Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia parisuhteessa että nainen on altavastaajana?

Vierailija
11.10.2024 |

Mulla ei kokemusta kuin yhdestä ja varmaan oon läheisriippuvainen ja palaamassa takaisin. Siis että nainen hoitaa yksin lapsen ja kodin. Mies tekee uraa kaiken vapaa aikansa tai chattailee netissä kavereiden kanssa. Mies kiukuttelee jos tulee vastoinkäymisiä esim auto rikkoontuu...ei tee mitään itse kuitenkaan asioiden hyväksi vaan kiltin nainsen kiltti isä joutuu tulee auttamaan

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 

Vierailija
2/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Yleensä se on toisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 

Toisessa ketjussa mua väitettiin feministiksi, huomiohuoraajaksi ja kaikkea. Että oma vikani kun mies kohtelee näin. Että on normaalia

Ap

Vierailija
4/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, mene terapiaan, olet läheisriippuvainen kynnysmatto

Vierailija
5/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuo normaalia. Perheessä myös isällä on vastuita ja velvollisuuksia lasta, kotia ja perhettä kohtaan. 

Vierailija
6/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 

Toisessa ketjussa mua väitettiin feministiksi, huomiohuoraajaksi ja kaikkea. Että oma vikani kun mies kohtelee näin. Että on normaalia

Ap

Huonosti kohtelu ei ole normaalia.

Vierailija
7/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole varaa terapiaan. Muuten olisin siellä! Mies sanoo muuttuneensa. Mutta pelkään että jossain vaiheessa taas viha niin sanotusti irti. Ei ole kuitenkaan väkivaltainen. Enempi kiukuttelua, mykkäkoulua, huutamista ja kiroilua kovaan ääneen. On huomannut jo sen tehoavan minuun kun menen pois tolaltani. Voiko tälläinen mies muuttua?

Ap

Vierailija
8/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti. Ei ole normaalia. Mies käyttää naista hyväkseen.

Vierailija
9/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes koko ihmiskunnan historian ajan mies on ollut perheen pää.

Vierailija
10/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia tai ei niin ainakin omat (kaikki kolme) tapailu/seurustelusuhdetta on ollut just tuollaisia, että mun pitää joustaa ja antaa periksi ja mies päättää mitä tehdään ja milloin nähdään eikä mun mielipiteellä ole ollut merkitystä jne.

Ja mä en pysty elämään noin eli ei todellakaan ole päädytty saman katon alle saati että olisin perustanut perhettä vaikka jokainen näistä miehistä olisi halunnut suhdetta jatkaa eikä mitenkään meinannut ymmärtää että tämä oli nyt tässä.

Ilmeisesti en vain ole parisuhdeihminen vaikka olenkin perhekeskeinen.

Vierailija
11/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 

Ap

Se ei ole oikein, mutta valitettavasti se on ihan normaalia ja tavallista.

Vierailija
12/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo varsin universaalia. Naisen ei kannata olla suhteessa, ellei ole aivan pakko. Ja silloinkin kannattaa harkita, kuolisiko mieluummin

Vierailija
13/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako perheen pää sitä, että kuuluu laiskotella ja laiminlyödä perhe, vaimo ja kaikki velvollisuudet? Epäilen, ettei perheen päällä kyllä sitä tarkoiteta, päinvastoin. 

Vierailija
14/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia tai ei niin ainakin omat (kaikki kolme) tapailu/seurustelusuhdetta on ollut just tuollaisia, että mun pitää joustaa ja antaa periksi ja mies päättää mitä tehdään ja milloin nähdään eikä mun mielipiteellä ole ollut merkitystä jne.

Ja mä en pysty elämään noin eli ei todellakaan ole päädytty saman katon alle saati että olisin perustanut perhettä vaikka jokainen näistä miehistä olisi halunnut suhdetta jatkaa eikä mitenkään meinannut ymmärtää että tämä oli nyt tässä.

Ilmeisesti en vain ole parisuhdeihminen vaikka olenkin perhekeskeinen.

Tarkennan vielä, että eroa siis tehtiin pitkään ja hartaasti eli se oli todellista soutamista ja huopaamista kunnes sitten vihdoin mies menetti mielenkiintonsa. 

Oudointa on, että tuo sama kuvio toistui käytännössä ihan samanlaisena jokaisen kanssa vaikka nämä muuten oli aika erilaisia vaikka asenne naiseen ja parisuhteen dynamiikkaan olikin samanlainen.

Ei ikinä enää!

Vierailija
15/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako miehelle kuitenkin uuden mahdollisuuden? Jos on tajunnut virheensä kuten sanoo? Mies kehuu elämällään ja tekemisillään. Kaikki on niin hyvin hänen elämässään. Itsellä jatkuvasti ongelmia omassa elämässäni. Mitä jos en löydä tai ansaitse hyvää suhdetta tai toisenlaista suhdetta

Ap

Vierailija
16/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 

Ap

Tuohan on antifeministisin kuvio ikinä.

Vierailija
17/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka jättää päävastuun kodista ja lapsista kokopäivätyössä käyvälle naiselle, joita suomalaiset naiset ovat, ei millään spekseillä ole perheen pää. Kaikki näytöt puuttuvat.

Vierailija
18/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako miehelle kuitenkin uuden mahdollisuuden? Jos on tajunnut virheensä kuten sanoo? Mies kehuu elämällään ja tekemisillään. Kaikki on niin hyvin hänen elämässään. Itsellä jatkuvasti ongelmia omassa elämässäni. Mitä jos en löydä tai ansaitse hyvää suhdetta tai toisenlaista suhdetta

Ap

Älä ole noin naiivi ja epätoivoinen. Et ainakaan tule löytämään kunnon parisuhdetta jos roikut tuon ääliön kanssa.

Vierailija
19/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 

Ap

Se ei ole oikein, mutta valitettavasti se on ihan normaalia ja tavallista.

Jokainen voi itse päättää haluaako olla parisuhteessa huonosti kohtelevan ihmisen kanssa. Useimmat eivät halua. Eikä huonosti kohtelu edelleenkään ole normaalia vaan sairasta ja sadistista.

Vierailija
20/39 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo varsin universaalia. Naisen ei kannata olla suhteessa, ellei ole aivan pakko. Ja silloinkin kannattaa harkita, kuolisiko mieluummin

Aah ihanaa miesvihaa... aaah... laukean.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä