Naiset, listataanko miesten munanjatkeet?
Voin aloittaa tänä aamuna palstalta löytämälläni sanalla: munanjatkegrilli. Siis tällanen puoltoista metriä pitkä karmea krominen ammattikokkigrilli, jolla hesalaisessa vuokrayksiössään heikon itsetuntonsa kanssa paineleva incel kuvittelee saavansa "muita alfauroksia" ja itseään nuorempia naisia parvekkeelleen bileisiin
Kommentit (46)
En usko että yksinäiset incelit grillaa. Ne syö einespizzoja ja raivoaa netissä.
Nuo munanjatke-grillit on enemmän sellaisille työväenluokkaisille junteille, joilla on kuitenkin joitakin kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Taistelukäyttöön jalostettu koira
Tämä. Kunnon tappajakoira. Antakaapa nuoret kun kerron jutun... Olin ensimmäisillä treffeillä, siis ensimmäisillä, miehen kanssa. Hän tahtoi mennä kävelylle. Painelimme hiekkakuopille hänen autollaan, kuului suunnitelma. Aivan viime kädessä mies vielä kysyi, saisiko ottaa koiransa mukaan. Olen kissaihminen, joten vastaukseni oli jotain öön ja ahaan väliltä, mutta mies otti. Tapasimme parkkipaikalla keskustassa. Istuin etupenkille. Takapenkin kaksi jättipäistä taistelukoiraa hönkivät ja kuolasivat niskaani koko matkan. Kun vihdoin olimme perillä uimakuopilla, vettä ei näkynyt. Oli semmoista mäntymetsän ja hiekkakankaan tyyppistä maisemaa. Astuin autosta ulos, ja mieskin. Mies käveli suoraan auton takaluukulle ja - päästi taistelukoiransa IRTI! Ne lähtivät samantien juoksemaan. Kuului hirveää haukkumista, sitten kimeämpää haukkumista, sitten ihmisten kiljumista, sitten kidutetun koiran rääkymistä... Seisoin auton luona enkä halunnut nähdä mitä tapahtui. Mies vain seisoi siinä, kunnes älähdin, että mene selvittämään tilanne, sinähän ne irti päästit. Treffit loppuivat vaitonaisissa tunnelmissa. En kuunnellut hänen selittelyjään siitä miten ihan hyvin oli käynyt.
Mutta taistelukäyttöön jalostettu koira on ehkä pahin munanjatke ikinä.
N56
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalo paloi
Koska iäkäs pariskunta grillasi parvekkeella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kunnon tappajakoira. Antakaapa nuoret kun kerron jutun... Olin ensimmäisillä treffeillä, siis ensimmäisillä, miehen kanssa. Hän tahtoi mennä kävelylle. Painelimme hiekkakuopille hänen autollaan, kuului suunnitelma. Aivan viime kädessä mies vielä kysyi, saisiko ottaa koiransa mukaan. Olen kissaihminen, joten vastaukseni oli jotain öön ja ahaan väliltä, mutta mies otti. Tapasimme parkkipaikalla keskustassa. Istuin etupenkille. Takapenkin kaksi jättipäistä taistelukoiraa hönkivät ja kuolasivat niskaani koko matkan. Kun vihdoin olimme perillä uimakuopilla, vettä ei näkynyt. Oli semmoista mäntymetsän ja hiekkakankaan tyyppistä maisemaa. Astuin autosta ulos, ja mieskin. Mies käveli suoraan auton takaluukulle ja - päästi taistelukoiransa IRTI! Ne lähtivät samantien juoksemaan. Kuului hirveää haukkumista, sitten kimeämpää haukkumista, sitten ihmisten kiljumista, sitten kidutetun koiran rääkymistä... Seisoin auton luona enkä halunnut nähdä mitä tapahtui. Mies vain seisoi siinä, kunnes älähdin, että mene selvittämään tilanne, sinähän ne irti päästit. Treffit loppuivat vaitonaisissa tunnelmissa. En kuunnellut hänen selittelyjään siitä miten ihan hyvin oli käynyt.
N56
Nyt varmaan osaat jo sanoa ei?
"Oo vaa oma ittes bro! Löydyt katalogistamme." Naiset ei syyllisty tähän...
Vierailija kirjoitti:
En usko että yksinäiset incelit grillaa. Ne syö einespizzoja ja raivoaa netissä.
Nuo munanjatke-grillit on enemmän sellaisille työväenluokkaisille junteille, joilla on kuitenkin joitakin kavereita.
Kyllä on naisilla tarve arvottaa miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N56
Nyt varmaan osaat jo sanoa ei?
Ei mille? Jos joku mukava papparainen pyytää minua metsälenkille koiransa kanssa, en ajattele automaattisesti, että tapahtuu jotain samanlaista. Tuo oli hirveä kokemus. Mutta en leimaa muita koirarotuja munanjatkeiksi sen perusteella. (En tiennyt koirien rodusta mitään kun vastasin treffikutsuun "kyllä") N56
Vierailija kirjoitti:
Pattayalla valkaistut hampaat
Entä Suomessa valkaisut?
Vierailija kirjoitti:
"Oo vaa oma ittes bro! Löydyt katalogistamme." Naiset ei syyllisty tähän...
Mikä vatun bro ja katalogi
0/5