Naiset, listataanko miesten munanjatkeet?
Voin aloittaa tänä aamuna palstalta löytämälläni sanalla: munanjatkegrilli. Siis tällanen puoltoista metriä pitkä karmea krominen ammattikokkigrilli, jolla hesalaisessa vuokrayksiössään heikon itsetuntonsa kanssa paineleva incel kuvittelee saavansa "muita alfauroksia" ja itseään nuorempia naisia parvekkeelleen bileisiin
Kommentit (108)
Autotalli täynnä kaikenlaista moottoria moottoripyöristä moottorikelkkoihin pikkuautoihin ja kesäautoon. Yhdellä miehellä viisikin autoa. (Ja kyllä tämä on totta, maaseudun miehet)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä määrä lenkkareita - ex oli kunnon pelimies ja petturi (paljastui tietenkin vasta suhteen jälkeen), ja niitä nuorisolenkkareita oli eteinen täys, vaikka mies jo 50. Erivärisiä ja mallisia, eri käyttötarkoituksiin sopivia, mutta ennenkaikkea merkkejä! Zesus. Ittelläni oli tasan yhdet käyttölenkkarit.. Muitakin vaatteita, paitoja ja takkeja riitti... takkihengarista 95% miehen, 5% mun.
Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla että pitää lenkkareita jonkun jatkeena?
Sinä vaiheessa kun niitä on 5+ paria niin kyllä, ne ovat munanjatke, ellei kyseessä ole ammattiurheilija.
Kesäauto voi olla söpöliini elämän piristys ja koko perheen lelu, mutta jos kyseessä on 50+ sinkkumies joka HANKKII kesäauton, on se munanjatke.
Skeittilauta. Skeittailee panon luota toisen luo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelukäyttöön jalostettu koira
Tämä. Kunnon tappajakoira. Antakaapa nuoret kun kerron jutun... Olin ensimmäisillä treffeillä, siis ensimmäisillä, miehen kanssa. Hän tahtoi mennä kävelylle. Painelimme hiekkakuopille hänen autollaan, kuului suunnitelma. Aivan viime kädessä mies vielä kysyi, saisiko ottaa koiransa mukaan. Olen kissaihminen, joten vastaukseni oli jotain öön ja ahaan väliltä, mutta mies otti. Tapasimme parkkipaikalla keskustassa. Istuin etupenkille. Takapenkin kaksi jättipäistä taistelukoiraa hönkivät ja kuolasivat niskaani koko matkan. Kun vihdoin olimme perillä uimakuopilla, vettä ei näkynyt. Oli semmoista mäntymetsän ja hiekkakankaan tyyppistä maisemaa. Astuin autosta ulos, ja mieskin. Mies käveli suoraan auton takaluukulle ja - päästi taistelukoiransa IRTI! Ne lähtivät samantien juoksemaan. Kuului hirveää haukkumista, sitten kimeämpää haukkumista, sitten ihmisten kiljumista, sitten kidutetun koiran rääkymistä... Seisoin auton luona enkä halunnut nähdä mitä tapahtui. Mies vain seisoi siinä, kunnes älähdin, että mene selvittämään tilanne, sinähän ne irti päästit. Treffit loppuivat vaitonaisissa tunnelmissa. En kuunnellut hänen selittelyjään siitä miten ihan hyvin oli käynyt.
Mutta taistelukäyttöön jalostettu koira on ehkä pahin munanjatke ikinä.
N56
Luetun perusteella mies vaikutti epävarmalta, joka ei pysty peittämään sitä millään ulkoisilla apuvälineillä. Todennäköisesti myös poliisin kansiossa. Vaikutit väistäneen kasan ongelmia.
Näyttävä parta ja viikset. Nehän korostavat miehekkyyttä, ei siinä mitään vikaa.
Nainen. Ei sellaiselle muuta käyttöä ole.
Käsittämätöntä, että munanjatkeet ja p-lu sanat sopii tähän vauva-konseptiin, mutta sksi-äänistä asiallinen ketju poistuu välittömästi! Mikä logiikka??!
Tatuoinneilla paikataan puutteita 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalo paloi
Koska iäkäs pariskunta grillasi parvekkeella
Ääliöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bemarit ja audit ovat melko yleisiä munanjatkeita
No entäs kun sitä Bemaria tai Audia ajaa nainen? Naiset näyttävät muuten ajavan aika paljon noilla, minkä jatke se heillä on?
Tavis autoi noi..ollut huonoja.Aina joku vika vaikka uusia.On parempiakin autoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs kun sitä Bemaria tai Audia ajaa nainen? Naiset näyttävät muuten ajavan aika paljon noilla, minkä jatke se heillä on?
Tavis autoi noi..ollut huonoja.Aina joku vika vaikka uusia.On parempiakin autoja..
Miehellä Bemari on munanjatke mutta naisella tavisauto. Trollia ei ole järjellä pilattu.
Kauheeta. Mulla on parta, grilli, kello ja moottoripyörä! Mitäs nyt? Autona tosin nissan micra, pelastaako se yhtään?
En tiedä kiehtooko enää moottorit, ehkä upea talo.Auto on vaan väline kun lähdetään törsäämään sen ökyukon rajoja.Ja ne kuluu vaatteet,meikit,kengät..ylellisyys härpäkkeet.Missään auto tai motska liikkees enää viihdy.Niin ja matka mahdollisimman pitkälle,kalliiseen kohteeseen kesälläkin lomalla.Kolme kertaa vuosi.Nyt on niin että ei suomes enää löydy näitä oikein miljardöörejä.Tyhjä taskun turha pätee velka autoillaan.Eka pitää kysyy onko tämä oma?!?tai ottaa selvää.Ellei jätä se!!ei tyhjävelkasen kanssa kannata seurustella.Mun haave on ulkomaat ihan pysyvästi.Tämä Junttila ei kiehdo.Melun aih.ainakaan.Suurimmat baanat vetää...
Mitä naisilla sitten on, munasarjanjatkeitako?
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä . Miehelläni on 19cm suonikas housuissa ja omistaa 2 bemaria . Ei tartte yhtään enää jatkaa muuten käy kivuliaaksi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelukäyttöön jalostettu koira
Tämä. Kunnon tappajakoira. Antakaapa nuoret kun kerron jutun... Olin ensimmäisillä treffeillä, siis ensimmäisillä, miehen kanssa. Hän tahtoi mennä kävelylle. Painelimme hiekkakuopille hänen autollaan, kuului suunnitelma. Aivan viime kädessä mies vielä kysyi, saisiko ottaa koiransa mukaan. Olen kissaihminen, joten vastaukseni oli jotain öön ja ahaan väliltä, mutta mies otti. Tapasimme parkkipaikalla keskustassa. Istuin etupenkille. Takapenkin kaksi jättipäistä taistelukoiraa hönkivät ja kuolasivat niskaani koko matkan. Kun vihdoin olimme perillä uimakuopilla, vettä ei näkynyt. Oli semmoista mäntymetsän ja hiekkakankaan tyyppistä maisemaa. Astuin autosta ulos, ja mieskin. Mies käveli suoraan auton takaluukulle ja - päästi taistelukoiransa IRTI! Ne lähtivät samantien juoksemaan. Kuului hirveää haukkumista, sitten kimeämpää haukkumista, sitten ihmisten kiljumista, sitten kidutetun koiran rääkymistä... Seisoin auton luona enkä halunnut nähdä mitä tapahtui. Mies vain seisoi siinä, kunnes älähdin, että mene selvittämään tilanne, sinähän ne irti päästit. Treffit loppuivat vaitonaisissa tunnelmissa. En kuunnellut hänen selittelyjään siitä miten ihan hyvin oli käynyt.
Mutta taistelukäyttöön jalostettu koira on ehkä pahin munanjatke ikinä.
N56
Mikä on taistelukoira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä Bemari on munanjatke mutta naisella tavisauto. Trollia ei ole järjellä pilattu.
Aivan vihoviimeinen tapaus on 40-something Karen joka on edennyt uraputkessa oikein pikkupomoksi ja saanut palkinnoksi nippa nappa hinnat-alkaen mallia paremman bemarin tai audin.
"Ettekö te tiedä kuka minä olen"