinä on heimoveljien ihailu taattu, ja jokainen kuvittelee olevansa alfa
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyörä ainakin ja olisiko myös tuunattu amerikanrauta pihassa.
Eli mitään ei saa harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs kun sitä Bemaria tai Audia ajaa nainen? Naiset näyttävät muuten ajavan aika paljon noilla, minkä jatke se heillä on?
Tavis autoi noi..ollut huonoja.Aina joku vika vaikka uusia.On parempiakin autoja..
Miehellä Bemari on munanjatke mutta naisella tavisauto. Trollia ei ole järjellä pilattu.
Aivan vihoviimeinen tapaus on 40-something Karen joka on edennyt uraputkessa oikein pikkupomoksi ja saanut palkinnoksi nippa nappa hinnat-alkaen mallia paremman bemarin tai audin.
"Ettekö te tiedä kuka minä olen"
Äitis?
Nuorempana moni mies ylpeili minulle siviilipalveluksen käyneelle armeijan käymisellään. Se varmaan on joillekin miehille munan jatke. Toisille taas on se että on tehnyt lapsia niin sillä itää ylpeilä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä . Miehelläni on 19cm suonikas housuissa ja omistaa 2 bemaria . Ei tartte yhtään enää jatkaa muuten käy kivuliaaksi .
Terveisin, bmw-niko
Moni ylpeilee velkarahalla rakennetulla kulissilla. Uudehko kallis ja lo ja vene vihatiellä. Autonkin rekisteritiedoissa lukee joku maksuyhtiö eikä sen omistaja.
Räpsän tiukennin . Jos nainen ajaa bemarilla tai Audilla tietää varmasti että löysää tavaraa tarjolla .